Olur mu ki ????

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve nephilim tarafından 2 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nephilim
  1. nephilim

    nephilim Bir Umuttu Yaşatan İnsanı Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    274
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    108
    nereden baslasam ne desem bilemiyorum....
    tek derdin bu olsun der geçersiniz belki...
    öğrenciyim bekarım ve aşk acısı çekiyorum...
    ömer benim herşeyim aslında ama bir haftadır ayrıyız onunla.
    beni istemediğini söyledi bir hafta önce odamda esyan kalmasın dedi...
    bende çıkıp gittim gece saat1 de evden...
    sanki o zamandan bu yana hersey donuk herşey kıpırtısız hayatımda...
    çok özlüyorum onu tenini kokusunu ama ne yapmam gerekiyo bilmiyorum...
    asıl konu şu...
    yeni biri var suan arkadasım ben ööle görebiliorum ama o çok istiyo benimle olmayı
    söyledim ona ben yapamam dedim baskasını seviyorum seni yarı yolda bırakırım üzülürsün dedim ben yinede varım bu yolda dedi bana.çok şeker çok sevimli ama gel gör ki yüreğim ömer diyo baska birşey demiyooo
    öyle bi durum ki bu ömeri görmüyorum bir haftadır ama hep resmi yanımda bi dakika olsun ömerin resmine bakınca dier sahsın yüzü gözümün önüne bile gelmiyo...
    o derece bende ben onun için herseyden vazgecmeye razıyım yeterki yanında olayım ama o beni hiiç takmıyo...
    ben ne yapayım onu unutmak için hayatıma almalımıyım yeni birini ona bu kadar aşıkken...:1no2:
    bence hayır yapamam sizce....
    bana bi fikir veriiin
     
  2. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nephilim
  3. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Eskiyi unutmadan yeniye yelken acmak cok yanlis!!:nazar:

    Onun bunun icin degil en basta kendin icin önce yaralarini sar iyilestir ve ondan sonra kalbini ac....benneyaptımki

    Kalbin hasta iken saglikli bir iliski olamazki güzelim:teselli:
     
  4. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nephilim
  5. cerenora

    cerenora Balı kaymağı fazla kaçmış Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.496
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    Sakın ha sakın... daha yeni ayrılmışsınız... Ömer de bir düşünme evresindedir... dur ve bekle... Düşünerek at adımlarını... Sevmediğin biriyle de kalkışma böyle bir şeye... Ömer de der ki ne kadar çabuk atlatmış demek ki beni sevmemiş..
     
  6. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nephilim
  7. Halikarnas

    Halikarnas DÖNDÜM Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    15.417
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    198
    yanlış mı anladım sadece 1 hafta önce mi ayrıldınız?
     
  8. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nephilim
  9. edi

    edi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    240
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Daha ayrıldığınız 1 hafta olmuş. Çok yeni hemen unutman imkansız zamanla düzelir herşey... :1no2:
    hem şuan yeni bir ilişkiye başlaman senin için daha acı olur sağlıklı adımlar atamazsın üzülürsün. Bence biraz dinlen kafanı topla, o artık gerçekten bitti bende dediğin zaman yeni başlangıçlar yap... :teselli:
     
  10. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nephilim
  11. sel

    sel İkimiz ve oğlumuz Pro Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    9.452
    Beğenildi:
    99
    Ödül Puanları:
    153
    hep derler çivi çiviyi söker diye ama sölliiim sökmüyo.
     
  12. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nephilim
  13. Halikarnas

    Halikarnas DÖNDÜM Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    15.417
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    198
    1 hafta önce ayrıldığın sevgilinin üstüne hemen başkasıyla beraber olursan kendinden nefret edersin çünkü ciddi depresyona girersin....arkadaşlık seviyesinde devam ettir...ne zaman yaran kapanmaya başlar o zaman sağlıklı bir aşka başlayabilirsiniz
     
    Son düzenleme: 2 Aralık 2008
  14. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nephilim
  15. nephilim

    nephilim Bir Umuttu Yaşatan İnsanı Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    274
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    108
    evet bir hafta önce ayrıldık ama yanlış anlaşılmasın ben hayatıma illa birilerini sokacam diye yok o kişi hayatımda...
    illaki gelip buluyolar beni...
    öğrenciyim çalışıorum aynı zamanda
    bende yapmak istemiyorum ama baska bi nokta daha var kii ömer artık benim mutlu olduumu görsün benim uyumsuz olduumdan bahsediyodu görsün istiyorum nasıl güzel bi ilişki yasyabileceğimi...
    ama yinede kıyamıyorum aşkıma...
     
  16. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nephilim
  17. Ally

    Ally Vadideki Zambak Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.072
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    Arkadaşım seni istemediğini söylemiş ne yazıkki unutmaktan başka çaren yok :1no2: Diğer kişiye zamana ihtiyacın olduğunu söyle kendine biraz zaman tanı ondan sonrada Ömer sana dönmezse başka bi ilişkiye başla bence ancak öyle unutabilirsin :teselli:
     
  18. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nephilim
  19. meldam

    meldam Kaderimin Efendisiyim Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    14.927
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    aşk acısı çekiyorsun karşı taraftaki insan ben herşeyinle kabul ediyorum diyor
    çok erken daha yeni bir ilişkiye başlamak için