öneri yardım........ vb

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve silent.scream... tarafından 1 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : silent.scream...
  1. silent.scream...

    silent.scream... özgürlük emek ister.. Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2010
    Mesajlar:
    648
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us




    kızlaaarrrr...


    photoshopla istediğime yakın rengi yakaladım umarım gerçekte de tuttururum. ne renk oluyo buu bileniniz varmı yardım edin yahuu CADIARZU


    saçımı en son mavi siyaha boyamıştım aktı şuan koyu kahve tonlarında. kızıla boyamadan önce saç rengimi açmam gerekirmii. açmadan boyasam tutarmı acaba. . ne önerirsiniz evde kendim halledebilirmiyim kuaföre mi gitmem gerek yaa yardımmm????? :uhm:
     
    Son düzenleme: 4 Mayıs 2010
  2. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : silent.scream...
  3. Nisan.umut

    Nisan.umut Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    994
    Beğenildi:
    113
    Ödül Puanları:
    113
    Saçında eğer mavi siyah boya varsa bence açman gerekir.. boyanın aktığını söylemişsin ama mavi siyah pek akmazki..bi evde dene istersen ama bence kuaförde açtırıp yapsan daha iyi.
     
  4. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : silent.scream...
  5. 91tuba

    91tuba Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mavi siyah saç rengi nasıl durmuştu, dedikleri gibi sert ve sıradan mı acaba ?? çok merak ediyorum:))
     
  6. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : silent.scream...
  7. silent.scream...

    silent.scream... özgürlük emek ister.. Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2010
    Mesajlar:
    648
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    siyahtan tek farkı güneşte parıl parıl parlıodu ve mavilikleri belli oluodu. ben uzun zamandır mavi siyah kullanıorum ama sıkıldım artık deiştirmek istiyorum. arkadaş demiş mavi siyah akmaz diye ama şuan saçımda mavi-siyahtan eser yok. iyice aksın diye uzun zamandır boyamadım açıcı falan da kullanmak istemiyorum yıpratır diye ama istediğim renge o şekilde ulaşmam gerekiyosa açıcam napayım...
    ama önce evde kendim denemek istiyorum umarım tutar kahve rengi saçıma kızıl yaaa??? :uhm:
     
  8. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : silent.scream...
  9. silent.scream...

    silent.scream... özgürlük emek ister.. Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2010
    Mesajlar:
    648
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yaa kızlar yokmu önerisi olannn ?
     
  10. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : silent.scream...
  11. luckyderya

    luckyderya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm konuşabiliyormuyuz burdan
     
  12. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : silent.scream...
  13. asahcakir09

    asahcakir09 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    791
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    şarap kızlı gibi geldi bana bayada koyu ama içine birazda viyole kat olmazsa boyanın
     
  14. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : silent.scream...
  15. silent.scream...

    silent.scream... özgürlük emek ister.. Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2010
    Mesajlar:
    648
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    viyole kapatırmı acaba kızılı. saçım zaten koyu kahve şuan