oyun halısı

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve andina222 tarafından 19 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    19 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  1. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar oyun halısı diye bişey var , bundan alan var mı?
    alsak mı acaba , bebeğin gelişimi için önemli falan yazıyo açıklamasında ama ben etrafımda hiç görmedim..ne dersiniz?
     
  2. 19 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  3. startuba

    startuba bir varmışş bir yokmuşş Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    126
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende hiç çevremde görmedim internette bakmıştımda aslında güzel ama bence cok gerekli bişiy değil bebişler büyüdükce oyuncaklarıda değişiyo ilk dönemler sallanan oyuncaklar sonra cıngıraklar araba bebek vb...
     
  4. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  5. elifdem

    elifdem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.628
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    ben aldım
    2 aylık olduğundan beri kullanıyorum cok da memnumum
    ama ne dönence ne de sallanan oyuncaklı ana kucaklarından almıştım
    hatta ilk ve tek oyuncağı kızımın
    dönence vb. bir oyuncağınız varsa gerek yok bence
    bizde olmadığı için cok işe yaradı
    kullandığım oyun halısı disney 105e aldım

    [​IMG]

    büyüyünce üstündeki oyuncaklar cıkabiliyor onlaları cıkarıp odasında minder niyetine kullanıcam
    cicek seklinde olduğu için dekoratif de olacak
     
  6. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  7. PirayeHira

    PirayeHira Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.316
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    halınız çok güzelmiş elifçim minder olarakta çok güzel durur cıvıl cıvıl
     
  8. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  9. EU3

    EU3 Guest

    ben kendim yaptım oyun halımızı çooookkk güzel oldu bana göre:)) bende büyüyünce sallanan oyuncaklarını kullanmıyacam, kalan tarafıda zaten koltuklu minder şeklinde
     
  10. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  11. aylask

    aylask AYLA Üye

    Katılım:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bende aldım alalı 2 hafta oluyor arasıra yatırıyorum oyalanıyor ama 10 dk sonra sıkılıp ağlamaya başlıyor elifdem'in dediği gibi dönence yada anakucağı varsa gereksiz.....
     
  12. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  13. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    elifdem harika bu halı bayıldım , zaten oğluşun odasının teması winnie the pooh , halısı , perdeleri , yatak örtüsü , çarşafları , oyuncakları , lambası , herşeyi winnie the pooh karakterleri , senin halı da tam bize göreymiş :)
    peki yer soğuk olmuyo mu ? nasıl koyuyosun çocuğu , ben korkuyorum kapı altından falan soğuk gelir diye..
     
  14. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  15. elifdem

    elifdem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.628
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    direk yere koymuyorum canım
    o dediğin anca yaza
    şimdi koltugun yaslanılan kısmını cıkarıp alanı genişletip oraya yada beşiğimiz geniş onun içine koyuyorum
    eğleniyo baya
    ama en fazla 45dk duruyo
    hele son zamanlarda pek huysuz süre azaldı bu aralar
     
  16. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : andina222
  17. kofte

    kofte Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Bizim de var oyun halımız, eğer maddi olarak yormazsa iyi fikir, bizim kız resmen jimnastik yapıyo üstünde. Ben yere kalın örtü, yorgan falan serdim onun üzerinde de oyun halısı..
     
  18. 22 Temmuz 2014
    Konu Sahibi : andina222
  19. snmonrssr

    snmonrssr Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2013
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    16

    bende almak istiyom kızlar kaçıncı aylardan sonra kullanabiilir ?