otacımı organicum şampuanmı?

Konusu 'Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri' forumundadır ve gzmeng tarafından 9 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : gzmeng
  1. gzmeng

    gzmeng Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar 2 şampuan arasında kaldım. artık bitkisel şampuan kullanmak istiyom.saçlarım ince telli dökülmelerim var. arkdaşım otacının bakım şampuanından kullanıyo çok memnun ve onunkı çok çok dökülüyordu doktora gıtmıstı hıç bı ıse yaramadı ılaclar saç maskeleri kullanmayı bıraktı. amcasını tavsiyesi üzerine 16 bitkili otacının şampuanını almış ve dökülmeleri yok denecek kadar azalmış bugun bende eczaneye gittim almak için banada organicum şampuanını önerdiler daha iyi falan dediler ikisi arasında kaldım.aranızda bitkisel şampuanı kullanıpta memnun kaldıklarınızı paylaşırmısınız dökülmelerim azalsın ve saclarım ınce tellı oldugundan sonuk kalıyo canlı degıl dokuluncede korktum. banyo yapmak bıle ıstemıyom artık mafoldumben
     
  2. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : gzmeng
  3. glt

    glt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    243
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ama bu sayfa sac dökülmesi yle ilgili şampuanla ilgili sayfada ac konunu canım 2 sinide kullanmadım yorum yok ben bitkisel dermokil kulandım oda eczahanerde satıyor güzel pek dökmeyi durdurmadı ama iyiydi kurutuyor diye elseve kulandım berbet kepek ve döktü tekrar dermokildeyım bakim artık
     
  4. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : gzmeng
  5. ayşül

    ayşül Guest

    ben organıcum kullanıyorum memnunum ama benım oyle cok bı dokulmem yktu ama bıtkısel olmasına ramen yıkarken keçe gıbı yapmıyo dokulme konusunda cok etkılı dıyemıcem cunku oncesıde sonrasıda aynı...
     
  6. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : gzmeng
  7. ela

    ela Guest

    ben organıcum kullandım saçlarım röfleli olmasına rağmen yumuşacıktı şu an kafamdaki kepekler dolayısı ile 1 ay ara verdim o da organıcuma kattığım ampuller yüzünden oldu yani gözeneklerimi tıkamış zaten saçım dökülüyordu bu ampuller de şiddetlendirmiş.siz siz olun şampuanınıza bişey katmayın.
     
  8. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : gzmeng
  9. glt

    glt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    243
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tamam