Öldü ama hırsımı alamıyorum...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Metaphora tarafından 26 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  1. Metaphora

    Metaphora Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.519
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    108
    hayatımda kimseye beddua etmedim.ama çocukken bişeyler yaşadım,ve o kişiye karşı çok büyük hırsım kinim var.gün içinde aklıma gelmiyor,hiç düşünmüyorum,ama bazen adı geçiyor yada birşey onu hatırlatıyor ve öfkeleniyorum.içimdende dışımdanda kendime hakim olamayıp o kişi için kötü konuşuyorum beddua hatta küfür ediyorum.

    beddua etmek günah biliyorum ama ölmüş birine bunları demem daha mı günah?
    birde gülmeyin ama bazen fena tırsıyorum ruhu beni rahatsız eder başıma bahtsızlıklar gelir diye.

    biliyorsunuz toplumumuzda bu konu tepkiyle karşılanır.iyi de olsa en ufak şeyde aman ölünün arkasından konuşmayalım derler.

    haklı sebeplerim olduğunu da düşünüyorum,ama tabi hemen Allahım affet sinirden hepsi diye tövbe ediyorum,ve yine aklıma gelince tekrarlıyorum.

    şimdi diyceksiniz niye açtın bu konuyu diye..saçma ama büyük günaha girmediğime inanıp kendimi rahatlatmak istiyorum. ayrıca ruhu beni rahatsız eder mi sizce?öyle büyülü olaylara inanmam yok sesler çıkarırmış görüntüler görürmüşsün falan diye de,şanssızlık bahtsızlık getirir diye korkuyorum böyle birşey olabilirmi?

    psikolog demeyin,önceden gittim,zaten atlatamadığım unutamadığım şeyler yokki benim sadece öfke doluyum.

    (bu arada taciz olayı falan yaşamadım yanlış anlaşılmasın)
     
  2. 26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  3. On41

    On41 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.259
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım ne olmuşsa olsun ,ne yaşanmışsa yaşansın o kişiye beddua etme.. ölü ya da diri iyi değil. beddua sahibine döner er geç. sen Allah a havale et. zaten yaptıklarının cezasını o tarafta çekiyodur ,kim bilir..
     
  4. 26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  5. MissA

    MissA Doğum Hikayecisi Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.954
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    ruhu muhu gelmez korkma!

    ama yaptığın büyük saygısızlık... ölmüş gitmiş artık ondan kimseye zarar gelmez o allahla olan hesabını veriyor şuan. normalde dedikodu bile hakka girmek sayılırken ölen bi insana bu şekilde konuşmak hiç doğru diil
     
  6. 26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  7. pamuksekeri

    pamuksekeri Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.149
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sana ne yaptığına bağlı,mesela taciz ,tecavüz ,sevdiğim birine büyük zarar verme gibi olaylar olursa ben de aynı duyguyu hissederim.Ama ne yaşadın çok zor bir şey mi,affedilemez bir şey mi?
     
  8. 26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  9. emdev

    emdev Guest

    ruhu gelebilir bence.ben ruhlara inanıyorum
    çekim yasasına da inanırım.
    o kişiye yükleme mutsuzluğunu.ölmüş gitmiş.ölünün arkasından düşmanın bile olsa kötü konuşmazsan daha iyi hissedersin.
     
  10. 26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  11. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    ne ruhu kız deli misin
    vefat etmiş gitmiş işte boyut değiştirdi o senin algıladığın bir biçimde yaşamıyor artık seni rahatsız edemez yani.
    ama sen öfkeni dindir artk ne şekilde yaparsn bilmiyorum..
    bi de ağzından cıkanlara da dikkat et beddua döner dolaşır sahbini bulur derler.. birine bi bela okudunmu ya bu şekikde vicdan azabı ya bi korku yani ucundan kıyısından sana da zararı gelir.
    en güzeli Allaha havale ediceksin bu konu üzerinde de düsünmiceksin.
     
  12. 26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  13. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.467
    Beğenildi:
    32.107
    Ödül Puanları:
    463
    valla bu duyduğun nefret sadece sana zarar verir bence canım, sonuçta o ölmüş gitmiş, ardından istediğin küfrü et, umrunda değildir o insanın, ölmüş ya, daha napsın, daha ötesi var mı:roflol::roflol:
    ruhumu muhuda gelmez korkma, gelse bile cevap hakkı doğduğundan, en fazla, dediklerini aynen sana iade eder, napcak başkakaydirigubbakcemile3
    şaka bi yana da unut gitsin canım ya, bu nefretin sana ne faydası olabilir ki, seni negatif duygulara sürüleyip, moralini, bozmaktan başka:hulya:
     
    Son düzenleme: 26 Ocak 2010
  14. 26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  15. Metaphora

    Metaphora Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.519
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    108
    şiddet gördüm kızlar.hatta işkence.ayrıntılı anlatmak istemiyorum çünkü eminim istemediğim yorumlar yazılacak,ve uzun bir konu

    ruhu peşimde dolanır diye şeylere bende inanmıyorum zatende negatif anlamda etkiler diye korkuyorum arkadaşın dediği gibi çekim yasası falan.

    sadece benim değil birçok kişinin canını yaktı,ve çok kötü bir şekilde can verdi,vücudunun her bir parçasını başka yerlerden topladılar,ondan nefret eden babam bile ölüsünü morgta tespit edince üzülmüş.ama ben üzülemiyorum işte..

     
  16. 26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  17. pamuksekeri

    pamuksekeri Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.149
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Allahtan bulmuş işte siddet uyguladığı kişilerin ahı tutmuş
     
  18. 26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  19. Metaphora

    Metaphora Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.519
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    108
    çok güldürdün beni canımkaydirigubbakcemile3

    yok zaten o kadar küfre ruhu gelse ben bunları yazıyo olmazdım heralde.a.s

    başıma gelen birşey de yok ama acaba diyorum bu adama bu kadar küfür ettiğim için acısı çıkarmı,çocuğum olur onun gibi ruh hastası olur falan,ben böyle şeylere inanıyorum