ovulasyon testı ıle hamıle kalan bayanlar!!!!

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve yakamoz27 tarafından 8 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : yakamoz27
  1. yakamoz27

    yakamoz27 Guest

    arkadaslar ben bu ay ılk kez bu testı aldım 12.gunu yanı dun 2 cızgı gordum veberaber olduk.2 cızgı gorunce yumurta o gun catlamıs mı oluyor yoksa catlamdan 24 saat once haber mı verıyor bılgısı olan arkadaslar cevap yazınn yahuuu senağlama
     
  2. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : yakamoz27
  3. sherry456

    sherry456 Guest

    canım bende kullanmıştım ama benim ki çizgi göstermiyodu daha değişik şekiller falan çıkıyodu.gerçi onunda faydasını göremedim ben.umarım istediğin sonucu alırsın.
     
  4. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : yakamoz27
  5. funda72

    funda72 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.481
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar bu bahsettiğiniz testlerin fiyatı nekadar
     
  6. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : yakamoz27
  7. lifeisgood

    lifeisgood Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    medi smart diye bi rtest var içinde 5 tane test var 27,5 ytl ye aldım bu ay. Geçen ay da kullandım sonuç negatifti inşallah bu ay tutmuştur.
     
  8. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : yakamoz27
  9. Menzil Gxuxlxux

    Menzil Gxuxlxux Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.090
    Beğenildi:
    64
    Ödül Puanları:
    153
    Canim ikinci cizgi 1.si kadar yada ondanda koyu ciktiginda 24-36 saatin oluyor iliski icin. Yumurta henuz catlamamis ama catlamak uzere oluyor. Yani kinci cizgiyi bu sekilde gorunce tam iliski zamani.
     
  10. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : yakamoz27
  11. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    canım sen bu aksam da yarın da tekrar dene. cizgi cıktıgı gun beraber olmussanız yine sns var ama 24 saatten sonra 36 saatten once iliski tavsiye ediyor. yani testi ne zaman yaptıysa 30 saat ekle uzerine o zaman beraber ol tkrar.
     
  12. 15 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yakamoz27
  13. DIPTISDIPTIS

    DIPTISDIPTIS Rüzgar Ege ❤️ Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.469
    Beğenildi:
    3.532
    Ödül Puanları:
    163
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.