Pıhtı !!

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Angelife tarafından 11 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    11 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Angelife
  1. Angelife

    Angelife Onur'umm (= Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    95
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kızlar biliyorsunuzdur yazmıştım,dedem vefat etti nedeni ise beyne pıhtı gitmesiymiş ambore atmıs beyin. Ve o gün bu gündür algıda seçicilik mi yasıyorum bilmiyorum ama duydugum her ölümün sebebi şu pıhtı denen şey. Aspirin için diyorlar herün,ogünde haberlerde aspirin zararlı dediler.. Ben bu pıhtıdan cok cok korkar oldum dedem dinç adamdı sporunuda yapardı pıhtı öyle dinç adamlara falan bakmıyormus her an olabılırmıs anlamıyorum ya korkmaaya basladım babam olssun annem olsun ne bilim zaten bu konularda cok hassasım.. Bilgisi olan varsa cok cok sevinirim
     
  2. 4 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Angelife
  3. ..MELEK..

    ..MELEK.. O artik 3. sinifta =) Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    638
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Kan testi yaptirip kaninizin pihtilasma hizini ve ne oranda riskte oldugunuzu ogrenebilirsiniz.
    Aspirin kani inceltir, ve pihtilasmayi geciktirir, bu konuda iyi. Yalniz aspirin karacigere ve mideye zararli oldugu icin oyle leblebi gibi kafaya gore alinmamali.