Palette Koyu Kakao

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve AdaEge tarafından 1 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : AdaEge
  1. AdaEge

    AdaEge Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.820
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Kızlar 5 ay önce saçımı palette koyu kakao rengi ile boyadım. başlarda hoşuma gitti, 3 defa üst üste boyadım ama anacım resmen siyah bu ya. beyaz tenli renkli gözlüyüm, herkes yakıştığını söylüyor ama ben siyah istemiyordum, oldukça koyu bir kahve istiyordum. kısacası doğal bir kahve olsun derken saçlar siyah oldu kaldı. 2 aydır boyamıyordum biraz aksın, nasıl olsa siyah değil, açılır dedim. dün akşam palette 5 numara açık kahve ile boyadım. sonuç dipler açık kahve, diğer kısımlar siyah, güneşte kahve yansımalar. çok çok kötü durmadı ama şu geçiş sürecini saç rengimi açtırmadan nasıl tamamlarım ben CADIARZU
     
  2. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : AdaEge
  3. mavigece07

    mavigece07 Ruh eşini arıyor Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.164
    Beğenildi:
    112
    Ödül Puanları:
    353
    sevgili kader arkadaşım sana bu satırları yazarken duygularına ortak olduğumu bilmeni isterim:jeyyar:

    3 ay önce bende kolestonun kakaosunu yapmıştım..2 ay önce küllü kahveye boyuyim istedim dipler küllü kahve diğer kısımlar siyah modunda hemen kuaföre koştum..o da pek çözüm sağlayamadı..o yüzden kuaförü önermiyorum...zaten ucuz boya kullanıyolar -tatlicadiarzu-

    yapacağın işlem şu bende dün uyguladım...kolestonun röfle setini alıyosun diplerine sürmemek şartıyla bolca uç kısımlara siyah kısımlara sürüp 40 dk bekliosun...sonra sonuç portakal turuncusu bi renk oluyo (saç açılmış oluyo) ..daha sonra hangi renk istiyosan turuncuyu kapatacak ton bi renk tavsiye ederim açık kahve , açık kestane , koyu kestane, kestane şekeri...gibi bi renk kullanabilirsin...yani en kötü ihtimalle haziran başı siyahlardan kurtulabiliriz inş.. ben de şu an dipler türk kahvesi rengi diğer uç kısma doğru siyah bi saçla dolaşıyorum :bbo:
     
  4. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : AdaEge
  5. AdaEge

    AdaEge Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.820
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    :dance: çok güldürdün beni kardeşim. bu röfle seti saçı yıpratmaz mı yaw. benim 4 aydır falan acayip dökülüyordu zaten, şimdi biraz biraz dökülme azaldı. ayrıca saçlarım çok ince telli ve kuru. bu röfle seti elimde bırakmasın saçlarımı :1shok: .

    ben de dün akşam açık kahve (5 numara) ile boyadım. dipler açık kahve, diğer yerler siyah, güneşe çıkarsam kahve parlamalar o kadar. bir de canım bir arkadaşım söyledi. normalde biz saçımızı boyarken diplere sürüp 20 dk bekleyip sonra uçlara süreriz ya, o tam tersini yap dedi. yani dipleri boyamadan saçların kalan kısmını boyayıp 20-25 dk bekleyip, diplerde de bir 15 dk tutmak mantıklı geldi bana.

    benim annem mavi siyahtan sarıya döndü hem de evde kendi boyayarak. 1 sene sürdü bu süreç ama şu an bebek sarısı saçları var. boyayıp boyayıp kestiricez herhalde ne biliyim :sm_confused:
     
  6. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : AdaEge
  7. mavigece07

    mavigece07 Ruh eşini arıyor Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.164
    Beğenildi:
    112
    Ödül Puanları:
    353
    yok yıpratmıyo cnm, benimde çok ince telli saçlarım gür değil..ama seninde dediğin gibi tam tersi bir işlem uygulanıyo..saç diplerine değilde saç uçlarına daha yoğun sürüyosun bu röfleyi..ciddi anlamda açıyo ama ilk uygulamada saçların hepsi turuncu olmuyo çoğu yeri kakao kahve (siyah gibi yani) ..



    o yüzden şu iki ay haziran başına kadar ben her boyama öncesi röfleyi saç diplerine uygulamadan denemek istiyorum..onun haricinde yazda geliyo daha sık banyo yaparız ve şampuan yerine sabunda kullanmak işe yarayabiliomuş..denicez artık..

    bir de banyodan çıkmadan 2 dk önce saçlarına mutlaka saç kremi yap... yumuşattığı için yıpranmıyo...

    bu arada lorealin kestanesini kullandım gerçekten kutudaki resimdeki gibi sonuç veriyo...ilerde kumral düşünüyorum..loreali tercih edicem sanırım kolestonun renkleri çok koyu çıkıyo -tatlicadiarzu-
     
  8. 21 Şubat 2010
    Konu Sahibi : AdaEge
  9. xxxwoman

    xxxwoman Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    kızlarrrr ben koyu kakao boyadım ve ÇOOOK güzelll oldu gercekten wolume oksidan peroksit yüzde 9 luk alın sadece o kadar çook koyu olmaz 6 lık kullanmayın derim tüm koyu boyalarda 9 luk alın süper oluyor ya ben koyu kakao ve koyu kestane bakır karıştırdım süper olduuu voila da var koyu kestane bakır 3.4 no su koyu kakao palette 3.0 ....
     
  10. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : AdaEge
  11. xxenaxx

    xxenaxx ben bir martı olsam... Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    262
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ılk koyuya döndüğümde zamanlar koyu kakaoya boyamıştım çok kötü olmuştu kapkara olmuştu saçlarım. hatırlamak bile istemiyorum.:kızgın:
     
  12. 17 Haziran 2010
    Konu Sahibi : AdaEge
  13. ilkim03

    ilkim03 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2008
    Mesajlar:
    690
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu renge boyayıp memnun olan var mı
    kızıl olmayan bi kahve tonuna boyamak istiyorum
    bu renk olabilir diye düşündüm
    çok mu koyu kahveden
    siyaha yakın istemiyorum
     
  14. 17 Haziran 2010
    Konu Sahibi : AdaEge
  15. kokos_kedi

    kokos_kedi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    462
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    röfle setiyle yapıcagınıza bu 5 liralık poşette satılan açıcılarla yapın adı hair pulus hiçte yıpratmıo saçı öneririm
     
  16. 6 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : AdaEge
  17. minikkuzum

    minikkuzum 4 erkeğim ve ben:)) Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.401
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    canım bende o hatayı yaptım ve kahtalı mıçı gibi oldum simsiyah bir kafa.nasıl kurtuldun ben ne yapacam şimdi.zaten esmerim iyice siyah oldum bişey söyleyin kızlaaaaaaarkafamçokkarıştı
     
  18. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : AdaEge
  19. girdapp

    girdapp Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    223
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    bende koyu kakaoyla boyadım saçımı 2 ay kadar oluyo ve acayip memnunum ama rengi açılmaya başladı tabi.diplerimde çıktı.şimdi tekrar boyamam lazım ama sizce dip boya gibimi yapmam gerekir yoksa saçımın tamamınımı boyamalıyım ?tamamını boyasam yıpranırmı saçım? daha önce röfleliydi saçlarım kuaföre kahve tonuna boyattım anında aktı palette nerdeyse 2 aydır akmadı.ama rengi açılmaya başladı.napıyım sizce?