Op.dr. Tamer Yavaş hakkında bilgi

Konusu 'Doktorlar, öneriler sorular' forumundadır ve gorn tarafından 7 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    7 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gorn
  1. gorn

    gorn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    BRANŞ:pLASTİK VE REKONSTRÜKTİF CERRAHİ

    çok memnun kaldığım,aklımdaki bütün sorulara cevap bulmakla beraber,ilgisi ve tecrübesiyle,kendisine ve el becerisine güvenmemi sağlayan,rinoplasti ameliyatımı geçrekleştirmiş başarılı doktordur.ameliyat öncesi ve sonrasında birçok doktor gibi ilgisini benden kesinlikle esirgemedi.çok memnun kalmış bir hastası olarak,ilgilenen arkadaşlara tavsiye ederim.(istanbul) hayat hastanesinde görev yapıyor.
     
    Son düzenleme: 7 Eylül 2008
  2. 7 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gorn
  3. BenNurs

    BenNurs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76


    resimlerinizi eklemeniz mümkün mü?
     
  4. 7 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gorn
  5. gorn

    gorn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    en kısa zamanda eklicem.
     
  6. 7 Eylül 2008
    Konu Sahibi : gorn
  7. gorn

    gorn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    resim ekleme işini pek beceremedim isteyen arkadaşlara özelden yollayabilirim.
     
  8. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gorn
  9. xyelizax

    xyelizax Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar bende tamer yavaşa ameliyat olmayı düşünüyorum hemde yarın muayeneye gidicem ne olur yardım edin doğru bi karar mı veriyorum birde bende resimlerini görmk istiyorum senin
     
  10. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gorn
  11. xyelizax

    xyelizax Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende o dr a ameliyat olmayı düşünüyorum doğru bi karar mı veriyorum bilmiyorum eğer resim gönderme olanağınız varsa gönderebilir siniz ben tamer yavaşa ameliyat olcam acaba doğru karar mı veriyorum bilmiyorum
     
  12. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : gorn
  13. xyelizax

    xyelizax Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sonunda bende ameliyat oldum:kaydirigubbakcemile5 tamer yavaş ameliyatımı gerçekleştirdi. henüz 5 gün oldu ama çok merak ediyorum sargılar çıkınca kendimi. şimdiden değiştimm
     
  14. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : gorn
  15. darlingx

    darlingx ORKİDE Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    size kısaca burun ameliyatı konusunda şahit olduğum bir olayı ve bir doktoru anlatmak istiyorum.

    bir çocuk düşünün 12 yaşında kışın karda kayarken buzda düşmüş burun kemiği ve burun kıkırdağı kırılmış( kıkırdakta yok )öyle yamuk bir şekilde de kaynamış maddi imkansızlıklardan dolayı 30 yaşına kadar böyle kırık bir burunla yaşamış ama birgün ameliyat için parayı denkleştirdiğinde karar vermiş uzun araştırmalar sonucunda fuat beyle görüşmeye sonra ameliyat günü gelmiş ve ameliyatını olmuş sonuç ise süper olmuş
    yani burdan şunu çıkarabilirsiniz öyle bir burnu süper yapan doktor yok kemeri aldırmakmış yok burun delik küçülttürmeymiş yok burnu kaldırmaymış onun için çok basittir zaten dimi bilginize (takdir sizin )
     
    Son düzenleme: 3 Şubat 2010
  16. 25 Haziran 2010
    Konu Sahibi : gorn
  17. runaway

    runaway Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    dr tamer yavaş hakkında daha detaylı bilgi vermeniz mümkün mü 1-2 ay sonra amelyat olmayı düşünüyorum.
     
  18. 3 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : gorn
  19. gangel

    gangel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Slm kızlar,

    Op. Dr. Tamer Yavaş Esteworld Hastanesi'nde görev yapıyor. Bende Tamer Yavaş'a burun ameliyatı olmayı düşünüyorum. Kaç paraya yapıyor? Yakın zamanda ameliyat olan arkadaşlar beni bilgilendirirseniz sevinirim.