Olmaz olası Facebook!!!!

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve Smyl tarafından 8 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    8 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Smyl
  1. Smyl

    Smyl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    891
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar biraz önce erkek arkadaşımın facesine girmek için msn adresini ve şifresini yazdım...ama ne göreyim!!..erkek arkadaşımın başka bi facebook adresi benden gizli kullanıyormuş ve bana şifresini unuttum giremiyorum demişti ama içinde güncel şeyler var paylaştıkları yorumlar falan hatta dün bile bişeyler paylaşmış .. nasıl açıldı derken meğerse adresini girerken eksik girmişim diğer facesini açmışım..Ne yapmalıyım bu durum karşısında..:gitme::gitme: ayrılmak istesem çok seviyorum burnu sürtsün istiyorum ama ayrılmasam bu olanları nasıl unutacağımm off off
     
    Son düzenleme: 8 Ocak 2010
  2. 8 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Smyl
  3. ema1

    ema1 Hayat, sen plan yaparken başına gelenlerdlr Pro Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    19.460
    Beğenildi:
    7.408
    Ödül Puanları:
    238
    face kötü değil arkadaşlar birbirini buluyor hem siz daha çok gençsiniz erkekler öyle kolay kolay bir kızada bağlanmaz bağlanıyormuş gibi yapar doğrusuda o yoksa evlendiklerinde hanımı aldatır ,
    gençken çok kız ile konuşsun ki ne istediğini bilsin
    :eek:
     
  4. 8 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Smyl
  5. UfuruktenPrenses

    UfuruktenPrenses twitter@UfuruktenPrnses Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    11.741
    Beğenildi:
    867
    Ödül Puanları:
    203
    Muhtemelen sen facebook'dan hoşlanmadığın için başka bir adres almış..
    Üye ol mesaj at :)
    Naber sevgilim seni burada görmek ne güzel de..!
     
  6. 8 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Smyl
  7. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    pardon yaslariniz kac?
     
  8. 8 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Smyl
  9. KucukBocuk

    KucukBocuk mucizeler benimle olacak! Pro Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2008
    Mesajlar:
    9.630
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    146
    facebooktan ben de hiç hoşlanmıyorum...keşke herkes iletişim aracı olarak kullanabilse...ama yok illa eski defterler karıştırılmalı ; yenilere göz atılmalı filan...

    neyse arkadaşım senin sorununa gelince burdaki en önemli problem senden gizli birşeyler yapması... bence sakince bunu sorgula önce kendin ; sonra ona sor...ama sakince ki savunma amaçlı yalan söylemek değil anlayışına sığınarak doğruyu söylemek olsun yaptığı... sonra açıklamasına göre karar verirsin... ama bence de hatasını hemen affetme... bir süre uzak temkinli ol...
     
  10. 8 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Smyl
  11. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.638
    Beğenildi:
    32.572
    Ödül Puanları:
    463
    nasıl eksik yazmışın ya, iyi tesadüf olmuş doğrusu

    sende başka hesaptan ben okul arkadaşın bilmem kim diye zarf at

    belkide sen aşırı tepki gösterceğinden ayrı hesap almışındır, partnerinin iletişim özgürlüğünü kısıtlayıp ona onu neden dedin buna bunu neden dedin diyosan yani

    kayda değer bişey bulmadıysan çok kafaya takma bence, yaşınızı bende merak ettim
    :hulya:
     
  12. 8 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Smyl
  13. Smyl

    Smyl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    891
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben 20 o 23 yaşında

    mesela adresi smyl_1234 ben smyl_123 gibi yazmışım benimde facem var ama arada onunkinden fotoğraflara falan bakıyordum..
     
  14. 8 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Smyl
  15. Smyl

    Smyl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    891
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Bana liseden kız arkadaşlarım var msnde konuşuyorum dediğinde tamam dedim.. ama lise arkadaşları dışında bir sürü kız var akrabası da değil çalıştığı yerde iş arkadaşı da olamaz kız..çünkü hepsi erkek..
     
  16. 8 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Smyl
  17. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.843
    Beğenildi:
    1.682
    Ödül Puanları:
    163
    İkinci bir face sinin olması sizi neden rahatsız ediyorki, evli değilsiniz, nişanlı değilsiniz. Şimdiden bunların hesabını sorarsanız vay anam vaaaaay.
    Adamı ne kadar bunaltmışsınız ki, size yalan söylemek zorunda kalmış. Böyle yasaklara devam ederseniz daha çoookkk yalanlar söyler.
    Valla ben erkek olsam kız arkadaşım bana bu konu yüzünden hesap sorsa çok fena bozarım. Durun bakalım daha flört aşamasında bile böyle birbirinizi kasarsanız işiniz zor.
     
  18. 8 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Smyl
  19. Smyl

    Smyl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    891
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Beni rahatsız eden tek şey bana yalan söylemesi..