Ön Muhasebeciler lütfen bir bakın

Konusu 'İş ve Kariyer' forumundadır ve emolitta33 tarafından 20 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : emolitta33
  1. emolitta33

    emolitta33 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar 2,5yıllık evli 1,5 yaşında kızı olan 21 yaşında anneyim uzun zamandr iş bakıyordum malum kriz şu an çok iyi bi distribitörlükte iş buldum bütü şartlar uygun dolgun maaş vsvs deneme süreci olucak bilirsiniz mayısta başlicam yanlız ön muhasebe ye bakıcam bu konuda hiç tecrübem yok bu konuda bu süreçte kendimi yetiştirebilicegim bi program bir site bileniniz var mı ??lütfen yardımcı olun bu benim için ilk ve son fırsat eşim yaptın yaptın olmazsa otur evinde dior lütfen bileniniz varsa yardımcı olun lütfeenn:Saruboceq:
     
  2. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : emolitta33
  3. KuzeyEge

    KuzeyEge Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.920
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    ön muhasebe çok geniş bi kavram firmanın senden beklentileri neler mesela napıcaksın bunla ilgili bence bir kursa gitmen daha faydalı olur en azından birebir sorma şansın olur
     
  4. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : emolitta33
  5. mavi melek1907

    mavi melek1907 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    568
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evt cnm bende ön muhasebeciyim yane bisürü program var sormadınmı kullanacağım program ne tam olarak yapacağın iş ne keşek bunları bilsen kendini geliştirirdin birazda olsa
     
  6. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : emolitta33
  7. emolitta33

    emolitta33 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    haklısınızda bu işi eşimin arkadaşı buldu beni işe aldırıcak olan ise onun bir ahbabı yani eşimin arkadaşının arkadaşı firmanın sahibide o kişinin arkadaşı biraz karışık oldu ama nese yani bana sölenen telde ön muhasebesine bakıcaksın ben arkadaşıma söledim oseni aldırıcak dedi yani zannetmiorumki oda ne programı kullandıgını falan bilsin desenize işim allaha kaldıı umarımm kolaydır yaa:Saruboceq:
     
  8. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : emolitta33
  9. adaylaarda

    adaylaarda iyi düşün:iyi olsun :)) Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106

    arkadaşım ön muhasebe işyerlerinde o kadar geniş bir kavramki
    bazıları sadece tlf bakar faturaların girişlerini yapar
    bazısı tüm işleri yapar sadece dışarıdan veya kendi bünyelerindeki
    smm gelip imzalar
    tam olarak ne iş yapacağını sorsaydın keşke
    genelde muhasebenin ana programlarını (eta,logo,link.vb) değilde
    kendilerine özel programları kullanan şirketlerde var
    bu tip bir şirkete gidersen bu programları bilmene gerek yok
    kendi programları farklı olduğundan size göstermek zorundalar :nazar:

    mesela ben muhasebe programlarını biliyordum ama şimdiye
    kadar çalıştığım tüm işyerlerinde şirkete özel programlar kullandım
    sadece etanın bordo/personel programını ek olarak kullandım
    sizde zaten ön muhasebe yapacağınız için size gerekmez.

    şimdiden hayırlı olsun inşallah başarılı olursunuz
    bu kadar sıkmayın kendinizi
    kimse anasının karnında öğrenmiyorya bu işi
    :1hug:
     
  10. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : emolitta33
  11. yesilim

    yesilim Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    9.033
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    içerik nedeniyle konunuz "iş ve kariyer" bölümüne taşınmıştır
     
  12. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : emolitta33
  13. yumurtalxix xixspanak

    yumurtalxix xixspanak buzlar kraliçesi Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşların dediği doğru canım Gerçekten ön muhasebe bir çok konuyu ve programı içeriyor.Bende ön muhasebeciyim.Benim kullandığım program LKS bildiğim kadarıyla Eta diye bir program daha var ama tabi bunlar Muhasebe programları ben fatura kaontorlü ve irsaliye gibi şeylerle ilgilendiğim için muhasebe programını kullanıyorum.Aynı zamanda Excel ve word da sana lazım olacaktır.Onları sanırım biliyorsundur ama canını fazla sıkma herşeyi öğrenirsin sana orada yardımcı olacaklardır eminim başarıırsın yeterki iste. kaydirigubbakcemile5
     
  14. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : emolitta33
  15. EU1

    EU1 Guest

    o şirkette hangı programın kullanıldıgını sor,

    onun kursuna git


    :kahve:
     
  16. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : emolitta33
  17. alevsi

    alevsi her şey çok güzel olacak Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    595
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    çok takma kafana fatura irsaliye filan kesiyorsun her şirketin kendi bünyesinde bir sistemi var. ben bir sürü program bilmeme rağmen her girdiğim işte farklı bir programla karşılaşıyorum ve onu sana öğretiyorlar.sana şunu söyleyebilirim çok tecrübesiz olduğunu hissettirme sadece o programı bilmediğini dile getir ben başka program biliyordum filan de ama araştır hangi programsa öğren.yardımcı oluruz o zaman sana.
    alış satış faturaları hakkında fikir verebiliriz sana.ne bileyim açık fatura nasıl olur irsaliyeli fatura nedir makbuz nasıl kesilir zaten girdiğinde şirketin sisteminden bahsederler neyi nereye koyup nerden alacağını bilirsin.
    sana en önemli tavsiyem ne söylenirse not al sonra unutup tekrar tekrar sormana gerek kalmaz.