Opu ve transfer işlemi (Alman mı, Umut mu ?)

Konusu 'Tüp Bebek Merkezleri' forumundadır ve glsn tarafından 28 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsn
  1. glsn

    glsn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar opu ve transfer işlemimi Alman hastanesindemi yoksa umut tüp bebek merkezindemi yaptırmalıyım kararsız kaldım yardımcı olurmusunuz lütfen. Yumurta rezervi az olan biriyim ve laboratuvar embriyolog gibi şeylerin bu konuda önemli olduğunu biliyorum sizler arasında bu iki yer hakkında bilgileri olanlardan fikir alabilirsem çok sevinicem.
     
  2. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsn
  3. hulya35

    hulya35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Ben umutta tedavi oldum iki defa , tutmadi iyiler ama ben de olmadi .Para problemin yoksaAlmani hatta parasal problemin yoksa Istanbul da oldugun icin Bruksel Kadin Sagligini tercih etmen oneririm.Yucel Karamani.Ben maddi yonden uygun diye umut u tercih ettim.Simdi de nasil para buluru da Yucel Beye gidebilirim diye dusunuyorum.
     
  4. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsn
  5. glsn

    glsn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Anlıyorum canım ilgin için çok tşk ederim..
    Başka arkadaşlar da varsa yazarmısınız acaba tşkler.
     
  6. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsn
  7. deniz bulut

    deniz bulut annesinin bir tanesi Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.473
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    bence arkadaşlar bu merkezlerde dr da tavsiye etseler. ben almanda süleyman beyi tavsiye etmiyorum. genelde halit bey den memnunlar. evet?
     
  8. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsn
  9. ELha2012

    ELha2012 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    86
    bence umut canım......daha doğrusu kısmetin nerdeyse orası buna emin ol.....
     
  10. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsn
  11. YenidenDogdum

    YenidenDogdum Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    15.762
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    0
    heryerde aynı prosedür uygulanıyor..
    nereden olumlu sonuc alacaksan oraya yönlendirsin rabbim
     
  12. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsn
  13. glsn

    glsn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Amin inş cnm. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Aralarında fark olmadığı söyleniyor kalite açısından falan sunum aynı demek.Büyük ihtimalle de çarşamba günü umutta selen hanım opu işlemini yapacak.Alman da olursa da o gün esra hanım yapıomuş sanırım.
    Selen hanımla birlikte başarılı bi işlem geçiririz inş. O gün için dualarınızı eksik etmeyin arkadaşlar ilk denememiz olacak. tekrardan çok teşekkürler..
     
  14. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : glsn
  15. YenidenDogdum

    YenidenDogdum Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    15.762
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    0
    umutta toplama oluyormu ki ya
    nası bişi
    sen tedavini umutta oluyorsan doktorunu değiştirme şansın yokki
    ben tedaviye da başlamadın sanmıştım..
     
  16. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : glsn
  17. glsn

    glsn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Yumurtam ancak 15 mm ye kadar büyüdüğü için malesef dr bugün aşılama yapacak çok moralim bozuldu aslında daha öncede zaten 2 kez denemiştik aşılamayı işlemi iptal etmek yerine aşılamayı denemek istedi sanırım. 1.5 günlük cinsel perhizimiz var ve çatlatma iğneside dün saat 2 de vuruldu işlem de bugün saat 12 de olacak zaman saatler çok az aslında normale göre ayrıca yarında yapacakmış aşılama iki kez yani nasıl olacak bu işlem hiç anlamadım boşa gitti bu ay ki tedavimizz
     
  18. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : glsn
  19. YenidenDogdum

    YenidenDogdum Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    15.762
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    0
    sakın üzülme sakınnn parayı almak için tüpte yapabilirlerdi sana
    sakın kendini hırpalama kısmetinde böyle hamile olmak var belki