palette koyu kahve siyah oldu=(

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve sevgiherseydemek tarafından 8 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sevgiherseydemek
  1. sevgiherseydemek

    sevgiherseydemek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    :a015:ya arkadaslar sözde koyu kahveydı ama sıyah oldu ve hıc yakısmadı =( nasıl akar bu boya bı yardım edın ya cok sınırım bozuldu yanı
     

    Ekli Dosyalar:

  2. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sevgiherseydemek
  3. dimple2

    dimple2 3aslanannesiyimben Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.641
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    CANIM BENıM AKIBETıME uğramışsın

    sana kötü bi haberim var koyo kahve yaniiii siyah akmıyor
    soluğu kuaförde alacaksın ve dünyanın parasını bayılacaksın

    TECRÜBEYLE SABıTTıR
     
  4. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sevgiherseydemek
  5. er_sev

    er_sev Baladamın Gelini Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.086
    Beğenildi:
    984
    Ödül Puanları:
    188
    canım koyu kahveler hep böle siyah gibi duruyo boyandıgında.ama koyu kahveyi evde kendinde açablrsn
     
  6. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sevgiherseydemek
  7. dimple2

    dimple2 3aslanannesiyimben Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.641
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    rasmini yeni gördüm çok güzel bence bi süre kullan gözün alışsın
     
  8. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sevgiherseydemek
  9. sevgiherseydemek

    sevgiherseydemek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaslar ben sımdı bı kahve tonuna gecıs yapamıcam mı =( kafayı yıcem ya bayramda kahve tonuna boyamayı dusunuodum sacım cok zayıf actırtamam resmen mavı sıyah gıbı bsy oldu =(
     
  10. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sevgiherseydemek
  11. sevgiherseydemek

    sevgiherseydemek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canlarım ben bu sıyah gıbı rengı hıc sevmedım palette altın parıltılı mocca ya boyasam tutarmı yardım edın ya nerdende boyadıysammmm
     
  12. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sevgiherseydemek
  13. er_sev

    er_sev Baladamın Gelini Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.086
    Beğenildi:
    984
    Ödül Puanları:
    188
    canm koyu kahvenn üstüne renk tutması için ilk açman gerekir
     
  14. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sevgiherseydemek
  15. tuqcee_

    tuqcee_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canm palette yada kolestonun yoğun açıcıarı var onlarla açabilrsn saçını..bu ardaa koleston her zaman koyu renk çkarıyo canm aklnda bulunsn
     
  16. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sevgiherseydemek
  17. Osso

    Osso sıfırdan başlamak Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    339
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canim sunu merak ettim, alirken kataloga falan hic bakmadin mi sen? koyu kahve siyah gibi gorunur zaten alirken bunu farketmis olman gerekirdi. ama eger akitman gerekiyorsa sacini sabunla yika gercekten ise yariyor ben daha once bu sekilde begenmedigim bi kac rengi akittim.bir daha da dikkat et bence ya da ne renk istedigine once karar ver sonra boya.
     
  18. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sevgiherseydemek
  19. sevgiherseydemek

    sevgiherseydemek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    redhot01 canım arkadasım ben alırken baktım ama orda bu kadar koyu deıldı zaten koyu bı renk vermedı uzman hem bu renkten donerız sıyah vermeyım dedı bende aldım kahve oldugu ıcın sıyah olacak gıbı bı korkumda olmadı hemen aldım pekı bsy daha acıcı kullansam saclarım zarar gorurmu zaten ıncecık ve derım gorunuo o dahada cok dokermı offffff yaaaaaaa