Ölsem daha iyi, bu acıyı çekmektense

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve asskym tarafından 26 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    26 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asskym
  1. asskym

    asskym Guest

    benim adım dilan 14 yaşındayım ben bi çocuğu çok seviyorumm okadar çok seviyorumki malesef o bu sevgiyii haketmiyo ama seviyorum iştesenağlama

    ben okulda bunun gözlerinin içine içine hep baktım sonra oda bakmaya başladı öle bakışıyoduk bnm baktığım kdr bakmıyodu tabi ama bazen yakalıyodum bakışlarını yan yan bakıyo..ben tahtaya kalktığımda başını öne yodu utanır gibiydi eliyle fln oynuyodu ::KK43:

    ben dayanamadım bi gün bunu msneye ekleyip başka biriymiş gibi konuştum nasıl kızlardan hoşlanıyosun dedim kaşar kızlar dedi:1shok::1shok::1shok:senağlama ben şoka girdim

    okulda okadar sessiz sakin okadar masum ki msnede bnle o konuları konuşmasıı bni hem şaşırttı hem üzdü ..,,sonra arkadaşımda cesaret verince bide yine başka bi msneye ekleyip dilan olarak konuştum bu sefer..dilan derdemez mal olan mı dedi ..:çok üzgünüm: seni sevebileceğimi nasıl düşünürsün deli okulda adın çıkmış 9 a inmez 8 e dedi bana :çok üzgünüm: okadar üzüldüm okadar kırıldım ki anlatamam maffoldumsenağlama bende o üzüntüyle konuştuğun dilanla okuldakini karıştırma eyer konuştuğun dilan okuldaki olsaydı işte asıl ozm adım 9 dan 8 e inmezdi dedim:çok üzgünüm: oda yanlış anlamış :kızgın: tmm tmm biliorm sen erkeklerle bir gece beraber oluyosun gibi bişi dedi bana :kızgın::çok üzgünüm: sonrada sildi msneden:çok üzgünüm: o günden sonra onu gördüğüm yerde kaçıyorum .. bnm arkamdan bakıyomuş arkadaşım dedi senağlama kesin içinden deli diodur :çok üzgünüm: bugün ilk defa kaçmadım ondan yine baktıı:çok üzgünüm:

    benim anlamadığım bu çocuk hem böyle diyo hem bakıyo :çok üzgünüm: niye böyle yapıyo ya:çok üzgünüm: ve niye msnede sölediklerini yüzüme sölemiyo hiçbişiy olmamış gibi davranıyo ya yardım ediiiin nolursenağlamasenağlama
     
  2. 26 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asskym
  3. kuzularinannesi

    kuzularinannesi A new day, A new start... Pro Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    42.246
    Beğenildi:
    9.340
    Ödül Puanları:
    238
    14 yaşında ne muhabbetler bunlar :1shok:
    okuluna bak sen, derslerinle ilgilen boşver
     
  4. 26 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asskym
  5. asskym

    asskym Guest

    ya offffff okul bitiyo ztn siz akıl verin lütfen kafam çok karışık yhaaa
     
  6. 26 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asskym
  7. ChoqSeqeR

    ChoqSeqeR hayırlısını nasip et ALLAHım Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.029
    Beğenildi:
    1.145
    Ödül Puanları:
    238
    canım saçmalama ölmek de ne demek miş böyle şeyler olur bu yaşlarda hiç önemseme senin adın dilan mı gerçekten hem nerden belli o msn de ki kişinişin sen olduğun ispatlayamaz ki boşver bu işleri sen derslerine bak böyle birşey de hiç olmamış gibi devam et yaşamına

    msn de yazdıklarına bakılırsa da o çocuğu da bırak bence daha erken zaten canım üzülme boş yere
     
  8. 26 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asskym
  9. mefaze

    mefaze Mecnunakoşan Leylamisali Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    283
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    86
    güzelim kızma ama hakkaten küçüksünüz hani. sen de sana o lafları eden insan da hislerinden ve konuşmalarında haberdar olacak yaşta değilsiniz. onun laflarıyla kendini üzmeyi bırak da okulunla ilgilen bana kalırsa.
    daha çookk erken. yasakkelime
     
  10. 26 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asskym
  11. yesilim

    yesilim Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    9.033
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    içerik nedeniyle konunuz "aşk acısı" çekenler bölümüne taşınmıştır bilginize
     
  12. 26 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asskym
  13. life_city

    life_city 22.11.2009 evlendik :) Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.183
    Beğenildi:
    137
    Ödül Puanları:
    153
    bencede 14 yaşındayken böyle şeylerle uğraşırsna ilerisi pek iyi olmaz senin açından cnm

    bide o yaşlarda erkeklerin beyni başka şeylere daha çok çalışıyor
     
  14. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asskym
  15. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Bumu ölsem daha iyi dedigin aci?:nazar:

    Neyse yasina ve cahiligne veriyorum...ama sen aci nedir bilmiyorsun daha güzelim...inanki bilmiyorsun!!:nazar:

    Seninle böyle seviyesizce terbiyesizce konusan bir cocugun sana bakip bakmamasi ne yazar? :kahve:

    Böyle birinle beraber olacak kadar gurursuzmusun?:nazar:

    Akil istedin degilmi?

    Derslerinle ilgilen...erkek denilen yaratiklarla ilgilenmeye daha bol bol vaktin olacak merak etme.:kahve:
     
  16. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asskym
  17. asskym

    asskym Guest

    daha bu yaştan derler başımı sardı senağlama:çok üzgünüm::çok üzgünüm:
     
  18. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asskym
  19. bel_sel

    bel_sel Kendinin Efendisi Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2009
    Mesajlar:
    317
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Küçüğüm daha çok küçüğüm
    Bu yüzden bütün hatalrım
    Öğünmem bu yüzden
    Bu yüzden kendimi
    Özel önemli zannetmem

    Küçüğüm daha çok küçüğüm
    Bu yüzden bütün saçmalamam
    Yenilmem bu yüzden
    Bu yüzden kendime hala güvensizliğim... 14 yaşındasın bu kadar erken yola çıkman senden götürür.. şimdiden yıpranmaya başlamışsın senin önceliğin derslerin öğrenim hayatın ve edineceğin meslek konusunda karar vermen olmalıdır... :KK46: