özel üsküdar anadolu hastanesinde ucuza doğum!!!

Konusu 'Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz' forumundadır ve SUTASAYRAN tarafından 1 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : SUTASAYRAN
  1. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    [sıze="2"][ı]selam kızlar;
    şimdi özel üsküdar anadolu hastanesinde muayene oldum...
    öncelikle sevincimi paylaşıyim sizinle bebeğimi çok net gördüm...
    Bacaklarını parmaklarını kalp atışını başını allahım oynuyodu yaa nasıl bi heycan nasıl bi mutluluk anlatılması zor...90gr mış bebeğim 14 haftalık zaten...
    Ama pozisyonu güzel olmadığı için kendini göstermedi annesine..
    2 hafta sonra 3lü test yapıcaz..ozamana inş...

    Neyse konumuza gelelim...
    O hastanede babam ve ablam daha önce ameliyat olmuştu gayet temiz ve bakımlı bir hastane...
    Kadın doğumcusuda harikaa....
    Nihayetinde özel bir hastane...
    Bugün doğum ücretlerini konuştuk...
    Sigortamızın olmadığını ve ne kadar para ödiceğimizi sorduk...
    Epidural:1.500tl
    normal ve sezeryan:1.000tl
    spinal sezeryan:1.200tl
    bu fiyatlar sigortası olmayanlar için geçerli...
    Sigortamız olduğunda 500tl ödicez...
    çok şaşırdım bu kadar ucuz olabiliceğini hiç düşünmüyodum..
    Omuzlarımdan büyük bir yük kalktı...
    Her dakika ilgileniyolar sizinle hemşireler...
    Haberiniz olsun istedim kızlar hamile tüm bayanlara hayırlı doğumlar...[/ı]
    [/sıze]
     
    Son düzenleme: 1 Eylül 2010
  2. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : SUTASAYRAN
  3. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    ALLAHIM herkeze doğumun en kolayını nasip et....:Saruboceq:
     
    Son düzenleme: 1 Eylül 2010
  4. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : SUTASAYRAN
  5. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    doğumu gelmiş bi kadın vardı..giydirmişlerdi onu acil sezeryana aldılar...ayy korktum bi an..ama sonra o içimde gördüğüm şeyi biran önce kucağıma alma hissi korkularımdan daha ağar bastı..

    çok değişik bi duygu bu yaaa...benim o benim elanın bebeği...çok farklı tarifi mümkün olmayan bi duygu...
    minnacık bacakları parmakları vardı yaa..deli olcam sevinçten...
    babasına pipisi varmış bebeğin die şaka yaptım çok sevindi inanmadı sevincinden ama sonra şaka olduğunu söleyince kızdı bana:)))......
    benim gönlümden de kız geçiyo ama sağlıklı olması daha önemli...
    hele bide onu o minnacık haliyle gördüm yaa artık fark etmez diyorum...
     
  6. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : SUTASAYRAN
  7. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    sizce nasıl fiyatlar
     
  8. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : SUTASAYRAN
  9. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    :ecrin_bebek:
     
  10. 2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : SUTASAYRAN
  11. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
  12. 2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : SUTASAYRAN
  13. erny

    erny Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    mrb.beninde 40 günlük bi bebeyim var.benimde sezeryan oldu.çok rahattım ben .ümraniyedeki erdem hastanesinde dogum yaptım çokta memnunum.bu 2. dogumum annelik çok güzel bi duygu yaa bunu anne olmayan anlayamaz.allah herkese anneliyi tattırsın derim.seninde ayrıca allah analı babalı büyütsün erkek yada kız hiç ayırt etme.saglıklı olsun farketmez.canım.
     
  14. 2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : SUTASAYRAN
  15. 20MAYIS

    20MAYIS Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    48
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Hayrlı olsun. Fiyat cok uygun. Ben sezeryanı ssk lı olarak 1500tl ye yaptm
     
  16. 2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : SUTASAYRAN
  17. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    tşk ederim canımmm....seninde bebeğine rabbim sağlık versin
     
  18. 2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : SUTASAYRAN
  19. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    bencede canım yardımı dokunur die bilgilendirmek istedim arkadaşları