Ordu///52

Konusu 'Bizim Eller' forumundadır ve EU1 tarafından 5 Haziran 2007 başlatılmıştır.

    5 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    :nazar:SLM KIZLAR ÜNYEDEN BEN BAKTIMKİ ORDULULAR İÇİN BİR LİNK YOK DEDİM YAPALIM HEMEN. HAYDİ KIZLAR NEREDESİNİZZa.s.:nazar:
     
  2. 8 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  3. esram

    esram Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2006
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ben varım valla. hem de ünyeliyim. Çok mutlu oldum valla. Zaten ünyem göümde tütüyo. ama az kaldı. He atilimde ben de oradayım.
     
  4. 8 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  5. kedicik81

    kedicik81 işte yanlızlık ben buyum Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.695
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    benimde eşim ordulu 1 aysonrada nasipse orduya gidecegız ben düzceliyim ama orduyu seviyorum güzel biryer
     
  6. 10 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  7. tutkumm

    tutkumm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selam kizlar bende orduluyum
     
  8. 15 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  9. EU1

    EU1 Guest

    hadi ya çok sevindim bende yaa. hiçkimse yok zannediyordum ünye den. peki normalde nerede yaşıyorsun.. bende yeni geldim ünyeden 1 ay kaldım muhteşem valla.. denizzz ormal temiz hava... herşey çok güzeldi. 15 gün sonra tekrar gideceğim..ünyede kimlerden sinnn bu arada...
     
  10. 15 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  11. esram

    esram Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2006
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    İstanbul'da yaşıyorum. 1989'dan buyana istanbuldayım. Ünyeye gitme sırası bende öyleyse. Yaklaşık 10 gün sorada ben gideceğim. Bir buçuk ay kalacağım. Hayali bile güzel. ...
    ÜNye'de ise Hasanbaba'da yaşıyorum. Bilirsin orayı .....
     
  12. 17 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  13. EU1

    EU1 Guest

    bilmem mi hasanbaba yı kim bilmez kii... ünye baya değişiyore bu arada.. yeni projeler var.. bende ünyeye gidiyom bak ikimizde orada olacağız desene...
     
  14. 17 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  15. EU1

    EU1 Guest

     
  16. 18 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  17. HASRETYAXGXMURU

    HASRETYAXGXMURU Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    meraba kızlar bende orduluyum
     
  18. 18 Haziran 2007
    Konu Sahibi : EU1
  19. EU1

    EU1 Guest

    hoşgeldin canım aramıza katılmana sevindim. birde nasıl verdin kız bu 12 kiloyuuu...