öneri!!

Konusu 'Faydalı Bilgiler' forumundadır ve merguana tarafından 21 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : merguana
  1. merguana

    merguana Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    4.697
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    ya kızlar ben çok titiz insanım.evimdeki bardakları kaşık çatalları falan her hafta çamaşır suyuna batırsam sizce birşey olur mu?yani kırılır çatlar veya tahriş olurmu?burada evli olan ablalarımız var.onlar daha iyi bilir diye böyle bir topik açtım.a.s.
     
  2. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : merguana
  3. CeYLo

    CeYLo Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.304
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    annem batıryo bişey olmuyobilmiyorumkismile
    ne kadar yıkansada bana bardaktaki koku gitmiyomuş gibi geliyo ama çamaşır suyuyla tertemiz oluyor
     
  4. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : merguana
  5. mlk35

    mlk35 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    226
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bana camasır suyu bazen camasırdan bile cıkmıyo gibi geliyor elde yıkadıgım bişey kaygan kaygan gibi hissediyorum camdan arınması daha zor olmazmı saglıklı olmaz diye düşünüyorum kaldıki bulasık deterjanı bile iyi durulaanması gereken birşey iyice araştırmadan denemeyin derim
     
  6. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : merguana
  7. merguana

    merguana Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    4.697
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    evet canım çamaşır suyu hemen çıkmıyo çok kayganlık yapıyor.ama çıkarması kolay olmuyor.baya bi uğraşıyorum.cokacimcoook
     
  8. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : merguana
  9. merguana

    merguana Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    4.697
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    evet bana da çok pis kokuyomuş gibi geliyo.titizlikten buda .çamaşır suyu tek çare herhaldebenneyaptımki
     
  10. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : merguana
  11. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    birsey olmaz.
    ama surekli kullanimda ozellikle yemek yediginiz ictiginiz tabak canak icin kullanmaniz saglikli degil,
    netice olarak camasir suyu cok zehirli bir kimyasal ve ne kadar durulasaniz dahi surekli kullandiginiz icin vucudunuza hasar verirsiniz..
    sirke kullanin bunun yerine,, hem tertemiz yaoiyor hem de hic zarari yok.
     
  12. 23 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : merguana
  13. algida

    algida Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    996
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    annem ve ablamlarda hep bu yöntemle haftada bir kere yatırıyor çatal kaşıkları hatta bazen bardakları..ve bulaşıklar misss gibi oluyor.dur bak ben bu zamana kadar denemedim bende deneyeyim.iyi durulandıktan sonra bi sorun olacağını sanmıyorum duruladıktan sonra koku gidene kadar işleme devam etmek lazım..kolay gelsin
     
  14. 24 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : merguana
  15. merguana

    merguana Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    4.697
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    ohhh be tek ben değilmişim.ya zor değil koku gidermek zaten.suya batır.tertemiz oluyor.kaydirigubbakcemile
     
  16. 24 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : merguana
  17. merguana

    merguana Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    4.697
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148

    valla sirke hiç aklıma gememişti
    fisfisfis
     
  18. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : merguana
  19. mihmandar

    mihmandar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    457
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    çok yağlı kokulu bulaşıklarım olduğu zaman bulaşık makinasına çamaşır suyu döküyorum.
    ama sirkeyi önerenlerde var.