P.FORMASYON FEF.lere de verılıyor mu???

Konusu 'Üniversite' forumundadır ve TUBAKT tarafından 28 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    28 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TUBAKT
  1. TUBAKT

    TUBAKT ÇoK aŞıKıM AmA... Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    864
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Fen Edebiyat mezununa öğretmenlik şansı
    YÖK Yürütme Kurulu Üyesi Prof. Dr. Yekta Saraç, fen edebiyat fakültesi öğrencilerine öğretmenlik formasyonlarının birinci yıldan sonra verilebileceğini açıkladı...

    canlarım yaa bunun aslı var mıı??? yök ılımlı bakmıstı sonuc ne dıye baktıgımda tam bır sey ogrenemıyorum boşuna sevınmeyım dıye...
    gerçi olursa egıtımcı kardeslerım bıraz kızacak ama umarım olur yaa bır de mezun olduktan sonraa formasyonla ugrasmak ıstemıyorum..nasılsa hepımızın onunde kpss var herkes hunerını orada gosterecek...

    lütfen kızlarr fef.lerı asagılar gıbı sozler kullanılmasın rıca edıyorum.. azönce bır sıtedekı yorumları okuyunca cok sınırlendım de..:eek:lmaz:
    konuyu arastırdım ama bulamadım varsa baska baslık kusura bakmayın..sıcak haber dıye yazayım dedım:kedi:
     
  2. 28 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TUBAKT
  3. dove

    dove Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.314
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ışin aslının olup olmadığını bilmiyorum malesef. Bir kaç arkadaşım var Mühendislik mezunu ve ingilizce öğretmeni olmak için formasyon alıyorlar. Benim 1 sene boyunca oturup çalıştığım derslerin bir tanesini 2 haftada bitiriyorlar. Ve ücret ödedikleri için genellikle dersten kalınmıyor.
    Sonuçta bir düzen var ve ne söylesem değişmeyecek. Tek kaygım niteliksiz öğretmenlerin yetişmesi! Çünkü bilmek ve öğretmek çok ama çok farklı şeyler.
    Umarım ülkemiz ileride bu şekilde devam etmez...
     
  4. 28 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TUBAKT
  5. efile

    efile J&C Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    103
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    fef teki öğrencilerin daha geniş ve ayrıntılı bilgiye sahip oldukları kesin.inş bu olay gerçekleşir.arkadaşımızın da dediği gibi herkesin önünde kpss var herkes orda göstersin bilgisini
     
  6. 28 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : TUBAKT
  7. TUBAKT

    TUBAKT ÇoK aŞıKıM AmA... Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    864
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    tsk canım bana katıldıgın ıcın... daha okul baslamadı ama valla kafamın etını yemıyor bu konu desem yalan soylemıs olurum... umarım gerceklesır tek duam bu
     
  8. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : TUBAKT
  9. beyyine

    beyyine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2009
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bazı üniverstlere vermeye başlamış eğer sizin okuduğunuz üniverste de yök e başvurursa alese girmeden formasyon verebilir
     
  10. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : TUBAKT
  11. TUBAKT

    TUBAKT ÇoK aŞıKıM AmA... Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    864
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    verecekmıs sanırım canm toplantıda hocalar yok.e rapor sunacagını konusmuslar cok sevındım valla.. ama sımdı dırek ogrenmenmı cıkarız yoksa baska bı sınava da gırecez mı formasyonu aldıktan sonra kpss harıc..
     
  12. 4 Ekim 2009
    Konu Sahibi : TUBAKT
  13. meerrvee

    meerrvee S&M :) Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    168
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya ben anlamıyorum neden fef te okuyanlara salakmış muamelesi yapıyo bu insanlar!! öss de aldığınız puan sizin nekadar akıllı olduğunuzu belli etmiyo arkadaşlar!!(eğitimdekiler)
    bölüm okurken daha detaylı bilgi aldığımızı kabul etsinler artık, bölümler bilimadamı yetiştirir.. bırakın herşey kpss de belli olsun ya.. önceden de demiştim, KıMSE KıMSENıN ÖNÜNÜ KAPATMIYOR.. ve para verdiler geçtiler diye birşey yok, prestijli ünivlerde böyle şeyler sözkonusu değil. 1yılda nerdeyse 1500tl harç ödedim, ama ayyy bu kız para ödedi geçirelimmi diyorlar, aynı şey formasyon içinde geçerli kimse para verdi diye dersten geçmez..
    ayrıca nitelikli öğretmen eğitimfakültesinden mezun olununca elde edilcek bir şey değil. öyle olsaydı piyasada niteliksiz diye bi kavram olmazdı heralde dimi??? bırakında herkes kendi bilgi donanımıyla biryerlere gelsin..
     
  14. 4 Ekim 2009
    Konu Sahibi : TUBAKT
  15. TUBAKT

    TUBAKT ÇoK aŞıKıM AmA... Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    864
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    alkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkisalkis
     
  16. 5 Ekim 2009
    Konu Sahibi : TUBAKT
  17. meerrvee

    meerrvee S&M :) Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    168
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim tubacım alkışlar için:) ÇıÇEKLER EVE LÜTFEN sositososito
     
  18. 5 Ekim 2009
    Konu Sahibi : TUBAKT
  19. TUBAKT

    TUBAKT ÇoK aŞıKıM AmA... Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    864
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    a.s.burayaa gondersem olmaz mıı