peki ya damat makyajı :)

Konusu 'Damatlık Aksesuarları' forumundadır ve LENA26 tarafından 28 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    28 Haziran 2010
    Konu Sahibi : LENA26
  1. LENA26

    LENA26 seni her gördüğümde... Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    912
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar hep kendimiz için makyaj modelleri saç modelleri falan bakıyoruz... şimdi sıra damatlarda... ilk duyduğumda şaşırmıştım erkeğe de makyaj mı olur diye... ama bir kaç tanıdıktan duydum... fotoğraflarda parlama olmasın ufak tefek renk sorunları giderilsin diye pata ya da pudra sürüldüğünü düşünüyorum... sizin bildiğiniz bişiyler var mı bu konuyla ilgili... paylaşırsanız sevinirim...hihoyyyt
     
  2. 28 Haziran 2010
    Konu Sahibi : LENA26
  3. fascination

    fascination Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.714
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    evet damatlarada makyaj yapıyolar bende ilk duyduğumda çok şaşırmıştım hatta gördüğümde bi akrabamızın damadına yapıyolardı eve erkek kuaförü gelmişti baya fondöten pudra sürüler ya bi de saçını yaptıktan sonra saçına sim döktülerdelikafadulden
     
  4. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : LENA26
  5. hoscakal

    hoscakal Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.564
    Beğenildi:
    105
    Ödül Puanları:
    153
    Tesettürlü gelin olanlar dikkat etsinler!!

    Damata fondöten sürüyor berberler...sonra resim cekerken, yakinlasmalarda gelin basina/basörtüye bulasabiliyor!!
     
  6. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : LENA26
  7. yawrukuss

    yawrukuss Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    325
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende bilmiyordum bunu..boshayallersmile
     
  8. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : LENA26
  9. LENA26

    LENA26 seni her gördüğümde... Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    912
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hahahahhaa sim olayı süpermiş dur benimkine söyleyeyim de çıldırsın ahahhahahaha:roflol::roflol::roflol:
     
  10. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : LENA26
  11. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    delikafadulden :roflol: daha neler duyacağım:2:
     
  12. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : LENA26
  13. LENA26

    LENA26 seni her gördüğümde... Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    912
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayy bi yerde okudum şeftali tonu gloss sürüceklermiş hahahahah valla evlenmekten vazgeçer benim ki hahahahahha bayanssulusmileaklinialirimsmile
     
  14. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : LENA26
  15. sevtapduzyol

    sevtapduzyol Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.070
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bak bak lenama bak sen topiklerde açarmış kendine hayırlı olsun canım topiğin
    bak söyleme öyle makyaj falan bak evlenmekten vazgeçer evde kalırsın mazallah eyvahedigeldismile
     
  16. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : LENA26
  17. LENA26

    LENA26 seni her gördüğümde... Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    912
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hahahahah sevtapcığım yaaa sağol cnm benimm :))) araştırıyorum işte benimki tutuştu şimdiden makyaj falan diyince :)))) sırf ona gıcıklık olsun diye açtım valla :))) sana vişne falan daha çok yakışır diyorum allıkta nars orgasm falan müthiş olur diyorum çıldırıyo ahahahaha ben yapacam doğal olacak falan diyorum dudağıma bişiy sürdürmem diyo ahahahaha ölüyom ben bu adama yaa hahahaha :)))
     
  18. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : LENA26
  19. fascination

    fascination Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.714
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    delikafaduldenbende ilk gördüğümde çok şaşkın bi tepki vermiştim ve bastım kahkahayı kendi kendime sonrada dedim damtta güzel bi ikinci gelin olmuş diye ama görseniz ya gelinin saçı ayrı parlıyo damadın ki ayrı kaydirigubbakcemile3