paxera kullanana varmı kızlar?

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve yarennkara tarafından 15 Ocak 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : yarennkara
  1. yarennkara

    yarennkara Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben 1 aydır paxera kullanıyorum..doktor ilacı yarım değilde artık tam almamı söyledi ama ben tam kullandığımda bi garip hissettim kendimi...sersemleştim sanki..tam kullanıp da böyle olan varmı aranızda.??yarım olarakmı devam etsem??
     
  2. 18 Ocak 2008
    Konu Sahibi : yarennkara
  3. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
    Yarennkara, kısa bir süre sonra bu yan etki ortadan kalkar normalde. Ancak siz yine de lütfen doktorunuza danışın, neticede sizi takip eden o.
    Sağlıkla,
    Dr. Meltem Kavcar Sırmalı
    www.onlineterapist.com
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.