Olur ya evlenemezsek...=(

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve desert06rose tarafından 29 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : desert06rose
  1. desert06rose

    desert06rose Annesinin kuzusu canim oğlum Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Mutlaka içimizde vardır sevipte sevdiğinin başkasının olduğuna şahit olan..Allah kimseye göstermesin..ben duyunca gözlerim doldu yaşayanlara Allah sabır versin..:Saruboceq:

    Dün sevdiğimle msn de konuşurken hiç beklemediğim bi anda fatos olurda bıgun benden vazgecersen ayrılırsak senı hıc unutmucam ben die bi cümle kurdu şaşırdımm :1shok: sen beni bırakmazsan ben seni ASLA bırakmam dedim..Allah korusunda baskasıyla evlensemde sen hep aklımda olursun deyince acayip kötü oldum gözlerim doldu.. senağlama sonra öle bişi olursa diyom aşkım yani bunu bil diye yani o zaman turan beni unutmuşmudur diye düşünme diye ekledi..korkumdan aklıma bile getirmiyorum öle bişeyi hiç düşünmek istemiyorumm :çok üzgünüm: ALLAH'IM KİMSEYİ SEVDİKLERİNDEN AYIRMASIN..:Saruboceq:

    SEVDİĞİNE KAVUŞAMAYANLAR,ELLERİN OLANLAR ŞUANDA NE DURUMDASINIZ HALA İÇİNİZDE ONU YAŞATIYO MUSUNUZ GEÇEN YILLARA İNAT PAYLAŞALIM??
     
  2. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : desert06rose
  3. EU2

    EU2 Guest

    keşke açmasaydın bu konuyu:KK43: neyse ben susim diğer arkadaşlar paylaşsın ben sessizce takip edim yutkunarak ...
     
  4. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : desert06rose
  5. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    bunu diye adamdan hayır gelmez. ne demek olurda başkasıyla evlenicek... eşimle flört döneminde 15 ay ayrıydık döndüm evlenmeye karar verdik. her zaman demişti olursa seninle olmazsa hayatta evlenmem diye eşim 32 yaşında 3 aylık evliyiz. ve eminim ben olmasam asla kimseyle aynı yastığa baş koymazdı.
    :eek:klava:
     
  6. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : desert06rose
  7. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    durup dururken bunu niye söyleme ihtiyacı duydu ki...
    hayatın insanlara neler getireceğini kimse bilemez...
     
  8. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : desert06rose
  9. desert06rose

    desert06rose Annesinin kuzusu canim oğlum Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    heralde hayatın ne getireceğini bilmediğinden söledi..korkuyo ya olmazsa evlenemessek diye..biraz ailesi istemioda o yüzden
     
  10. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : desert06rose
  11. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    İnsan tabiki çok kötü olur düşünmek bile istemiyorum
    Ama hiç bir zaman ASLA diye bir cümle kurmam ille de evnecekmişiz gözüyle de bakmam
    Hayırlısını ver derim hep rabbime,çünkü büyük konuşmanın ne demek olduğunu iyi bilirim..

    Dediğim gibi ama böyle birşey yaşasam bende hiç unutumazdım aşkımı
    :nazar:
     
  12. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : desert06rose
  13. Slogan

    Slogan dolaşayım damarlarında... Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.974
    Beğenildi:
    522
    Ödül Puanları:
    188
    kötü düşünmek seni üzmek istemem ama ayrılık için zemin hazırlıyo olmasın :KK43:
     
  14. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : desert06rose
  15. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ıki ihtimal de olabilir ama bana daha çok bir an kaygıya düşmüş gibi geldi..
    Yani dünya hali ne olacağı belli mi,içinden geleni söylemiştir size..
    Eğer olurda ayrılırsak seni hiç unutmayacağım vs. demek bana göre anormal değil..

    Aranızda olumsuz geçen bir olaya dayanarak bunu söylemediyse,üzülmemeni tavsiye ederim
    ..:1rolleyes:
     
  16. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : desert06rose
  17. desert06rose

    desert06rose Annesinin kuzusu canim oğlum Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    bilmiyorum canım onu zaman gösterir..ama ben sanmıyorum sadece korkusu var babasına konuyu açtığında başta büyük amcası (söz sahibi olan kişi) ben yabancıdan kız almam deyince babasıda onaylamış ondan sonra korku oluştu onda..kader..alnıma yazıldıysa zaten evleniriz
     
  18. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : desert06rose
  19. desert06rose

    desert06rose Annesinin kuzusu canim oğlum Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    yok üzülmüyorum canım kesinlikle senin dediğin gibi sölediğine eminimm..ben sadece gerçekte yaşayanlar kavuşamayanlar naptılar unuttularmı hala içlerinde yaşatıolarmı onu merak ediyorumm sadece dünya hali bizimde ne olacağımız belli olmaz gerçi ..