Park yatağın içine nasıl yatak alınmalı?

Konusu 'Doğuma Hazırlık' forumundadır ve satinezgi tarafından 3 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    3 Ekim 2010
    Konu Sahibi : satinezgi
  1. satinezgi

    satinezgi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    arkadaşlar kraft 504 park yatak siparişi verdim netten fakat şimdi de içine nasıl yatak alsam diye düşünüyorum. en sağlıklısı ne sizce? pamuk yatak mı doldurtsak yoksa piyasada viscolex dedikleri yataklardan mı alsak? bu viscolex nedir ki? sağlıklı mıdır?

    ne sert ne de yumuşak olması gerekiyormuş yatağın. peki bu ne sert ne de yumuşak olan şey nedir???bilmiyorumkismile
     
  2. 3 Ekim 2010
    Konu Sahibi : satinezgi
  3. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    Bizde Kraft almıştık park yatağını.Ama içine ben iki tane puffy yorgan katlayıp koydum,yatak yaptıralım dedik önce sonra kaldı bu yorganla.Kendi yatağında ortepedik yatak var yaklaık 1.5 aydır orada yatıyor ama bazen gündüzleri park yatağında yatırıyorum bu yorgana gömüle gömüle uyuyor.
     
  4. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : satinezgi
  5. brn1987

    brn1987 meleğimi büyütüyoruz Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    389
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    bende park yatağın içine viskotek düşünüyorum omurga gelişimi çok önemli sonuçta ama bi aklımda aynı ölçülerde ortapedik yatak var onu al diyo ama ağır gelirmi diye karasız kalıyorum açıkcası viskotek dedikleri vucudun şeklini alan bir malzeme hani boyun ağrısı çekenler için yastıklarıda var elini bastırınca elinin izi çıkıyo bi sürede gitmiyo o iz
     
  6. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : satinezgi
  7. dertlisezen

    dertlisezen Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.319
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    ben de visco aldım cnm.
     
  8. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : satinezgi
  9. GizemAkyuz

    GizemAkyuz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    Biz park yatağın içine ikea'dan yenidoğanlar için satılan yataklardan aldık. Hem malzemesi hiç katkısız %100 sünger, sağlıklı... Hem de sertliği falan gayet hoşumuza gitti... Visco'ların ne olduğunu ben de tam anlamamıştım, aklıma da yatmamıştı açıkçası... ikea'dan hem de 50 liraya aldık yatağını, kılıfı falan da çıkarılıp yıkanabiliyor... Henüz almadıysanız yatağını, bence bir göz atabilirsiniz ikea'ya.. Fikir olur..
     
  10. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : satinezgi
  11. satinezgi

    satinezgi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    denizliden izmire gitmemiz gerek ikea için cnm. 37.haftaya giricez, yollarda doğururum filan diye kocacım götürmüyor:))
     
  12. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : satinezgi
  13. pelly1

    pelly1 Şükürler olsun... Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.913
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Ben park yatak için sünger yatak aldım. Visko ile kıyasladım. Kendim visko yastık kullanıyorum hatta ama bebek için fazla yumuşak geldi aban yatağı. Ayrıca visko yataklarda kanserojen madde olduğuna dair bilgiler okumuş bir arkadaşım. kadinlarkulubu.com veya irembebe.com'dan sipariş verebilirsiniz. Sünger yatak daha kullanışlı geldi bana..
     
  14. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : satinezgi
  15. pelly1

    pelly1 Şükürler olsun... Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.913
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Ayrıca İkea'nın sitesinden sipariş verebilirsiniz.. Eve teslim yapıyorlar...
     
  16. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : satinezgi
  17. misivam

    misivam iki prenses annesi Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2009
    Mesajlar:
    878
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    108
    bizde sünger yatak aldık. ince oyun parkı içine uyumlu olanlardan. kılıfı falanda çıkarılıp yıkanıyomuş. bakalım daha kullanmadık ama baya güzel birşeye benziyor.
     
    Son düzenleme: 5 Ekim 2010
  18. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : satinezgi
  19. GizemAkyuz

    GizemAkyuz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    Canım tam iletiyi gönderdiğim sırada farkettim denizli'de ikamet ettiğini :))) ama bir ihtimal dedim belki bir akrabanın yanında İstanbul veya İzmirde falan olma durumun vardır belki :))) Yokmuş :))) Tüh ya... Bak arkadaşlar da daha çok sünger yatağı tercih etmişler, keşke bakabilseydin ikea'nın sünger yataklarına.. Gerçi internet sitesinden sipariş de edilebiliyormuş, eve getiriyorlarmış ama insan gözüyle görmeyip de dokunamadığı bir şeyi de direkt sipariş etmek istemez, biliyorum... :)
    Neyse canım, her işte bir hayır vardır, illa zorlamamak da lazım :)))
    İnşallah bulursun canım güzel bir şey...

    Benim yine de nihai tavsiyem sünger yatak ama :)
    Visco'ları ben de beğenmiyorum... :)
    Kolay gelsin :))