Onu Anlayamıyorum :(

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve berzahh tarafından 26 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : berzahh
  1. berzahh

    berzahh Sonumuz olsun Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar sizlerinde düşüncelerinizi öğrenmek istedim bana yarım edermisiniz lütfen ..

    Aynı işyerinde çalışıyoruz onunla daha doğrusu o patronun oğlunun yanında çalışıyor işyeri benim işyerimin 2 bina ilerisinde.. biz hep yemek saatinde karşılaşırdık onunla ne hikmetse hepte aynı saatlerde ismi yasin .. dışardan gördüğüm kadarıyla efendi, temiz ve terbiyeli birisi ..

    onunla aynı yerde çalışan bi arkadaşı sürekli bizim işyerinde işleri olduğu için benim bulunduğum yerde fax fotokopi işlerine gelirdi ben bigün ahmetten yasinin nerde oturduğunu sordum oda ben öyle sorunca benim ondan hoşlandığım için sorduğumu sanıp hakkında daha çok bilgi verdi.daha sonra beni ahmet her gördüğünde yasinle bişeyler anlatmaya başladı ve yasinede gidip benim hakkımda bişeyler söylüomuş anlıcanız çöpçatanlık yapmış aramızda..

    neyse çok uzatmayayım biz öyle böyle derken ilerledi bnlar ve o beni beğendiğini eğer ciddi düşünüyorsam ve ona azda olsa bişeyler hissediyorsam başlamak ve görüşmek istediğini söyledi.. geçenlerde görüştük konuştuk başlamaya birbirimizi tanıyıp ilerletmeye karar verdik.. aslında beni görmek için o saatte yemeğe geldiğini ve bana karşı bişeyler hissettiğini itiraf etti.. bende daha sonra msjlaştığımızda bende onu beğendiğimi söyledim ..
    ilk günlerde msjlaşırken hep canım, bitanem şeklindeydi msjı .. sonra birden kesti niye öyle olduğunu sorduğumda çok hızlı gitmişiz böyle olmamalı birbirimize çok bağlanırsak ilerde olmazsa üzülürüz dedi. bende eğer biz istersek neden olmasın böyle şeyler düşünüp aramızı bozmayalım dedim..

    o birazda ailesinin düşündüğü için yakın olamıyor yani annesi babası abisi beni gördüklerinde onay vermezse onları ezip geçemem diyor..

    düşünüyorum başlarken ciddi olalım başlayıp ayrılmayalım dedik ama uzaklaştık ilk haftadan .. msjlaşırken yd msn de konuşurken hiç güzel laf etmiyoruz ve ben bu durumdan huzursu oluyorum ondan uzaklaşmak istemiyorum .. karar verdim dün akşam itibaren msjlarda ben yazıcam artık ona canım bitanem diye o yazmasada..

    aramızın daha iyi olması için ne yapabilirim bana yardım edin lütfen ...
     
  2. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : berzahh
  3. melekberke

    melekberke Serseri aşığım..... Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.347
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Yani ilişkiye kendini kaptırmamak adına mesafeli duruyor. Kendini kısıtlıyor.
    Ee nasıl anlıyacak anlaşıp anlaşamayacağınızı....Bence içinizdekileri, duygularınızı söyleyin, böyle devam ederseniz aranızda soğukluk yaşanacağını belirtin.

    Elbetteki aceleci davranmamakta haklı ama ölçülü bi şekilde olduktan sonra problem olmamalı.
     
  4. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : berzahh
  5. aLLeGRia

    aLLeGRia Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    9.764
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    o birazda ailesinin düşündüğü için yakın olamıyor yani annesi babası abisi beni gördüklerinde onay vermezse onları ezip geçemem diyor..


    Seni gördüklerinde niye onay vermesinler ki canım :uhm:
     
  6. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : berzahh
  7. berzahh

    berzahh Sonumuz olsun Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet bende öyle düşünüyorum yani biribirimizle daha çok zaman geçirmezsek görüşüp konuşmazsak nasıl anlayabilriz ilerisinde naısl olucamızı ..

    geçenlerde oturup konuştuk anlattım ben ne düşünüyorsam söyledim oda bende böyle olmayı istemem ama ailemin fikrini almadan içim rahat etmiyor.. eğer olmazsa istemezlerse senide düşünüyorum sanki ortada kalmışın gibi olacak dedi.. bende boşver ben olmazsam ayşe fatma olur ne farkeder sana dedim ama çok bozuldum öle demesinede..
    ozaman annemle yengemle tanıştırıyım seni bigün ayarlayalım görüşelim dedi.. bakalım ne olacak .. ama bu sürede bizim yakın olmamız ve birbirimize karşı bu çekingenliğimizi atmamız lazım yoksa annesinin yanında çok tedirgin kalıcam..

    -------------

    bende bunu anlamıorum yani kendimle ilgili bi sorun göremiyorum mesela abisinin eşinin boyu kısaymış bu yüzden etraf çok laf yapıyomuş ama ben uzun boyluyum yani boylarımız yakın birbirine .. onun dışında beni tanıyanlar genelde çok beğenirler herkesin üzerinde olumlu etkim vardır.. o biraz kuruntu yapıyor sanırım ...

    ve birde pek duygularını açığa vurmaıyor .. yani annesi abisi babası beni biliyormuş anlatmış .. annesi şimdilik iyi düşünüyoruş görmediği halde..
     
    Son düzenleme: 26 Ekim 2009
  8. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : berzahh
  9. Lillyum

    Lillyum çok bilmiş Pro Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.681
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    belki biraz sert gelecek ama yazdıklarından hissettiğim şuu fisfisfis
    aşk kapıyı çaldığında mantık tatile çıkar derler miş
    ilk bir hafta canım gülüm sonra geriden bir çark etme halleri peydah olmuş beyimizde :1no2:
    umarım ben yanılıyorumdur umarım yanlış hissediyorumdur ama nedense bir hafta sonra yakınlaşma olacağına mesafe sokulsun araya fisfisfis

    bana göre iç açıcı değilbu yaşadıkların a.s

    beyefenddi hafiften tabanları yağlama pozisyonu alıyor gibi a.s
     
  10. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : berzahh
  11. Lillyum

    Lillyum çok bilmiş Pro Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.681
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    be kızımmm iki hafta dır erkek arkadaş
    helede bunları yüzüne çat çat söylerken
    ne işin olur annesiyle kardeşiyle yengesiyle
    :umursamaz:

    uçma bu kadar da hevesli gözükme çek kendini :eek:lmaz:
     
    Son düzenleme: 26 Ekim 2009
  12. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : berzahh
  13. ailesi seni beğenmeyecek endişesiyle senden uzaklaşacak adam seni seviyor mudur sence? aşk ailenin onayına mı bağlıdır? aşk sınır tanımaz engel tanımaz.. bunlar bana bahane gibi geldi açıkçası ...
     
  14. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : berzahh
  15. berzahh

    berzahh Sonumuz olsun Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    zarifecik ve LıLLYUM bende öyle düşünüyorum artık ama yok yani daha bişey paylaşmadık bile ciddi düşünen birisi neden dönsün aniden .. hemde doğru dürüst konuşamadık bile yani düşünüyorum yanlış bişeymi yaptım yanında ona ters olacak diye ama hayır olmadı hiç öyle bişey..
     
  16. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : berzahh
  17. denizbaris

    denizbaris Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.292
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Yaa dün bir bugün iki aşkım bitaneme başlamışsınız... sonra da beyfendi geri adım atmış, yok ailem onaylamazsa onları ezip geçemem falan....
    Kaç yaşındasınız allasen...
    DAha doğrudüzgün birbirinizi bile tanımıyorsunuz ama seni ailesiyle taıştırmaya kalkıyor.. Bu ne acele.. Önce bi görüşün konuşun anlaşın...
    Belki anlaşamayacaksınız belki uyuşamayacaksınız.. niye hemen annesiyle falan tanışasın ki....
    Hiiç gerek yok...Boşu boşuna evlenme meraklısı anasına yaranmaya çalışan gelin adayı pozisyonuna sokma kendin....
     
  18. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : berzahh
  19. Lillyum

    Lillyum çok bilmiş Pro Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.681
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    ben sende zerre kadar suç bulmadım suçu kendinde arama canım yerimseniben
    ilşikide çark eden karşı taraf ve sen bunu anlamak istemiyorsun:1no2:

    bu güne kadar yaşadıklarını silelim
    aç bir temiz sayfa gitme üstüne o aramadıkça arama o sormadıkça sorma a.s
    onun için değil ama senin için tehlikeli duruma geliyor ilşki
    bey diyorki açıkça sana
    bak senle gezerim tozarım ama evlilik için garanti veremem :umursamaz:

    bu lafa karşılık sende diyorsunki canım diyeyim birtanem diyeyim anneni yengeni tanıyayım beni nasıl sevsinler ne yapayım :1no2:

    yazdıklarından dıştan görünen aşk tablon aynen bu sengözlerimebaksanab