palette kahve köpüğü

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve 1kalan tarafından 19 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    19 Şubat 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  1. 1kalan

    1kalan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlaaaar palette kahve köpüğü alıcaktım baktım ambalajı değişmiş deluxe falan yazıyo içindeki boya eskisiyle aynımı deneyen varmı kutudaki resim eskisine hiç benzemiyo cesaret edip alamadım bilen varsa yardııımmmbilmiyorumkismile
     
  2. 20 Şubat 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  3. 1kalan

    1kalan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya neden benimle kimse ilgilenmiyo soruma cvp lüüüüüüttttffffffeeeeennnnnn
     
  4. 20 Şubat 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  5. chemistry

    chemistry Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Evet eskisiyle aynı ben kullandım memnun kaldım kutunun üstündeki resimle aynı renk oluyor.
     
  6. 12 Aralık 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  7. stonebaby

    stonebaby Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yani şuanki resmdekinden koyu oluyo... deneyenler varmı başka arkdslr .. bnmde boyAmak ıstedgm renklerden bıtanesı kahve kopugu
     
  8. 19 Aralık 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  9. eeenginer

    eeenginer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    kahve köpüğünü geçen yıl saçımda hiç boya yokken ben denemiştim.. kutudaki resim bana da çok sarı geldi ama ilk boyamada hatta ilk bikaç boyamada hiçbi şekilde o kadar sarı olmuyor. rengi çok tatlı bi kahve rengi tam kahve köpüğü yani :KK12: ondan sonra ne sürdüysem saçıma öyle güzel olmadı
     
  10. 19 Aralık 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  11. ayde1985

    ayde1985 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    ben deluxe kullandım sarı saçın üstüne baya koyu olmuştu ikincide vitali kullandım daha güzel o kutudak rengi vital verdi
     
  12. 20 Aralık 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  13. hazal_diren

    hazal_diren lafa bakarım laf mı diye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.096
    Beğenildi:
    605
    Ödül Puanları:
    238
    turuncu yansımaları olan kumralımsı bir renk oluyor koyu kahve saça boyayınca. kutunun üzerindeki renk tutmuyor yani. kutunun üzerindeki renk olması için 9-10 tonlarında bir renkle boyamak gerekirdi herhalde. ama kalite açısından ben memnun kaldım palette deluxe'ten, saçımı pek yıpratmadı diyebilirm
     
  14. 20 Aralık 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  15. roShum

    roShum aay bi hoşuum;) Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.822
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    :KK19:
    bende vitalin karamelini kullanoıorum,renk çok güzel ama değiştirmek istiorum,
    vitalde de adı kahve köpüğümü bahsettiin rengin,bide nosuyla belirtirsen çok sevinirim
     
  16. 20 Aralık 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  17. Jeyann

    Jeyann Fallen Angel Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    koleston ask alevi üzerine kahve köpüğü boyasam sacım ne renk olur fikrinizi almak iistedim esmerim kahve köpüğü çok hoşuma gitti
     
    Son düzenleme: 20 Aralık 2010
  18. 21 Aralık 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  19. ayde1985

    ayde1985 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    evet kahve köpüğü numarası 8.4