önce hayatım yıkıldı sonra çok mutlu oldum

Konusu 'Temmuz Anneleri' forumundadır ve zinedila tarafından 29 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    29 Nisan 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  1. zinedila

    zinedila Çok şükür bin şükür ❤❤❤❤ ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.275
    Beğenildi:
    1.566
    Ödül Puanları:
    163
    kızlar başıma neler geldi geçen cuma ultrasona girdim hastanede bakan doktor bi ara gitti geldi bir sorun olduğunu anladım ama o an bişi demedi sonra bebeğimin beyin odacıklarının birinde genişleme gördüğünü söledi 10mm olması gerekiomuş en fazla bizimki 12 mm miş oan dünya başıma yıkıldı doktoruma çıktım sonra oda ankaraya sevk etti beni gataya ama size o anki durumumu anlatamam allah kimseye yaşatmasın cuma olduğu için 2 gün beklemek zorunda kaldık o 2 gün hiç geçmedi kızlar gözlerim şişti ağlamaktan:çok üzgünüm: mafoldum ankaraya gittik sonra orda profesör baktı bebeğinin hiç birşeyi yok dedi çok sağlıklı bir bebek dedi o anki mutluluğumu anlatamam kızlar size eşimle sarılıp ağlaştıksenağlama yanlışlık olabiliomuş böle yanlışlıkmı olur ya bi an erken doğurucam sandım sıkıntıdan stresten çok kötümüş evlat bambaşkamış kızlar bunu daha ii anladık eşimle ama çok şükür bebeğim çok sağlıklı kirpikleri bile gelişmiş bebeğimin önce mafoldum ama şimdi çok mutluyum çok şükürr evimize mutlu bir şekilde döndükk allah kimseye yaşatmasın kızlarrsırnaşık şey
     
  2. 29 Nisan 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  3. yaxgxmur ankara

    yaxgxmur ankara Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.419
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım geçmiş olsun allahım hayırlısıyla kucağınıza almayıda nasip eder inşallah
     
  4. 29 Nisan 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  5. Quelle

    Quelle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canim yazini okurken insallah yanlisliktir diye diye okudum

    cok sevindim canim saglikli bir sekilde cocugunu kucagina alirsin insallah

    sana ve esine hayirli bir evlat olsun
     
  6. 29 Nisan 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  7. nazoeren

    nazoeren Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    canim işte annelik böyle bi şey.allahim kimseyi evladi ile sinamasin.doğmamiş bile olsa...
     
  8. 29 Nisan 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  9. febi

    febi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.763
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ayy büyük geçmiş olsun .. çok zor bir durum böyle bişey yaşamak gerçekten .. neyse ki bişeyi yokmuş bebişinin ..
     
  10. 29 Nisan 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  11. ayerba

    ayerba MİNİK PRENSİN ANNESİ :) Üye

    Katılım:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    681
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım çok geçmiş olsun.ALLAH SAĞLIKLI EVLATLAR NASİP ETSİN HEPİMİZE...
     
  12. 29 Nisan 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  13. hafsaa

    hafsaa Guest

    geçmış olsun canım ya neyse kı bısey yokmus
     
  14. 29 Nisan 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  15. EU1

    EU1 Guest

    büyük geçmiş olsun arkadaşım..Allah hiç birimize bbeğimizle ilgili bi şey yaşatmasın..bebişlerimize sağlık versin....
     
  16. 29 Nisan 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  17. Cullen

    Cullen ̶Ç̶i̶z̶G̶i̶ ̶Ç& Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.648
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    ayy canım cok gecmiş olsun yaa hic sevmiyorum şöyle doktorları yaa incelemeden etmeden hemen yok bu böyle yok şu böyle senin gördügün şeyi diger doktorda görüyor cok saglıklı diyor ee o digeride doktor yazık degilmi yani böyle üzüyolar insanı yaa yazık vallahi...
     
  18. 29 Nisan 2008
    Konu Sahibi : zinedila
  19. fatoss58

    fatoss58 üc kücük melegin Annesi Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    248
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canim büyük gecmis olsun .Allah hepimizin bebislerini saglikla sihhatle kucagimiza almayi nasip etsin .