Paramızı iade eden Migros'a teşekkürler..

Konusu 'Tebrik, Teşekkür Ediyorum /:)' forumundadır ve bersu tarafından 8 Ekim 2007 başlatılmıştır.

    8 Ekim 2007
    Konu Sahibi : bersu
  1. bersu

    bersu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.177
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Dün Migros iskenderun mağazasından alışveriş yaptıktan sonra kasaya yöneldik.Ödememizi yaptıktan sonra eve giderken 40 ytl eksik para üstü verdiklerini fark ettik.Üstelik fişte de bizim yaptığımız ödeme değil 40 ytl eksiği yazıyodu.Bunu kasiyere bildirdik.Numaramızı da bırakıp eve gittik.Bugün aradılar bizi yaptığımız 150 ytl.lik ödemeyi kasiyer 110 olarak görmüş ve o şekilde üstünü vermiş.40 ytlyi iade edeceklerini,kasa sayımında farkın ortaya çıktığını belirttiler ve özür dilediler.Sonuçta hakkımız bu para ama bizim de dikkatli vermemiz gerekiyodu parayı.Migros'a duyarlılığından ötürü teşekkür ediyorum.
     
  2. 8 Ekim 2007
    Konu Sahibi : bersu
  3. <sermin>

    <sermin> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    231
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    helal olsun gerçekten işte gerçek satış ahlakı budur...
     
  4. 8 Ekim 2007
    Konu Sahibi : bersu
  5. bersu

    bersu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.177
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Üstelik üstünde de durmadık.Sadece fişimizi bırakıp bi yanlışlık olabilir dedik.Hemen ilgilenmişler,kasayı o an hesaplattırmışlar gelen-giden parayı sorgulayıp.
     
  6. 25 Ekim 2007
    Konu Sahibi : bersu
  7. EU1

    EU1 Guest

    çok şanslisin Bu Ilgiyee Teşekkür Etmen Gerekirdi Zaten ..
    Dur Bende Teşekkür Edeyim Senin Yerine...
     
  8. 25 Ekim 2007
    Konu Sahibi : bersu
  9. Yuhanna

    Yuhanna &#9829; Shimmer Gold &#9829; Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Vay be bravo onlara,ama sanırım bütün şubeleri bu kadar duyarlı deildir,keşke bu disiplin ve prensip bütün mağazalarda geçerli olsa,hiç sorun yaşamayız
     
  10. 25 Ekim 2007
    Konu Sahibi : bersu
  11. Claries

    Claries O bir anne:) Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    İşte müşteri memnuniyeti denilen şey budur alkışşlar migrosa
     
  12. 7 Kasım 2007
    Konu Sahibi : bersu
  13. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    101
    Ödül Puanları:
    198
    helal olsun migros a.aksini de yapabilirlerdi tbrlerr
     
  14. 6 Ocak 2008
    Konu Sahibi : bersu
  15. gxuxlxuxcxuxk

    gxuxlxuxcxuxk Allahım sana emanet Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    715
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tebrikler çok sevindim..ben bir hamburgercide yaşadım aynı şeyi ama senin kadar şanslı olamadım..birde üstüne üstün ordaki kasiyerin tavrı çok kötüydü..ama tabi şefi gelip kızdı..günahını almak istemiyorum ama sanırım cebine koydu ve vermediniz dedi bana..çünkü kasayı 2 kez hesapladılar fazla çıkmadı..bende oralı olmadım..ama çok kızdım..eşimde boşver dedi..20 ytl.ortada kayboldu ama:KK43:
     
  16. 6 Ocak 2008
    Konu Sahibi : bersu
  17. bersu

    bersu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.177
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Gülücüğüm senin üzüntünü anlayabiliyorum.Her insan hata yapabilir,dalgın olabilirsin ama sen bilmezmisin verdiğin parayı?Giden paraya değil de,seni düşürdükleri duruma üzülüyosun.Ben de o yüzden tşk etmek istedim migrosa.
     
  18. 6 Ocak 2008
    Konu Sahibi : bersu
  19. hercai34

    hercai34 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    211
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    müşteri memnuniyetine ve sorunlarda duyarlılığa özen gösteren alışveriş merkezlerine tebrikler