önerilerinizi bekliyorum acilllll

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve yages tarafından 7 Kasım 2007 başlatılmıştır.

    7 Kasım 2007
    Konu Sahibi : yages
  1. yages

    yages Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhabalar benim 10 aylık bir kızım var ve hala anne sütü almaya devem ediyor ek besin de veriyorumda geceleri çok uyanıyor acaba uyumadan önce ne yedirebilirim bilinçli anneler yardımlarınızı bekliyorum ltfen acil cevaplar yazın önerilerinize ihtiyacım var
     
  2. 7 Kasım 2007
    Konu Sahibi : yages
  3. ZARACI

    ZARACI Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.300
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    canım allah bağışlasın yavrunu.ben kızıma 6 aydan sonra hero babynin gogly pirinç unundan veriyordum.özellikle yatmadan önce baya tok tutuyo ve gece uyanmıyodu hiç.doktorada söylemiştim devam et dedi.birde yoğurtda gayet iyi uyutuyo ve çok yararlı.hem sütün varsa kesme zaten canım.umarım yardımcı olabilmişimdir...
     
  4. 7 Kasım 2007
    Konu Sahibi : yages
  5. kara inci

    kara inci Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm arkadasim,ALLAH bagislasin yavrunu,anne sütün geliyorsa sakin kesme faydasi cok büyük ben cocuklarimi 13 ay emzirdim 2sinide bir kizim bir oglum var bende anne sütüyle birlikte ek besinde verdim mesela milumillerden verdim bebe bisküvisi verdim bebek caylari icirdim birde yogurtta cok güzel uyutur,cocugun gazi oldugundan belki uyumuyordur,rahatlatici caylardan icir ben almanyadan karainci fenchelte cayi icirmeyi dene benim önerimde bu umarim faydam olur,ama sakin kesme anne sütünü,emdigi yere kadar emsin.ALLAH uzun ömürler versin yavruna.
     
  6. 7 Kasım 2007
    Konu Sahibi : yages
  7. kuxsxum

    kuxsxum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    86
    slm yages benim kızımda 14 aylık hiç kesmeden anne sütüne devam ediyorum.gece 1 kere uyanıyor ama ben hiç hazır mama vermedim sadece doğal besinler yediğim her yemekten veriyorum yağsız ve tuzsuz olmak şartıyla,
    gece uyandığında sadece meme veriyorum zaten gözlerini açmıyor sadece ağlıyor.gece tok tutsun diyorsan günde 2 kere yoğurt ver bide uyandığında sakın ışığı yakma gündüz sanmasın bu bana doktorun tavsiyesiydi allah kolaylık versin.
     
  8. 7 Kasım 2007
    Konu Sahibi : yages
  9. yages

    yages Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkür edrim cevapladığın için ya anne sütü veriyorum zaten kesmeye niyetim yokta yediğim herşeyden de veriyorum ama yatma saatine yakın vermiyorum rahatsız olmasın diye ama bu seferde çok uyanıyor gece. yoğurt diyorsunuz ama önermiyorlar 1 yaşını geçmeden vallahi şaşırdım ne yapacağımı
     
  10. 7 Kasım 2007
    Konu Sahibi : yages
  11. fas

    fas Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba yages,öncelikle allah bağışlasın bebeğini, ben bunula ilgili bi kaç kaynağa bakmıştım muhallebiyi öneriyolar doktorlar .tarifinide vereyim 1 su bardağı su 3tatlı kaşığı pirinç unu ile karıştırılarak pişirilir sonra içine 6 ölçek mama ilave edilir. bunu 9 ila 11 aylık bebeklere öneriyorlar umarım yardımcı olmuşumdur:teselli:
     
  12. 7 Kasım 2007
    Konu Sahibi : yages
  13. SERRA

    SERRA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    388
    Beğenildi:
    284
    Ödül Puanları:
    113
    yages bende hiç muhallebi veya pirinç unu tarzı birşeyler varmedim sadece tokluk hissi veriyorlar hiçbir faydaları yok.yatmadan önce gene biraz emzir sen onun kararını bilirsin çocuğu rahatsızz etmeyecek kadar.. ne bileyim güzelim şimdi binbir çeşit hazır mama var nerdeyse anne sütüne yakın uyurken hiç uyandırmadan gecede 2 kez ver... ben aylarca böyle yaptım kızım en 10 saat uyurdu tabi sonraları yetmez oldu 3/4 vermeye başladım 15 aydan sonra biberona süt ve cicibebe ile gene devam 2 yaşına kadar...ne ddiii ben böyle yaptım sen bilirsin genede..:sm_confused::sm_confused::1rolleyes:
     
  14. 7 Kasım 2007
    Konu Sahibi : yages
  15. BenBihter

    BenBihter Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    766
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Canım sorun yapıcak bişi yok benim yiğenim 18 ay emdi :Roflol:

    Bir zaman sonra tiryaki gibi birşey oluyor...Meme olmadan uyumuyordu :bbo
    :
     
  16. 7 Kasım 2007
    Konu Sahibi : yages
  17. kuxsxum

    kuxsxum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    86
    ama nasıl olur ben bebeğime 6 aylıktan itibaren yoğurt verdim.evet inek sütü vermedim ama doktorumuza özellikle sordum oda evet normal yoğurt dedi ve her öğünde yediğine karıştıdım.yinede seni yanlış yönledirmeyeyim ama benimde kafam karıştı fisfisfis
     
  18. 8 Kasım 2007
    Konu Sahibi : yages
  19. GxoxkyxuxzxuxndeDans

    GxoxkyxuxzxuxndeDans GÖZLERİMDE GECE OLDU Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.055
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Ben yoğurdu 1 yaşından önce vermeyin diye ilk defa duydum...Zaten bebekler ilk ek gıdaya yoğurtla başlarlar çay bardağına mayaladığımız yoğurtla çünkü alerji riski olmayan tek şey yoğurttur,zaten kızınız 10 aylık olmus alerji riski maksimum yarı yarıya inmiş şu an kızınıza vermemeniz gereken gıdalar bal,
    süt,bakla,patlıcan birde eğer alerjik bir bünyeye sahipse balık yani diğer gıdaları bir şekılde yiyordur akşam için verebileceğiiz şeyler herkesin dediği gibi yoğurt istersenız meyvalı yada ufak ufak ekmek doğruyabılırsınız tok tutması için kaşık mamaları var çorba yapabilirsiniz yatmadan 1 saat yada yarım saat önce yedirirsenız hiç bir sorun yaşamazsınız