parfümle arası çok iyi olanlara soru

Konusu 'Kadın Parfümleri' forumundadır ve dewey tarafından 8 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    8 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dewey
  1. dewey

    dewey kozmetikasigi.blogspot Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.016
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    63
    arkadaşlar yaa yıllardır bir çok parfüm denedim ama bir koku var ki hala bulamadımsenağlama

    bi kere eski bi koku ve bilindik bi koku, yani 6-7 yıldır aşığıyım, genelde hep turistler kullanıo turist kokusu diyorum oyüzden:ecrin_bebek:

    ferah, sabunsu, temiz kokan bşi çok güzel okyanus vari..tanımlamak için kullanabilceğim kelimeler bunlar. ve yeni değil

    anımsadıklarınız varsa yazın ben gidip denicem tutturana da dilesin benden ne dilersekaydirigubbakcemile5
     
  2. 10 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dewey
  3. bebek_seven

    bebek_seven Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2010
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    benim geniş bir parfüm bilgim vardır ama çıkartamadım daha detay yaz bulalım
     
  4. 10 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dewey
  5. dewey

    dewey kozmetikasigi.blogspot Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.016
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    63
    bayadır kimsede duymadığım bi koku o yüzden hatrladıklarımı söylüyorum canım..
    bi kere eski bi koku 4-5yıl önce de vardı yani belki dahada önceden, turistlerin çoğunda olan bi kokukaydirigubbakcemile3, ferah sabunsu bi koku çok temiz kokuyoboshayallersmile.ağır değil kesinlikle.
    hatrladıklarım bunlar.en azndan tahminlerinizi söleyin gidip bakym ben
     
  6. 10 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dewey
  7. DominoPhoenix

    DominoPhoenix Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Cool water veya noa? Amerikadayken ikisini de sokakta çok hissediyordum, üstelik ikisi de uzun zamandır var. Ferah, sabunsu ve temiz kokular, umarım bir işine yarar bilmiyorumkismile
     
  8. 10 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dewey
  9. DominoPhoenix

    DominoPhoenix Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Birkaç tane daha aklıma geldi: Ralph Lauren'lardan adını hatırlamadığım biri, Calvin Klein One, Lanvin Oxygene, Bvlgari Blv...hepsi fresh, temiz ve çok bilinen, biraz da eski kokular...
     
  10. 11 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dewey
  11. tugibu

    tugibu pamuk prenses :)) Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2010
    Mesajlar:
    599
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    Giorgio Armani
    Acqua Di Gio bi dene bahsettiğin gibi temiz hafif ve hafifte bir okyanus kokusu var değişik bir kokudur opuyorumnanaktan
     
  12. 11 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dewey
  13. mavi_patikli

    mavi_patikli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.223
    Beğenildi:
    1.633
    Ödül Puanları:
    163
    ben o aqua yı geçen denedim çok ktüydü tavsiye etmiyorum
     
  14. 11 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dewey
  15. tugibu

    tugibu pamuk prenses :)) Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2010
    Mesajlar:
    599
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    koku kişiden kişiye değişir tabiki.. benimde kullandığım bir parfüm değildir fresh ve sabunsu kokular ama tarz meselesi bayanssulusmile sen beğenmezsin ama onun tarzına uyar :kedi: burda tom ford diyince ayy diyen tonla insan çıkar ağır olduğu için ama benim için mükemmeldir mesela opuyorumnanaktan

    birde sabunsu olan jlo glow var aklıma gelen boshayallersmile
     
  16. 11 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dewey
  17. mavi_patikli

    mavi_patikli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.223
    Beğenildi:
    1.633
    Ödül Puanları:
    163
    ehh bir dene o zaman aquayıı :)) :roflol: :roflol:
     
  18. 12 Eylül 2010
    Konu Sahibi : dewey
  19. dewey

    dewey kozmetikasigi.blogspot Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.016
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    63
    tamam arkadaşlar çok teşekkürler denicem hepsini
    canımcım cool water değil çünkü onuda kullandım baya. diğerlerine bakıp cevap yazcam
    not ediyim önerilerinizi:kahve::dance: