oldu da bitti maşallah :)) sünnet olduk :))

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve andina222 tarafından 13 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : andina222
  1. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    evet kızlar nihayet oğluşum sünnet oldu , bende ancak vakit bulup da size anlatabiliyorum..

    cuma sabahı 5'de uyandım , oğluşumu bir güzel emzirdim , genel anestezi olacağından 4 saat aç olması gerektiğini söylemişlerdi hastaneden bu yüzden erkenden emzirdim karnını doyurdum sıpanın , ama saat 6.30 da yine emmek istedi emzirmeyince bir kıyamet koptu ki sormayın , babası uyandı oynattı falan da keyfi yerine geldi , sonra hazırlandık ve evden çıktık tam 8'de hastanedeydik.

    yatış işlemlerimizi gerçekleştirdik , bizimle ilgilenen bayan ardarda iki sünnet var , biri saat 9'da sizinki de 9.30 da dedi , iyi dedim ne güzel fazla beklemeyeceğiz
    odamıza yerleştikten 15 dakika sonra bi hemşire geldi tahliller için kan alıcam dedi , demez olaydı , tam da o sırada eşim sigara içmek için aşağı inmişti ,
    ben dedim aşı olurken bile dayanamıyorum kanını göremem dedim , hemşire bi hastabakıcı çağırdı bende odadan çıktım , Allahım o ne çığlık , ne ağlamak mafoldumben
    ilk defa oğlumun gözlerinden yaşlar aktığını gördüm , tabi ben çığlığını duyunca koştum içeri , damar bulammaışlar garibim bebeğimi delik deşik etmiş ,
    o sırada eşim geldi tabi o da çok kötü oldu , neyse bizde tuttuk falan batuyu hallettiler , sonra hemen sakinleşti kuzum zaten babsının kucağında , yarım saat daha bekledik , o hemşire yanında başka hemşireyle gelmezmi :eek:klava:
    neymiş kan pıhtılaşmış bi daha alınması lazımmış , zaten anestezi için de damar yolu açıcaktık falan dedi , bana yine geldiler , eşim odadan çıkmama izin vermedi
    çünkü kendi o kadar kötü oldu ki ben gidiyorum yoksa alıp oğlumu da çıkıcam ahstaneden dedi , neyse mecbur kaldım başlarında durmaya ama Allahtan bu hemşire deneyimliyde de fazla ağlatmadan aldı kanı
    neyse sonra babası uyuttu bebişimi , o sırada annem de geldi , başladık doktoru beklemeye , sonra anestezi uzmanı gelip muayene etti , yarım saat sonra da doktoru geldi
    Osman Bey hastanenin baş hekimi ve gerçekten çok şeker bir insan , bautyu sevdi biraz tahlil sonuçlarını sordu , herşey ok denince de tamam alalım o zaman dedi , aldı mı beni bi heyecan :gitme:
    neyse bebişime hasta önlüğü getirdiler o koca hasta önlğüne sardık oğlumu , babası kucakladı , hastabakıcıyla beraber indik ameliyathane kapısına , Allahım ne zor geldi orda ayrılmak anlatamam :gitme:
    Allahım tüm bebeklere , çocuklara sağlık versin , hiçbir anne babaya evladının acısını göstermesin , sünnet için bile bebeğinin o kapıdan geçmesi gerçekten çok zor , Allah kimselere yaşatmasın , kimseleri götürmesin o kapının önüne :Saruboceq:

    batu tam 10.30 da içeri girdi , babası kapıda baya bi inatlaştı ben de giricem yada eşim de girsin içeri diye ama maalesef bizi almadılar ameliyathane olduğu için
    tabi onlar da haklı ama biz çok kötü olduk , zaten kapı kapanınca eşim hemen dışarı çıktı sigara içmeye , ben ise başladım ağlamaya çünkü yavrumun ağlama seslerini duyuyordum içeriden :1no2:
    sonra sustu , eşim de geldi yanıma başladık beklemeye , hiç bitmeyecek gibi geçti 30 dakika , bikaç kere eşim kapıyı çalıp sordu , iyi dediler , uyanmasını bekliyolar falan dediler
    tam yarım saat sonra 7-8 yaşlarında bi çocuk getirdiler sedyeyle , hah dedim bu da öbür sünnet çocuğu herhalde , demekki benim kuzumu vericekler deyip atladım kapıya can havliyle kapı açılınca oğlumu gördüm , yeşil bi ameliyat masası örtüsüne sarmışlar kuzumu bi hemşirenin kucağında şaşkın şaşkın bakınıyordu etrafa , sonra beni gördü , hemşireden almak istedim vermediler , yukarı ben çıkarıcam dedi ama kuzum beni ve babasını görünce başladı ağlamaya tabi içerde uyanınca zaten korkmuş , yabancı bi yer , yabancı insanlar bizi görünce de başladı ağlamaya , neyse çıktık odaya hemşire bizi bıraktı gitti ..

    Allahım bi ağlıyo sormayın , panik olduk , eşim bağrınmaya başladı , tabi biz acıdan ağlıyo zannedip elimiz ayağımız birbirine girdi , o sırada bi baktım ağlarken de bacaklarını karnına çekiyo ah dedim üşümüş oğlum gazım var , halbuki amelyithane kapısında doktora verirken içerisi çok soğuk nolur üşütmeyin kuzumu demiştim , bende 7 ay önce orda doğum yaptım ve gerçekten çok üşümüştüm , bana merak etmeyin ısıttık demişlerdi ama yalanmış herhalde çünkü çok gazlıydı batucuk :eek:klava:
    hemen sıcak su torbası aldık , karnına masaj yaptık , torbayı koyduk bi güzel gazını çıkarttık , sonra emzire emzire uyuttum , tam 2 saat mışıl mışıl uyudu

    uyanınca doktor amcası muayene etti , herşey süper dedi , salıya kadar banyo yaptırmayın , günde 3 kere pansuman yapın dedi , pansuman dediği de krem sürmek sadece,
    sonra da çıktık evimize geldik , ve 41 kere maşallah herşey süper , bi kere bile ağlamadı , herşey yolunda kızlar :nazar:

    yaptırmak isteyen anneler rahatlıkla diyebilirim , iyi bir doktora gönül rahatlığıyla yaptırabilirsiniz , oğlum hiç hissetmedi bile , bi hemşire ve gaz vukuatı yaşadık onun dışında herşey süper , yanlız bi tavsiyem baştan içeri girme mevzusunu konuşun bence çünkü bebişlerimiz uyandığında bizi görmeleri onları rahatlatıyor biliyorsunuz , bide ameliyathane kapısında beklemek çok acı , insanın aklına binbir şey geliyo :1no2:
    evet kasım anneleri biz sıramızı savdık darısı diğer kasım erkeklerinin başına :lepi:
     
  2. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : andina222
  3. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    öncesi...odamıza yerleştik bekliyoruz

    [​IMG]
     
  4. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : andina222
  5. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ameliyathaneden geldik , uyuduk uyandık

    [​IMG]
     
  6. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : andina222
  7. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
  8. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : andina222
  9. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
  10. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : andina222
  11. XOXzlem

    XOXzlem İNŞALLAH BİR GÜN........ Pro Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    14.958
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    196
    ahh kıyamammm çok geçmiş olsunnn.))))
    çok şeker bir bebek ALLAH NAZARDAN KORUSUN...
     
  12. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : andina222
  13. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    saol canım , darısı başına , Allah sana da yavrunu kucağına almayı nasip etsin :Saruboceq:
     
  14. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : andina222
  15. lepi

    lepi ♥˙·٠•●♥ &# Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.091
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    Çok eşker ya en azından hatırlamayacak o anı..
    he bir sünnet düğnü olmayacak ama en azından acıdan kurtuldu kesildiğini görmedi.
    Allah evlendiği günü de göstersin inşallah
     
  16. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : andina222
  17. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    AMİNNN inşallah damatlığını da görürüm kuzumun kaydirigubbakcemile3
    biz ileride eğer özenirse sünnetlik giydirip isterse düğün de yapmayı düşünüyoruz , bununmararını tamamen oğlum verecek ama amacımız zaten o acıyı yaşamaması ve hatırlamamasıydı , biz erkek kardeşimin çığlıklarını hala hatırlarız , oğlum o korkuyu duymayacağı için çok mutluyum zemuszemus
     
  18. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : andina222
  19. EU3

    EU3 Guest

    geçmiş olsun ve hayırlı olsun canım, detaylı anlatımın için çok teşekkür ederim

    of ya birde biz yaptırsaydık:KK43:(