palette bronz kahve

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve EU3 tarafından 20 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU3
  1. EU3

    EU3 Guest

    kızlar palettenın bronz kahve boyayan varmı aranızda aynı kutunun ustundekı renktenmı oluo eger varsa resim ekleyebılırmı acaba tavsıye edermısınız..sengözlerimebaksanab
     

    Ekli Dosyalar:

  2. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU3
  3. mylilapause

    mylilapause Yeni Üye Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.657
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çok güzel bi renk evet öyle oluyor ben boyadım.
     
  4. 22 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU3
  5. adabaran

    adabaran Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cnm alttaki saç rengine bağlı mesela bende hafif bakıra kaçan bi renk vardı koyu kahve ve bakır karışımı.sonra bu renge boyattım çok memnun kaldım ama bu resimdekı bıraz kızıllık var bnmki kahve ve dore rengi karşımı bişey oldu.bronz tenlede süper uyumlu tavsiye edrim hihoyyyt
     
  6. 22 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU3
  7. kronik_vakka

    kronik_vakka Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    gerçektende güsel bi renk ama alttaki saçın koyu renk ise pek belli olmaz önce daha açık bi tonla saçının rengini aç sonra bu rengi dene örneğin fındık kabuğu ile açabilirsin...
     
  8. 28 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU3
  9. NuR_bojuk

    NuR_bojuk kürşad-ela eylül :) Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2008
    Mesajlar:
    536
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    vallahi ben boyadımda her renge giriyor sonrasında sürekli akıyor gittikçe renk ile alakası kalmıyor kötü olmuyor ama benim istediğim renk olmuyor benim boyattığımda
    herkes çok beğenmişti
     
  10. 28 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU3
  11. Sumak

    Sumak Masal'ım&Öykü'm Pro Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.725
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    38
    sarı sacın uzerıne denıcem bende ..insallah olur.
     
  12. 28 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU3
  13. dertlisezen

    dertlisezen Previously zederdi Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.319
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    guzel bır renk acaba kızılın ustune tutarmı
     
  14. 28 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU3
  15. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bende beğendim güzelmiş..
     
  16. 28 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU3
  17. sevgiherseydemek

    sevgiherseydemek Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    123
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    benım ablam bu renge boyadı ılk zaman cok guzeldı fakat sonra aktıkca kızıl oldu ve cok deıstı rengı akarken bence kahvenın daha baska tonlarını dene
     
  18. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : EU3
  19. tuubaa

    tuubaa Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2009
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım ben daha önce bu renge boyadım ama pek kızıllığı beklli olmadı ama aktıkça daha tatlı bi renk oldu ve kapaktaki renge yakın oldu ben biras daha kızıl olsun istiyorum yine aldım bronz kahve içine biras kızıl karıştırıcam bakalım nasıl olucak :uhm: fakat ne kadar karıştırmalıyım bilmiyorum bide saçlarım şuan açık karemel gibi bi renk nasıl olcak acababenneyaptımki
     
Benzer Konular: palette bronz
Forum Başlık Tarih
Saç Rengi ve Saç Boyama Palette bronz kahve 19 Ocak 2013
Saç Rengi ve Saç Boyama palette bronz kahve :) 12 Ocak 2013
Saç Rengi ve Saç Boyama Palette 6-68 Bronz Kahve İle Boyayanlar ? 9 Ekim 2012
Saç Rengi ve Saç Boyama palette bronz kahve nasıl olur?? 29 Ocak 2012
Saç Rengi ve Saç Boyama Palette altın karamel ve bronz kahve karışımı yapan var mı 22 Haziran 2011