Palette 6-99 viyole saç boyası için yardım

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve pLnLp tarafından 6 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    6 Ekim 2008
    Konu Sahibi : pLnLp
  1. pLnLp

    pLnLp hıh.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya ben 2 hafta önce saçımı palettenın yeni çıkan serisi mor gibi rengi cok seviyodum o rengi boyadım cok güzel oldu ama sacım sadece güneşte o renk oluyoo :S veya dışarı cıkınca mor gozukuyo evde felan hep siyaha dönük duruyo cok sinirimi bozuyo
    çok aydınlık bi yerede durcam ki saç rengim ortaya çıkcak .
    o boyayı koymadan önce sacımda kızıl vardı ama cıkmıştı bitkisel boyaydı 1 aylık falandı süresi.
    sacımın normal hali koyu kumral gibibitkisel boya zaten cıkmıştı üzerine palettenin boyasını koydm sonuc o sekıl oldu :S

    ne yapmam gerekıyo ki normal halide öyle olsun ? senağlama
     
  2. 6 Ekim 2008
    Konu Sahibi : pLnLp
  3. aylin86

    aylin86 eymenim Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yıkadıkça akar cnm üzülme rengi açılır..
     
  4. 6 Ekim 2008
    Konu Sahibi : pLnLp
  5. pLnLp

    pLnLp hıh.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    inşallah ya :S herkes sacını siyaha mı boyadın dıyo:S dısarı cıkınca mor oluyoo :D

    bidaha boyadıgımda alt zeminde baska renk olsa daha acık olr mu ki :S
     
  6. 6 Ekim 2008
    Konu Sahibi : pLnLp
  7. alex

    alex Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2008
    Mesajlar:
    332
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım viyole rengi öyledir.
    daha açık renk viyole olmasını ve karanlıkta da görünmesini istiyorsan igoranın 9 numaralı sarı yoğun viyole diye bir rengi var.ben kızılın üstüne kullanmıştım çık güzel olmuştu ve gündüz gece mor oluyordu.tavsiye ederim canım.
     
  8. 6 Ekim 2008
    Konu Sahibi : pLnLp
  9. pLnLp

    pLnLp hıh.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    morun üzerine mi mi o 9 numaralı sarı yoğun viyole kullanıcam ?:S bidahaki boyadığımda alt zemine sarı kullanıp daha sonra mor kullansam daha açık olur mu o zmn evde de mor gozukurmı yani :KK43:
     
  10. 8 Ekim 2008
    Konu Sahibi : pLnLp
  11. alex

    alex Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2008
    Mesajlar:
    332
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tatlım geç cevap yazdım kusura bakma :)))
    morun üzerine biraz akınca bu 9 numaralı sarı yoğun viyole igora markasında var ve 9 luk oksidasyon ile boya ve önce uçlardan başla.en son diplere sür ve başına bir poşet geçirip biraz ısı ver. bu şekilde evde de artık mor saçların olur canıma.s.
     
  12. 9 Ekim 2008
    Konu Sahibi : pLnLp
  13. hijyen_benim

    hijyen_benim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    üniversitede okuyorum ama kulaklarimda kepçelik var birazz estetikten başka çarem yok mu lütfen yardim edin eminim ki benim gibi sorunlari olan vardir mutlaka :KK43:
     
  14. 11 Ekim 2008
    Konu Sahibi : pLnLp
  15. pLnLp

    pLnLp hıh.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tamam denicem cok teşekkürler:teselli::enbuyukkk:
     
  16. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : pLnLp
  17. Nil

    Nil KK Kro Pro Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    9.670
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    48
    [​IMG]canım bende bu renki istiyorum şuan da saçlarım patlıcan moru ..üzerinede bunu alıp bayacağım ....bitkisel ve doğal bir boya imiş ..deneyeceğim..
    Saç Sağlığı ve Bakımı - Farmasağlık linkte var bakabilirsin...
     
  18. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : pLnLp
  19. pLnLp

    pLnLp hıh.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben bidaha saçımı kızıl mor tarzı koyu renklere boyamam:)))))))))) akması çok zor baska bi renge gecerken cok zorlanıyo insan ve aylardır hala akmasını beklıyorum bu tarz renklere boyatmadan önce 8547484 kez düşünmek gerek
     
Benzer Konular: Palette 6-99
Forum Başlık Tarih
Saç Rengi ve Saç Boyama Palette 10-0 Açıcı İle Saç Rengimi açtım Cuma 23:41
Saç Rengi ve Saç Boyama Palette bal köpüğü. Bir daha asla. 3 Eylül 2014
Saç Rengi ve Saç Boyama KıZlar palette açık papatya kullanan varmı? 28 Ağustos 2014
Saç Rengi ve Saç Boyama Palette Altın Parıltılı Tofffe ve Çok açık küllü sarı?? 14 Ağustos 2014
Saç Rengi ve Saç Boyama Palette Yoğun Renk Açıcısından Sonraki Çiğ Sarı! 26 Temmuz 2014