oruçtan mı bilmem suyun azalmış dediler:(((

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve selhan tarafından 9 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : selhan
  1. selhan

    selhan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam ekim anneleri..
    önce kısaca kendimi tanıtayım hatırmamamnız çok normal çünkü.. yaz başında bi gittim daha yeni döndüm eve:))
    35 haftalık hamişim ..olası doğum 14 ekim ama bebiş bi hafta önden gidiyo 28. haftadan beri...baştan kız demişlerdi sonra bi ara erkek dediler ben gelip buraya bildirip düzelttirdim ama sonra gene kız dediler 1-2 kontrolde.. son 2 kontroldür yine erkek olduk:)) hala tam olarak bilemiyoruz yanii... bunlar güzel tarafı ...şimdi sonkontrolde yaşadığım olumsuz durumu yazacağım size de ders olsun sakın mecbur kalmadıkça alttan muayene kabul etmeyin!!!!
    benim de bi blogum var ordan alıntı yaparak yayınlıyorum....
    bu gidişimizde ananede kaldık biz bebişimle... belki diğer tarafta(eşimin köyünde) olsaydım hiç başlamazdım, ama ben ramazanın başında ilk 3 gün oruç tuttum... tam olarak o yüzden mi bilemiyorum ama perşembe günü kontrole gittiğimde doktor amniyo sıvımızın azaldığını söyledi... ıslaklık hissedip hissetmediğimi sordu... akıntım oluyordu ama beni korkutacak bi kaçak olmamıştı hiç...muayene etmek istedi.. odaya gidip soyundum.ve beklemeye başladım!!!!.
    daha önce ilk kez ilk ultrasonda soyunmak zorunda kalmıştım... ikinci kez de rahim ağzından örnek alınacağı zaman...o 2. seferinde içime huni gibi bişey sokmuştu doktor, epey bi canım yanmıştı ama bi sorun yaşamamıştım!!!!
    hemşireyle birlikte doktor yanıma geldi.. bacaklarımı kaldırıp uzanmamı söyledi.." kendini kasma" diye de uyardı ama kazık sokar gibi öyle bi hışımla soktu ki o huni gibi aleti içime ben hem kendimi kasıp hareket ettim ...hem de can acısıyla bağırıp kıvranmaya başladım... zaten aynı anda içimden sıcak sıcak bişeyler akmaya başladığını hissettim:KK43:(neyseki fazla uzun sürmedi.. o aleti çıkardıktan sonra eldiven giyip birde güzelce eliyle açılma var mı diye de muayene etmez mi???malesef ne reddedebildim ne de kaçabildim o anda... sadece tüm bunların bebeğin iyiliği için olduğunu düşünüp kendimi sakinleştirmeye çalıştım ama nafile...elimi ısırdım bağırmamak için..elimin üstü morardı..
    doktorun işi bitip de kalkabileceğimi söylediğinde bacaklarımdan sıcak sıcak bişeyler akmaya başladı ben doğrulmaya çalışırken.. yere şıpır şıpır kan damlıyodu bacak aramdan.. ben artık daha fazla kendimi tutamadım hıçkırıklarla ağlamaya başladım hemşire bana korkulacak bişey olmadığını bebeğe bişey olmayacağını,sadece kendimi kastığım için bi yerimin kesilmiş olabileceğini falan söyledi ama 8 aydır renkli akıntı bile görmemiş bi hamile için yere damlayan kanları görmek hiç de hoş bir durum değildi!!!!
    peçetelerle kanamayı durdurup giyindikten sonra doktor bana şimdilik korkulacak bişey olmadığını ,bana gece koymam için bi ped ve turnusol kağıdı vereceklerini, ertesi sabah onu getirmemi, nstye bağlanacağımı, yeniden ultrasona gireceğimi vee tüm sonuçların yeniden değerlendirileceğini söyledi....eğer olumsuz olursa bir hafta hastanede yatmam bile gerekebilirmiş???
    oysaki ultrason ne kadar da keyifli geçmişti!!ultrasonda bu kez daha önce hiç görmediğimiz başka bi doktor vardı... ona da cinsiyet konusundaki çelişkileri anlattığımda bebeğin erkek olduğunu söyledi.. hatta görüntüsünü dondurup üzerine pipisi yazdıktan sonra resmini bana vermişti babasına göstermem için:)))
    eve gidince tv de oyalandım, wc ye gitmekten korkuyordum.. akşam 8de gündüzkü kadar şiddetli bi kanama daha yaşadım.. sonrasında duşumu alıp kurulandıktan sonra çamaşırımın içine pedi üstüne de turnusol kağıdını koydum... elbette uyumam kolay olmadı ...bir ara kendi kendime ağlamaya başladım... beni avutan yine bebeğimin hareketleri oldu... "merak etme anne ben burdayım iyiyim " der gibi kıpırdanıyordu bebişim:)))
    sonrasında ya erken doğum olursa korkusuyla, mavi ve beyaz olan takımlarıyla bir iki battaniyeyi hazırladım ilk fırsatta yıkanması için... anladım ki daha hiiiiç hazır değilim!!!!çorabı bile yok garibimin:))bezi de yok sahii:)))bebeğimin kıyafetlerine bakıp, onların içinde, onu kucağımda hayal ettim... kendi kendime moral verdim.... saati kurdum allaha sığınıp yatağımıza yattım .... sabah kalkınca pedde azıcık kanlı akıntı vardı sadece:))
    kahvaltımı ettim yine tek başıma hastaneye gittim.. doktoru çağırdılar pede ve ultarasonda amniyo miktarına baktılar sadece...iyi olduğumu söyleyip nts ye bağlanmamı söyledi...
    nst de hiç sıkılmadım!! bebeğin kalp atışları tıpkı dolu dizgin koşan atlar gidiydi dkda 150 civarı arada hareket ettiğinde aletten çok daha sert sesler çıkıyodu hiç bitsin istemedim..gebeliğin takibine ilk başladığım zamanlarda çok özenirdim 30lu haftalarda olanlara... sanki hiç gelmeyecekmiş gibi gelirdi ama sonunda bende o yataktaydım işte:)) onun kalp atışları tüm endişelerimi, üzüntümü ,stresimi aldı üstümden ...sanki yeniden doğmuş gibi oldum bittiğinde...içim umutla doldu!!!sonucu alıp doktora gösterdim... bir hafta sonra yeniden nst ve usg( ultrasona) için çağırdılar...sancı çıkmadı demek ki??
    ama bu kez kesinlikle alttan muayene kabul etmeyeceğim!!!!
    o günden beri bir daha kanama olmadı ama akıntım malesef renkli geldii bikaç gün:KK43:( nişan olabileceğinden endişelenmiştim ama internetten baktım sancıda olması lazımmış...doğumun başlaması için allaha şükür... sancım ağrım yok:))) içimde o zedelenen yerden geliyordu sanırım o renkte.. sonuçta açık bi yara var ıslak bölgede çabuk iyileşemiyor:KK43:(( cumaya kadar sabredeceğim yine ve ben inanıyorum ki cuma günü size iyi haberler vereceğim!!!! ama belki cuma değilde pazartesi giderim bir aksilik olmazsa??

    devlet hastanesinde kontrol altında tutuluyor olmak iyi mi kötü mü bir türlü anlayamadım çok fazla inceliyorlar en ufak bi durumun nedeni sonuna kadar araştırılıyor... ama tek bi doktorum olsaydı keşke!!! tek pişman olduğum nokta doktorumun belli olmayışı ...ama hakkımda hayırlısı neyse o olsun biz doğumu da orda (cerrahpaşa'da)yapmayı düşünüyoruz!!!! ordan takipli olduğum için bi ayrıcalığım olacaktır inşallah:))))

    okullar açılınca moralim yerine geldi 2 hafta gibi kısa süreliğine de olsa okulda olmak beni rahaTlatıyo...2 gündür okula gidip geliyorum herhangi bi sıkıntım akıntım sancım yok!!
    ama dediğim gibi o kanama beni çok korkuttu...
    tabii oruç tutmuyorum boll su içiyorum.. inşallah sıvımız artmıştır:)))
     
  2. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : selhan
  3. destina4

    destina4 minik bamyam büyüyor Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.095
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    canım öncelikle geçmiş olsun..
    fazla doktor konusunda haklısın zor oluyo bende gebeliğimin başından beri 4 farklı doktoro muayne oldum 3 ü özel hastanede biri devlet hastanesinin doktoru ama özel muaynanesine gidiyorum ama şunu söylemeliyimki ilki hariç hepside mükemmel doktorlardı..
    o huni gibi dediğin nedir anlamadım ne için onu kullanmaya ihtiyaç duyduki açıklık olup olmadığını ellede anlayabilirdii..
    ve tutanlara örnek olsun yaşadıkların bebeğin suyu için bu sıcaklarda oruç tutmayın arkadaşlar..
    tekrar geçmiş olsun canımmŞeniz
     
  4. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : selhan
  5. selhan

    selhan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sağolasın canım bence de riske atmamak gerekiyomuş yaşayarak öğrendim:KK43:(
    ya o huni gibi dediğim böle açıcı bi bişey heralde cırt cırt sakup sabitliyolar içinde.. ama uzun makarayı da andırıyo huni dediysem ağzı yayvan değil yani....onun içinden cubuk sokup doku örneği(smir de diyolar) almışlardı ilkinde rahim ağzı kanseri falan var mı diye tahlil yaptırmak için.. sıvıya bakmak için de yine aynı aleti kullandılar..
    ama dediğin gibi açıklığa o aleti çıkardıktan sonra elle baktı:KK43:(allahyan yokmuş:))
     
  6. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : selhan
  7. bxixzdxixkcan

    bxixzdxixkcan Davetsiz Misafirim Geliyo Pro Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    621
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım çok geçmiş olsun tuttuğun oruçların hürmetine Rabbim seni korumuş koruyacaktır da merak etme ama oruç bizlere şuan farz değil tamam mı tutup tehlikeye atmak yok Allah Cümlemize hayırlısıyla sağlıklı doğumlar ve bebekler nsip etsin inşallah Allah'a emanet ol
     
  8. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : selhan
  9. Diamond

    Diamond Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    754
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Geçmiş olsun Selhan.Gerçekten de bilemez miydi acaba o alet olmadan,boşu boşuna canını yakmamıştır inşallah ama eğer açılma var mı diye baktıysa o alet olmadan olmuyor.
     
  10. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : selhan
  11. SeADeniz

    SeADeniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    566
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Cok Gecmıs oLsun Resmen okurken agLadım haLa GozLerımden yaslar akıyor.. Benım anlamadıgım hamılelıkte o aletı nıcın kullanıyor ben ıltıhap ıcın muayene oldugum zaman o aletı kullanmıslardı tabı o zaman hamıle falan degıldım.. Ama Sen suan hamılesın ve cok rısklı bır donemdesın ustune ustluk kanaman olmus benım doktorum kanamaya cok dıkkat edıo en ufak bı akıntıda hemen benı ara dıo cok Sasırtıcı gercekten Sadece Elı ıLe Kontrol etseydı ya dogumun son anına kadar kımse o aletı kullanmıor Stajyer ogrencıler bıle ellerı ıle kontrol edıyor rahımın acılıp acılmadıgını bu ne bıcım doktor ya.... Cok Cok Gecmıs oLsun ıyı haberlerını beklıyoruz..
     
  12. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : selhan
  13. ficipi

    ficipi ............... Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.460
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    geçmiş olsun canım.
    bende 2 ay once falan sıddetlı karın ağrısı sıkayetıyle devlet hastanesıne gıttım bır gece acıle.
    malesef benıde o aleti sokup muayene etti.ama ben kendımı ılk kez olmasına karsın kasmamıştım allahtan ve oyle acı falan duymamıştım.sen kendını kasmışsın ve kıpırdadığın için ıcerde bır noktya zarar verıp kanamış.
    sadece bebeğe zarar verır mı acaba dıye endıselenmıstım ama sonuçta onlar zarar verecek olsa kullanmazlar değil mi?
    sonucta gerekırse elle de muayene edecek o aletı de sokacak işleri bu ve bu işin kuralı bu...
    ama daha nazık olabılırdi doktorlar tabi..
    tabıkı herseyı boyle ınce eleyıp sık dokuyup ıncelemelerı guzel..ilgilenmeyıp sole bır bakıp hadı gıt evıne bıseyın yok deseler yıne sıkayet ederdık değil mi?olumlu düşün canım umarım ıyı haberlerını alırız.
     
  14. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : selhan
  15. phatosh

    phatosh minik kahramanım benim!.. Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    selhancım geçmiş olsun hayatım..şuan bi problem olmamasına sevindim.son kontrolde normal çıktıysa canını sıkma. stres de yapma.hamilelikte herşeyi yaşayabiliyo insan malesef.bu arada tekrar hoşgeldina.s.
     
  16. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : selhan
  17. beyazzzambak

    beyazzzambak Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.152
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    çok geçmiş oağına almayı nasip etsinlsun canım Allah sağlıkla bebeğini kuc
     
  18. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : selhan
  19. beyazzzambak

    beyazzzambak Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.152
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    çok geçmiş olsun canım Allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin