Pco muyum cidden

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve kuzum tarafından 10 Haziran 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : kuzum
  1. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Doktor hanım merhaba
    Kasık ağrısı, akıntı, karın bölgesinde geçmeyen şişlik hissi, adet kanı miktarında azalma (yaşım 35 bu arada) şikayetlerinden dolayı doktora gittim. PCO olduğumu söyledi ve doğum kontrol hapı verdi (Yasmin) 1 yıl kullanmam gerekiyormuş.akannehir
    Bildiğim kadarıyla PCO hastalarının kilo problemi, adet düzensizliği gibi şikayetleri oluyor. Adetlerim düzenlidir hiç gecikmez ama miktarında azalma var sadece. kilo problemim de yok. Her zamanki normal kilomdayım, artış filan olmadı yani.:sm_confused:

    Yasmini adetin ilk günü kullandım ama hemen kesti adeti. Ve bir daha da almadım.
    Yasminin adet kanamasını kesmesi gibi bir özelliğimi var bendemi öyle oldu sadece.CADIARZU

    Şimdi ben cidden PCO muyum.bilmiyorumkismile
     
  2. 14 Haziran 2010
    Konu Sahibi : kuzum
  3. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Doktor hanım hala cevap bekliyorum.:hulya:
     
  4. 14 Haziran 2010
    Konu Sahibi : kuzum
  5. asli_as

    asli_as Allahım sen mucizeni koru Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    108
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kuzum bende de aynı rahatsızlık var.6-7 senedir uğraşıyorum bu illetle.herkesde aynı belirtileri göstermiyor.bende de kilo problemi yok.o ileri derecede pko olanlarda oluyor.hiçbir zaman seni terketmiyor.zaten vücut üretiyor bunu.doktorun verdiği ilaç doğru.ben de kullandım yasmin.adeti kesmez.ama ilkinde sende böyle bir reaksiyon göstermiş olabilir.istersen tekrar bi danış dr una.geçmiş olsun.
     
  6. 14 Haziran 2010
    Konu Sahibi : kuzum
  7. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam kullandığınız ilaç adetinizin miktarını zaman içinde daha da azaltacaktır korkunuz olmasın. ancak ben sizden adetinizin 3. günü vermek üzere fsh, lh,e2,prl, tsh testleri yaptırmanızı isteyeceğim. sonuçlara göre değerlendirme yapalım. her zaman her koşulu pco hastaları sağlamayabilir durumunuza ve ihtiyaçlarınıza göre tedavi planlanır. sevgiler.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.