Pandalar

Konusu 'Evcil Hayvanlar' forumundadır ve canavar tarafından 21 Nisan 2007 başlatılmıştır.

    21 Nisan 2007
    Konu Sahibi : canavar
  1. canavar

    canavar Yılmak yok. Yola devam... Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    353
    Arkadaşlar merhaba;
    sabah izlediğim programı sizlerle paylaşmak istedim. Bizim velet gece erken yatınca doğal olarak erken kalktı. Karşılıklı inatlaşarak 07:15 yatağımdan çıkmayı başardım. Gittim national geografic kanalını açtım. Nesli tükenen pandalardan bahsediyodu. Sonra pantanın doğumunu izlemeye başladık. 11 yaşında ki (onlar için normalmiş bu yaş) gebe pantanın doğum sancıları başladı. Suratından sıkıntılı olduğu belli ama sesi hiç çıkmıyoo. 3 saat sonra pandanın suyu geldi.. Hemen diliyle temizledi kendini.. 2 saat sonra doğumunu yaptı. Ana ne görseniz beğenirsiniz dev pandadan çıka çıka 100 gr bebiş çıktı..:1shok: O kadar debelenince bende 20 kilo bişiy çıkarcak diye bekliyom.. Görevliler aldılar yavruyu doğru içeri götürdüler. Ama bizim panta hala sıkınıtılı.. İlk doğumdan tam 8 saat sonra ikincisi doğdu. :bbo:
    Meğer panda normalde bir kere çiftleşmiş bide doktorlar bebeği olsun diye extradan aşılama yapmışlar.
    Bu programdan şunları öğrenmiş oldum:
    *Pandalar 3 ay hamile kalıyo
    *Bebişleri kendi kilolarının 1000/1 oranında doğuyor (İnsanlar için bir örnek verirsek kibrit kutusu kadar bebek yapıyonuz yani..)
    *Yedikleri okaliptüs yapraklarını kendilerine enerji versin diye yiyolar ama besleyici değeri olmadığı için böle kısa hamilelikle bukkadar ufak bebek oluyoo
    *Aynı anda iki farklı şekilde hamile kalabiliyo
    *Çok ufak olduğu için bebeğinin üstüne basıp ezebiliyoo
    *İkinci bebek doğunca ilk bebeği kabul edemeyebiliyo
    *Dünyada ortalama 1000 adet var
    *Ona yaptığınız iyiliği hiçbir zaman unutmuyoo
    ve Çok tatlılar yaaa
    [​IMG]
     
  2. 2 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : canavar
  3. CUVCUV

    CUVCUV Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.246
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
  4. 5 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : canavar
  5. kedi84

    kedi84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    harika bişey yaaa...:)
     
  6. 5 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : canavar
  7. BitliPufi

    BitliPufi Guest

    :asigim: çok tatlı bişi buu
     
  8. 5 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : canavar
  9. tarihçi

    tarihçi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2007
    Mesajlar:
    352
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    en güssel halii buymuşş:1rolleyes: :1yes2:
     
  10. 20 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : canavar
  11. EU2

    EU2 Guest

    Arkadaşlar bu cici hayvanların nesilleri tükenme tehlikesinde maalesef :KK43: Çok zor yavru yapıyorlar ve yavruların bakımı, büyümeside zor. Aşağıdaki fotoğraflarda doğumundan itibarebn bir bebişi görüceksiniz. O kadar tatlıkiiiiii...


    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]
     
  12. 20 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : canavar
  13. EU2

    EU2 Guest

  14. 20 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : canavar
  15. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.260
    Beğenildi:
    17.070
    Ödül Puanları:
    488
    ay yerim ben bunuuuuuu ( yamyam dimen döferimmmmm:mymeka: )
    cok tatlııııııııııııı,inşallah soylarını sürdücek bi yol bulunurrr
     
  16. 20 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : canavar
  17. mesure

    mesure Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    757
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    Biraz büyümüş hali çok şeker,herşeyin yavyusu güzel oluyor zaten.
     
  18. 20 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : canavar
  19. XIXpek Kozasxix

    XIXpek Kozasxix Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Allahım çok tatlılar ya.. şu güzellie bak sarılasım geldi