olmadı kızlar üzgünümmmm

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve QZLEMCEE tarafından 15 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : QZLEMCEE
  1. QZLEMCEE

    QZLEMCEE Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hepinize çook teşekkür ederim güzel dilekleriniz için maalesef değerim 15.75 çıktı yani kimyasal gebelik olma ihtimali çok yüksekmiş kanamam olmazsa cuma günü tekrar kan testi yapıcaklar ben ilaç kullanmadanda kimyasal gebelik oldunu bilmiyodummafoldumben bunuda öğrenmiş oldum aranızda bunu yaşayan varmıı acaba idrarda çıkınca çok sevinmiştim ama kısmet değilmişş allah hepimize sağlıklı bebişler versinn inşşşş.. beni en iyi siz anlıyosunuz zatennn:gitme:
     
  2. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : QZLEMCEE
  3. idil07

    idil07 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.822
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    kaçıncı günün canımmm dur bi hemen üzülme belli olmaz
     
  4. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : QZLEMCEE
  5. Kayra

    Kayra Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.106
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    hayırlısı olsun güzelim. üzülme demek boş üzgünsün tabi. rabbim sağlıktan ayırmasın. inşallah hayırlı evlatlarada kavuşursun. inşallah cuma günü hayırlı haberlerle gelirsin.
     
  6. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : QZLEMCEE
  7. QZLEMCEE

    QZLEMCEE Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    geçen ayın 10 unda adet görmüştüm 5 gün geçtii teşekkürler canım :sinifsinif:
     
  8. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : QZLEMCEE
  9. QZLEMCEE

    QZLEMCEE Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler arkadaşım yedi senedir ilk defa çift çizgiyi görmüştük kısmet olmadı napalım hayırlısı .....:kedi:
     
  10. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : QZLEMCEE
  11. idil07

    idil07 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.822
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    tüp bebek mi, bu arada tamam değer düşük ama katlıyıcak belkii.. yine de ümitlenme.. bak ben bi haftadır salak oldum arttı artmadı noldu nolcak hayırlısı inşallah
     
  12. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : QZLEMCEE
  13. QZLEMCEE

    QZLEMCEE Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tüp bebek değil kasım da tüp bebk denemiştik dış gebelik olmuştu tedavileri bırakmıştım bu kendiliğinden olmuştu canım
     
  14. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : QZLEMCEE
  15. QZLEMCEE

    QZLEMCEE Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    idilengin sen tüp bebekmi yaptırdın sonucun ne arkadaşım inş. seninki yolundadır canım yaa
     
  16. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : QZLEMCEE
  17. idil07

    idil07 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.822
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    hay allah yaa o zaman geç yumurtladın belki dee ayy cumayı hem senin için hem kendim için sabırsız bekliyorum iinşallah ii haber ver bize...
    bu arada dış gebelik nasıl çözülüyo kürtaj gibi mi benim de şuan riskim var
     
  18. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : QZLEMCEE
  19. QZLEMCEE

    QZLEMCEE Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    senin değerlerin kaç canım benim 290 ken bi iğne yaptılar o iğne çözülüp adet kanamasıyla düşmesini sağlıyomuşş ben martta laparoskopi olmuştum doktorum tüplere zarar vermişmi diye bakmıştı hasar yüksek olursa alıyolarmış şükür ucu hafif genişlemiş düzelttik demiştii inş inş dış gebelik deildir be canım umarım cuma bizim için hayırlı olurropuyorumnanaktan