park yatak kullananlar yardım

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve inciboncuk tarafından 9 Ekim 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    9 Ekim 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  1. inciboncuk

    inciboncuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar oğlum dünden beri yatağın kenarlarına tutunup kalkıyor ve aşağı düşecek diye korktuğum için yatağı aşağı indirdim sanki yere çok yakın gibi ve sanki üşürmüş gibi üşür mü sizinkilerin yatağı nasıl ince mi kalın yatak yoktu aldığım yerde ince aldım ben üşür mü ki ya?
     
  2. 9 Ekim 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  3. saturnn

    saturnn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.018
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    ben de bunu merak ediyorum.şimdilik üstte yatıyo oğlum ama aşağı inerse sanki yerde yatıyomuş gibi oluyo.yatakların yüksekliği 18cm falan herhalde ama yine de alçakta kalıyo.bi de kış da geliyo üşürler gibi geliyo bana da...
     
  4. 9 Ekim 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  5. kleo

    kleo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bende aynen öle düşündüm arkadaşlar ve aklıma kalın battaniye geldi :),ayrıca kenarlara da battaniye koyacağım :)
     
  6. 9 Ekim 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  7. fxuxsfxuxs

    fxuxsfxuxs yanılsamalar ülkesi Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.533
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    ağzımdan aldın kleocum kalın ve yün battaniye iş görür bence, üşümezler sanırım
     
  8. 9 Ekim 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  9. kleo

    kleo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    geceleri bi de yatağı odanın ortasına çekiyorum,duvardan soğuk gelir diye.
     
  10. 11 Ekim 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  11. BeyazBulut

    BeyazBulut sihirli değneğim var benim :) Pro Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    11.412
    Beğenildi:
    464
    Ödül Puanları:
    203
    henüz kullanmadım ama aldığımız yerdeki satıcı içine aynı beşik yatağı gibi yatak yaptılarını söyledi o biraz daha yüsek olur zannedersem ama ben almıcam annem yün yatak yaparız dedi oda sıcak tutar heralde
     
  12. 14 Kasım 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  13. Adivar

    Adivar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.280
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    148
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.