oyun halısı kullanan var mı

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve yrgn tarafından 7 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yrgn
  1. yrgn

    yrgn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2008
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    oyun halısı denilen (şu üstünde oyuncaklar asılı falan olan) şeyden kullanan var mı. 3 aylık bebeğim. biraz oyalansın istiyorum ama bana çok pahalı geldi. daha çok oyuncak almadık. parasına değer mi. kullanalar var mı
     
  2. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yrgn
  3. xeno

    xeno Carpe Diem Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.615
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Ben fisherprice kullanıyorum. Çok memnunum. Oyun parklı yatağınında halısı var ama onun yüzüne bakmıyor.Sevgiler..
     
  4. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yrgn
  5. Viola

    Viola Yiğitim bitanem.. Pro Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.279
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    Canım,bizde bir süre kullandık,şu an salonun halısıyla çok daha fazla ilgilensede..:) memnun kalmıştım.araştır uygun olanları da var..hatta yanlış hatırlamıyorsam burada bir arkadaş evde kendisi yapmıştı.nasıl yaptığınıda anlatmıştı..
     
  6. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yrgn
  7. femmepetal

    femmepetal when There is better,good is not enough Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.777
    Beğenildi:
    723
    Ödül Puanları:
    153
    benim kızım da 2 aylık almayı düiünüyorum hem oyalıyor hem de çeşitli algı ve duyularını geliştiriyor
    elde yapılmicak bişey değil aslında ama baya uğraşmak lazım.pahalı da olsa alacağım ben,çünkü bizim yukarıdan salladığımız oyuncaklar çok ilgisini çekiyor.
     
  8. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yrgn
  9. tebessum77

    tebessum77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.525
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    ben tiny love tekmele ve oynayı kullandım 2-3 aylıkken yatıp oyuncaklarla oynadı 4-6 aylıkken yatıp tekemeleyince ses çikan yeri tekemeldi

    sonra dönüp emekleme aşamasında üstteki oyuncakları çıkardık halıdaki ses çıkaran parçalarla oynadı şu aralar pek oynamıyor bence parasını haketti
     
  10. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yrgn
  11. Mister81

    Mister81 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    689
    Beğenildi:
    1.004
    Ödül Puanları:
    198
    be kullandım canım.valla büyük kurtarıcımdı benim.ben doğmadan almıştım.oğlum şu an 14 aylık arada oynar hala.bende çok pahalı bulmuştum.sonra netden kraftın bi modelini buldum 50ytl ye almıştım.diğer baktıklarım 90 dan falan başlıyodu
     
  12. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yrgn
  13. MeleklerKorusun

    MeleklerKorusun Yorgun Savaşçı Pro Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.058
    Beğenildi:
    73
    Ödül Puanları:
    153
    [​IMG]

    bunu bi arkadaşım yapmış canım..nasıl yapılığınıda yazabilirim istersen..elinden geliyosa yapabilirsin..çok para istiyolar böyle şeylere..
     
  14. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yrgn
  15. femmepetal

    femmepetal when There is better,good is not enough Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.777
    Beğenildi:
    723
    Ödül Puanları:
    153
    ayy bu harika bişey olmuş valla bayıldım,ne marifetliymiş arkadaşın.
    çok zahmetlidir eminim,elimden gelmezki,hem dikiş makinası falan lazımdır.
     
  16. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yrgn
  17. MeleklerKorusun

    MeleklerKorusun Yorgun Savaşçı Pro Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.058
    Beğenildi:
    73
    Ödül Puanları:
    153
    ben evde kullanmadığımm bebek yorganı vardı
    onu ikiye katladımmm sonra kumaş aldımmm
    onu diktim el dikişi
    2 uzun plastik sopa aldımmm birde süslemek için oyuncakkkk çok basit
    16 YTL YE MÂL OLDU
    Valla 120 ytl bana pahalı geldi
    Ya bu ocaklardaki doğalgaz borusu varya siyahh ben onla yaptım iş yerinde vardııı şekle girecek plastik boru olsunda sanırım tesisatçılarda olur
    benim aldığım oyuncakalr dokununca ışıkları yanıyo

    canım arkadaşım yapılışını böyle anlatmış..inşallah işinize yarar..
     
  18. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yrgn
  19. MeleklerKorusun

    MeleklerKorusun Yorgun Savaşçı Pro Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.058
    Beğenildi:
    73
    Ödül Puanları:
    153

    yok canım o elinde dikmiş..