Önlisans mezunu arkadaşlar 5 ocağa kadar fikirlerimizi paylaşalım

Konusu 'Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS)' forumundadır ve yemyesil tarafından 24 Aralık 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yemyesil
  1. yemyesil

    yemyesil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    223
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Önlisans mezunu arkadaşlar 5 ocağa kadar fikirlerimizi paylaşalım ...Hatta tercih sürecini atlatmış arkadaşlar bizi tercihler hakkında bilgilendirirseniz çok mutlu olucaz..
     
    Son düzenleme: 24 Aralık 2008
  2. 25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yemyesil
  3. wincase

    wincase Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    245
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    :a015:evet canım ya bende bişey anlamadım ilk defa giriyorum zaten işletmenin kodu 5341 ama genel kod 3163 sanırım 3001 herhangi bir yüksek okuldan mezun olmak 6003 erkekler için mi onu bulamadım 3163ten alım var dağıtıcı posta telgraf falan mı dağıtıcaz anlamadım gitti zaten yanlarında 6003 koduda var sanırım çünkü şoför gibi meslekleri erkekler seçer vhki de ne görevleri yapıcaz bilen birileri bizi aydınlatsın yaaaa:a015:
     
  4. 25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yemyesil
  5. yemyesil

    yemyesil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    223
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    6003 bence erkekler için değildir.çünkü başında erkekler için yazıyor ...yani erkek adayların askerlik sorununun olmaması ama bayanlara bi zorunluluk yok sanırım.çünkü ben mahalli idareler kadrolarına baktım onda ayırım yoktur kız erkek ..ondada 6003 yazıyo..
     
  6. 25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yemyesil
  7. wincase

    wincase Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    245
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya canım ben hiç bilemedim ne apmam gerektiğini işletme bölümüyüm 3163 birde3001 bunlara bakıcam sanırım
     
  8. 25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yemyesil
  9. yemyesil

    yemyesil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    223
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet baktım bende senin bölümle ilgili 3163 ve 3001 var. ama yinede dikkat etmek gerek gözden kaçan bişicik olmasın..
     
  10. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yemyesil
  11. AnaLucia

    AnaLucia 31.10.2014 Ali Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    481
    Beğenildi:
    467
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar puanınız kaç?
    ben 2006 kpss önlisansta 85 aldım 5.atamada yerleştim.
    eğer puanınınz iyiyse sözleşmeli pozisyonları yazmayın.
     
  12. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yemyesil
  13. mavi deniz

    mavi deniz son 4 gün Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.737
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    kızlar 2006 da giren adaylar tercih yapamıyormu şimdi anlamadım ben lütfen yardımcı olurmuusnuz bit topikte 2006 alınmayacagı yazılmış öyle degildir umarım şimdi tercih yapamayacakmıyım?senağlama
     
  14. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yemyesil
  15. yemyesil

    yemyesil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    223
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    2008 kpss ile 2006 sınavı geçersiz olmuştur.artık alımlar 2008 sınavı sonuçlarına göre olacaktır..
     
  16. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yemyesil
  17. yemyesil

    yemyesil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    223
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    puanınız iyi olmasına rağmen 5. atama öylemi..ben 67 aldım hiç ümitlenmiyim o zman.gerçi bölümde önemli hangi bölümsün? bide yılda kaç atama yapılıyo kaça kadar düşer acaba?
     
  18. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : yemyesil
  19. AnaLucia

    AnaLucia 31.10.2014 Ali Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    481
    Beğenildi:
    467
    Ödül Puanları:
    148
    ben bilgisayar programcılığı mezunuyum.yemyeşil puanın çok düşük maalesef.benim sana tavsiyem 2010 kpss ye iyi hazırlanman.güvenderin kitabıyla hazırlanmıştım ben.kursa felan gitmedim o kitapı bitirdim baştansona.ayrıca soru bankası kitaplarım vardı ünv hazırlıktan kalma ordanda bol bol soru çözdüm.bu iş çalışmadan olmuyor.
    ben 2004 kpssden 69 almıştım ama hiç çalışmamıştım.2006 da hazırlandım 85 aldım.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.