olmuyor....

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve tuciii tarafından 22 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    22 Nisan 2010
    Konu Sahibi : tuciii
  1. tuciii

    tuciii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    88
    Selam kızlar,

    Aslında kırk yıl düşünsem bu topiği açacağımı düşünmezdim. Ama akşam gördüğüm rüya beni darmadağın etti, daha doğrusu bir hafta içinde 3 kere benzer rüyalar gördüm. Benim yaklaşık 2 sene önce ayrıldığım bir sevgilim vardı, 2 yıla yakın da çıktık, aynı okuldayız dolayısıyla birbirimizi sürekli görüyoruz. Benim bu 2 yılda, 1 ayı geçen adam gibi bir ilişkim olmadı, kimseye ısınamadım açıkçası, tamam baktım mantıken her şey istediğim gibi, eğitim durumu falan, ama ne var ki olmadı, o ise bir yıldır bi kızla çıkıyor. kızdan ayrılmak istedi bi ara ama ayrılmadılar ve bir yıl oldu işte. yani hiç belli olmaz tabi de o kızı sevebileceğini hiç düşünemiyorum, neyse 1 haftadır rüyamda barıştığımızı falan görüyorum, hatta bi yerlerden çıkıp koşup sarılıyor arkadaşlarım falan şaşırıyor, böyle görüyorum, kafayı sıyırıcam kızlar artık, 3 ay geçmiş olsa unutursun diyin de artık unutmaya da inancım kalmadı. okulda sürekli görmemin de etkisi mutlaka vardır, ama bir ay sonra mezun olacağız insanın aklından da acaba bi mucize olmaz mı diye geçiyor. Ve ben geçtiğimiz yaz yani o kızla çıkarken mesaj attım ona tekrar olamaz mı o kızı sevmedğini biliyorum diye, hayır seviyorum demedi ama bana da olumlu bişey söylemedi ve o günden sonra konuşmadık hiç ne yüz yüze ne telefonda, gördüğüm rüyalardan çok etkileniyorum kızlar ya, sabah ağlayarak kalkıyorum. ne yapayım ben yardım edin....senağlama
     
  2. 22 Nisan 2010
    Konu Sahibi : tuciii
  3. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    seni çok iyi anlıyorum canım bende rüyalarla uyanıp ağladığım günler çok oldu ayyy cnm benim çok üzülüosun deilmi kaydirigubbakcemile5anlarım rüyamda görürdüm yaşadıgımız mutlu güzel anları fln baska seyler düşünmeye çalış uyurken müzik dinle kitap oku öyle uyu yoksa çıkılmaz bu işin içinden kötüye gidersin cnm benim ya ama ben bunada inanırım bi etkileşim olur yani, bizde öyle oluodu bu kadar yogun onu yasaman rüyanda onunda seni düşünmesi olabilir
     
  4. 22 Nisan 2010
    Konu Sahibi : tuciii
  5. tuciii

    tuciii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    88
    Ben çok inanırım canım böyle şeylere ya neden bugünlerde böyle oluyor anlamıyorum, hani eskisinden daha fazla ya da az görmüyorum ya da düşünmüyorum, işte böyle şeylere inandığım için takıyorum bu rüyaları bu kadar. eski mektupları filan saklıyorum hala, az önce okudum birini bunları yazan birinin bu kadar rahat bırakıp gitmesini aklım almıyor. o kızla ciddi düşünmediğine eminim kız zaten şuan 2. sınıfta yani okul bitince muhtemelen ayrılcaklar, ama içinde bişeyler kalmış olsa adım atardı diye düşünüyorum bu saatten sonra umutlanmak da istemiyorum .... offf çok zor
     
  6. 22 Nisan 2010
    Konu Sahibi : tuciii
  7. jaippur

    jaippur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    523
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sürekli görmen yüzünde unutamıyorsun oseninse mutlaka sana geri döner mesj atığını olumlu olumsuz cevap yazmadığını söylüyorsun neden ayrıldığınızda yazmamışsın ama bence unutmaya çalış uzun zaman olmuş tekrar başlasaydınız şimdiye kadar olurdu acı ama gerçek malasef ama seni seven adam sana çoktan geri dönerdi başlasanda sen ne kadar sevsende o adamla mutlu olamazsın allah sabırversin aynı şeyleri bende yaşadım psikolojini boşuna değmiycek şeyler için mahvetme
     
  8. 22 Nisan 2010
    Konu Sahibi : tuciii
  9. siskelebegi

    siskelebegi siLemiyosan karaLayacaksn Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2010
    Mesajlar:
    130
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    108
    bu bilinçaltı rüyalarıyla bende çok uğraştım cnm, gündüz kurup düşündüğümüz şeyleri rüyamızda görmemiz çok olası..onu sürekli görüyo olmanda bunu tetikleyen diğer bi etken..bence aradan bunca zman geçmiş artık dönüp arkana bakma, düşünmemeye çalış,başka uğraşlar bul kendine mutlu olduğun şeyleri yap.. tabiki bunları yaparken unutucaksın demiyorum unutulmuyo çünkü sadece alışıyosun artık..zaten oda bişeylerin olmasını isteseydi bunca zman beklemezdi..hakkında hayırlısı olsun cnm..yerimseniben
     
  10. 22 Nisan 2010
    Konu Sahibi : tuciii
  11. moxis

    moxis Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2010
    Mesajlar:
    384
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bencede rüyalarını baz alıp umutlanman çok gereksiz cnm, ondan sana bir adım gelmediği sürece hiçbirşey seni umutlandırmamalı ki sonra daha çok üzülmeyesin, zamana bırak ve daha az üzülmeye gayret et hayatım :kahve:
     
  12. 22 Nisan 2010
    Konu Sahibi : tuciii
  13. tuciii

    tuciii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    88
    Teşekkür ederim kızlar fikirleriniz için:) haklısınız bu rüyaları taka taka benim sonum hiç hayırlı olmucak, toparlamam lazım kendimi.
     
  14. 22 Nisan 2010
    Konu Sahibi : tuciii
  15. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    bide şunu dşün senden ayrılmıs baskasyla cıkıyor uzun zamandır ondan ayrılıp sana gelse kabullenecek misin
     
  16. 22 Nisan 2010
    Konu Sahibi : tuciii
  17. concordia

    concordia Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    198
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Rüyalar bilinç altımızın ve düşüncelerimizin yansıması değil mi zaten....
    Sürekli onu düşündüğün için rüyalarında da onu görüyorsun.
    Bundan boşuna anlam çıkartma derim.

    Sürekli gördüğüm için unutamıyorum demişsin,madem yakın zamanda mezun olcaksınız ; bir daha görmeyeceksin demektir. Gözden ırak gönülden de ırak meselesi yani.

    Bana bu ilişkinin geri dönüşü olmaz gibi geldi.
     
  18. 23 Nisan 2010
    Konu Sahibi : tuciii
  19. Lullaby

    Lullaby Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.067
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    kuzum ya inan ki herşey kafanda bitiyor sen de biliyorsun bunu. rüyalar çok fena ama bilirim ben de hiç olmadık eeeen eski sevgilimi zırt diye görebiliyorum bazen ve çok etkiliyor insanı ama bu da senin bilinçaltının yansıması sonuçta. kendi kendine niye böyle rüyalar görüyorum diye üzme amaan diyip kafandan atmaya çalış. film fln izle ordaki yakışıklılara aşık ol bi süre ki rüyalarına onlar girsin :))
    hı bi de kafanda sen onu artık mükemmelleştirmeye başladın bence uzakta olduğu için normalde bi ilişki yaşasanız sandığın gibi olmıcak kötü olcak belki. zaman geçtikçe kötü anılar silinir beynimizden ki bu adaptasyon meselesi o yüzden iyi anıların sana çok iyi bi ilişkiymiş gibi hatırlatır. bi de başka kız fln bunlar travma yaratıyor insanda sanki mükemmel sanıyorsun karşındakini. ama değil aslında
    böyle yaptığın sürece belki o rüyanda gördüğün kadar güzel bi ilişkiye fırsatını kaçırmış oluyorsun bence. kalbinde onu tuttuğun sürece başkasını sokamazsın bunu yapcak olan sensin.
    öpüyorum!