Olgunlaşma Enstitüsü

Konusu 'Eğitime Dair (Eğitim Şart !)' forumundadır ve EU3 tarafından 29 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU3
  1. EU3

    EU3 Guest

    arkadaşlar olgunlaşma enstitüsünü duymuşsunuzdur.bi çok alan da eğitim veren bi kurum ve kurs olarak deil okul olarak geçio.alınan sertifika işe alınırken falan ciddiye alınan bi sertifika ben gitmeyi düşünüorum her şehirde yok ama büyük şehirlerin çoğunda bi yada iki tane var. aranızda giden varmı az önce sitesinden araştırdım yetenek sınvaıyla falan alıomuş. sitesinde hangi bölümlerin mevcut olduğu nerelerde olduğu falan hepsi yazıo
     
  2. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU3
  3. kakule

    kakule Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    456
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    306
    canım ben lisedeyken beyoğlu olgunlaşma enstitüsünde staj gördüm.. eğer hot couture çalışmak istiyosan git derim ama piyasada çalışmak istiyosan pek bi yararı olma z sana..
    ben giyim bölümündeydim eski sistem eğitim veriyolar yani iş hayatında pek işinme yaramaz genede sen bilirsin..
     
  4. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU3
  5. bicirkiz

    bicirkiz Canıma can katan canımsın... Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.432
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    şöyle açıklayayım ...ilk önce böyle bişey düşünmen çok güzel gerçekten...hangi bölümü düşündüğünü yazmamışsın ona göre seni yönlendirmeye çalışayım...
    2 yıl eğtim görüyorsun ve meb sertifikanı ve diplomanı alıyorsun bölümüne göre değiişyor, sertifika&diploma...
    kendine bir işletme yeri açabilir.. yaptıkşlarını piyasaya sunabilirsin....emin ol bir devlet memurundan fazla kazanırsın fakat bölümüne göre demiştim...ve yaptığın işin kalitesine göre...
    en önemlisi üretmenin ve kazanmanın verdiği güveni taşırsın...
     
  6. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU3
  7. EU3

    EU3 Guest

    ben aslında stilistlik düşündüm ama sanırım onu yetenek sınavıyla alıolarmış bugün bi arayıp görüşücem yada resim bölümü die düşündüm arayıp bi sorucam ona göre gidip görüşücem umarım olur çünkü hem zamanımı değerlendiririm hemde bişeyler üretirim
     
  8. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU3
  9. EU3

    EU3 Guest

    açıklaman için çok teşekkür ederim canım az önce aradım olgunlaşmayı sadece moda tasarım bölümü yetenek sınavıyla kayıt alıomuş bende resime gitmeyi düşündüm ama henüz tam karar vermedim haftaya görüşmeye gidicem umarım aldığım eğitimin yararını görebilirim
     
  10. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU3
  11. bicirkiz

    bicirkiz Canıma can katan canımsın... Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.432
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    inşallah canım hakkın ahayırlısı olsun sen o işi yaparken mutluysan gerisi çokta önemli değil...
     
  12. 30 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU3
  13. jineps

    jineps Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    33
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    herkese selam benm annem de beyoğlu olgunlaşma mezunu.Annem de ilk olarak resim bölümüyle başlamış sonra makine nakışına geçmş çalışmalar oldukça ağırmış ama gerçekten cok buyuk beceri kazandırıyolar.İsmek kurslarına gidiyor şimdi kendisi ama sadce yenilikleri görmek için.Eğer istekliysen ben olgunlaşmaya gitmelisin derim.
     
  14. 31 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU3
  15. EU3

    EU3 Guest

    jineps saol bilgi veridğin için dün gittim görüştüm beyoğlundakiyle sağladıkları imkanlar çok güsel ama acayip sıkı hafta içi her gün 09:00 dan 16:45 e kadar ordasın dışarı çıkmak yasak velin olacakmış bi tane hasta falan olursan yada her hangi mazaretin olursa onun gelip binadan seni çıkarması gerekio telefonla falanda olmuo devam zorunluluğun var devamsızlıktan kalabiliosun falan bende ismeğe gidicem resime ve stilistliğe sanırım seneye oldunlaşmada moda tasarıma gidicem o kadar sıkı olmasa ii olurmuş ama gözüm korktu valla :)
     
  16. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU3
  17. mios2245

    mios2245 Guest

    peki üniversite mezunları da gidebiliyor mu? ben beylerbeyi sabancı olg. ens . çocuk gelişimine gitmek istiyorum. orası da eğitim den önce mülakat yapıyormuş. mülakatı geçersen ve yazılı sınavı geçersen eğitime alıyormuş. beni bi aydınlatın arkadaşlar bilginiz varsa...