Piskolojim bozuldu :-(

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve incim_58 tarafından 22 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : incim_58
  1. incim_58

    incim_58 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2009
    Mesajlar:
    61
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Benim problemim Eşimin ailesi..Ben 2 buçuk yıl evliyim,yurt dışından türkiyeye gelin geldim.Rahat hayatımı bırakıp türkiyeye yerleştim.ilk yarım sene kayınvalidemgilde kaldım,sonrasında kendi evimize taşındık kayınvalidemgile 1 buçuk saat uzaktayız çok şükür.Evlendiğimden beri karışmadıkları birşey kalmadı.Makarnanın suyundan tutun,alışverişimden tutun,giyim kuşamımdan,yatak odama pat girişinden tutun hiç çekinmeden,yattııgımız odanın kilidi yok kaybetmişler ve bide bişey demiyoruz sonuçta onların evi karışamam..girme diyorum sana bakmıyorum ogluma bakıyorum diyo..neyse..nekdar harcadık.nereye gittik,neler yaptık herşeyi bilmek isitoyr.evimi karıştırması beni hasta ediyo..yapma diyorum alışmak zorundasın karıştırırım diyo..Ben yurt dışından geldim alışamam sizin harektlerineize diyorum biz nasılsak sende öyle olmalısın diyolar..Bakın arkadaşlar bir ben kayınvalideme diil,kızken ben kendi öz annemin karıştırmasını bile sevmiyordum benim ailem de biliyor.bu bende tik oldu arkadaşlar.sevmiyorum.Saygı duyması gerekmiyormu sizce..kocam çok konuştu annesiyle kardeşleriyle alışmak zorunda diyorlarmış..Piskoloğa gitsin diyolarmış..Evime geliyor heryere dokunuyor bende sevmiyorum ,otur ben size hizmet ederim diyorum..Yok illa kalkcak bana yardım edecek.gelir gelmez yemek isterler..Ben alışkın diilim çok farklı bir ortamdan geldim.Sen birşey beceremezsin diyorlar.Bir görümcem bana hakaret etti sana gelen ceyiz ceyizmiydi.fakir bile böle çeyiz getirmez.benim çeyizim yurt dışında kaldı babam evine çık ben arbayla getirecem dedi.ve hepsinide getirdi..Çok hakaret yedim.Gerçi kaynanmda kin yok.kimseye kin beslemez.Ama Arsız coook arsız ben yapma diyorum alışacaksın diyor.evden kovdum doğru yapmadım biliyorum.Buseferde o ev benim evim sen kim oluysun dedi.her hafta sizdeyim diyor.burda kimsem yok zaten yanlızım.Biliyomusunuz açıkcası bana hiç gelmesini istemiyorum eşime diyorum zaten sen git onlra ama bana gelmesinler ne olur küsde olmayalım diyorum,benim eve gelmesinler diyorum,oda olmaz diyor onlar benim ailem diyor.Aama arsızlık yapmıyacagıı bir bilsem ok gelsinler derim.Maksat görüşmek diilmi.Komşum diyor bana gelinim beni evden kovsun bırak gelmeyi kapısının önünden geçsin.Onlar yüzünden bazen tartışıyoruz..O da biliyo ama bişey olmamış gibi davranıyo.Arkadaşlar çok pikolojim bozuldu..Yurt dışına geri dönmeyi okadar istiyorumki anlatamam size.Artık onların her lafı bana batmaya başladı...tek istediğim bizden uzak durmaları, ben başka hiçbirşey istemiyorum..Benimde suçum yok diil,var.Her lafları dokunduğundan tik haline gelmiş çıldrıyorum..Eşim seni tanıyamıyorum diyor..Eşim ikimizin arasında kaldı..Ne yapacağını bilmiyor.. Eşimin desteğiyle ayaktayım..Beni çok seviyor bende onu çok seviyorum..ALLAH eşimden bin kez razı olsun...Aama arada kaldı işte..Onlar olduğunda tartişma çıkıyor.onlar olmadığı zaman süperiz..Onlara hizmet edesimde gelmiyor okadar laf yedim..dediğim gibi kin nefret yok onlarda, bu yönden iyiler.Ama ben çoook mesafeli olmak istiyorum..byramda filan gidiyor.Eşim yüksek lisansını yapıyor onuda sıkmak istemiyorum..Bana bir akıl verin,bir yol gösterin lütfeeen[/B]:gitme: senağlama senağlama
     
    Son düzenleme: 22 Ekim 2009
  2. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : incim_58
  3. SEN_KOLIK

    SEN_KOLIK herkez YALANCI!! Pro Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.138
    Beğenildi:
    1.034
    Ödül Puanları:
    163
    sizinkiler baya bir arsizmis
    bence onlar senin rahatsiz oldugunu bildiklleri icin üzerine geliyorlar
    hic takma bakalim sinirlendigini belli etme bir süre sonra belki vazgecerler
    bende hic hoslanmam öyle odama kaynanam görümcem girsin belki o gün evim pis dolaplarim daginik kimsenin görmesini istemem cok ama cok rahatsizlik verici bir sey bu
    esinde hakli ailesi onucta onlardan vazgecemez bunuda isteyemezsin zaten
    fazla kafaya takmamaya calis
     
  4. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : incim_58
  5. çerkez kxixzxix

    çerkez kxixzxix Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Çok haklısın.Tabiki hepimizin hataları vardır ama eşinizin ailesi sizin evinizin sizin kurallarınızla yöneteciliğini bilmek zorundalar.
    Mesela benim eşimin ailesi şehir dışında oturuyor.Geliyorlar kalıyorlar.Kayınvalidemin düzen anlayışı farklıdır ama ben ona asla karışmam nasıl isterse yapar herşeyi,nasıl olsa gidecek ben sonra kendi düzenime getiririm hem eşimin hem ailesinin gönlü oluyor böylece.Kayınvalidem senin evinde çok rahatım der herzaman.Anlıyorum ki eşinizi çok seviyorsunuz.Bırakın ne yaparlarsa yapsınlar siz eşinize olan sevginiz için biraz alttan alın.Hem Yaradan hem kul yanında makbul olan siz olursunuz.
     
  6. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : incim_58
  7. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.664
    Beğenildi:
    32.679
    Ödül Puanları:
    463
    valla canım benim kaynanamda karıştırır, hatta yatıya geldiğininde benim bile unuttuğum şeyleri bulur çıkarır, o yemek böyle olmaz şöyle olur öyle yapma böyle yap, özel hayata saygısı yoktur, yani tüm kaynanalar yapıyor bunu, inan ben hiiiiiiç takmıyorum, takarsan olmaz çünkü sadece kendine zarar verirsin, bilirim kaynanın huyunu evin altını üstüne getirir napıyo diye bakmam bile, hiç takmam
    bide inan değişmezler yani o yaşa gelmiş herkesten öyle görmüş öyle kabul etcen takmıcan
    ama diğer konularda iş hakarete geliyosa çok kötü
    bide senin durumun biraz daha farklı yurtdışından geldim diyosun yani şehir değiştirince bile zorlanıyo insan ki hele ki ülke değiştirmek çok zor, ülke değiştirmek hayat tarzını değiştirmen demek ki, çok iyi düşünülmesi gereken bi konu
     
  8. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : incim_58
  9. ebru82

    ebru82 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    :bence kesinlikle kaynananın stratejisini uygula.o sana laf söylüyo sonrada hıcbısey olmamıs gıbı davranıyosa sende aynısını yap.sende söyle ve unut eşinle yalnız kaldgnda hıc bahsetme onlarda. kaynanana yapacagın en buyuk ıyılık eşinle aranı acman olur..eşinle kötü olup onları sevindırme..tam tersi onların yanında esinle daha bı fazla ılgılen.catlasınlar onlarda :)
     
  10. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : incim_58
  11. denizbaris

    denizbaris Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.292
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Şu an kendi evinde değilmisin? Nasıl burası benim evim istediğim gibi karıştırırım diyebiliyor ki???
    YAtak odanı ve diğer odalarının kapılarının kilitlerini yenile. ve gelecekleri zaman sadece tuvalet oturduğunuz oda ve mutfak dışındaki kapıları kilitle, böylece karıştıramaz.. Aç kapıyı diyecek hali yok, derse de dağınık kusura bakmayın temizlik yapmadım falan filan, bu şekilde görmenizi istemiyorum, ayrıca görmenize de gerek yok, bişey istiyorsanız söyleyin ben ize getiririm de kestirip at...
    Ama sanırım sen de fazla tepkilisin..Evdn kovmalar alan hiç hoş değil.. Sonuçta ne kadar kötü olursa olsun o senin sevdiğin adamı doğuran kadın, eşinin arada kalıp üzülmesini sen de istemezsin değil mi..
    Kaynananın kızdığın davranışlarını görmezden gelmeye çalış....
    Umursamamak en etkili silahtır...
     
  12. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : incim_58
  13. gonca2206

    gonca2206 v for melinda Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.685
    Beğenildi:
    164
    Ödül Puanları:
    153
    gidemiyo musun yurt dısına esini al git
     
  14. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : incim_58
  15. ema1

    ema1 Hayat, sen plan yaparken başına gelenlerdlr Pro Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    19.460
    Beğenildi:
    7.408
    Ödül Puanları:
    238
    benim kaynanada otoriter banada karışır

    bende sevmiyorum ama dedimya erkekle değil ailesii ile evleniliyor

    kapıyı çekince dahi onlar yüzünden çok tartışma yaşanıyor

    bence sen ne istediğini biliyormusun? yani gülü seven dikenine katlanır .

    Sende karar ver boşanacakmısın yoksa herşeye rağmen mücadele edecekmisin ?

    Herkes bi mücadele veriyor kimse için kolay değil evli olmak ve evli kalmak ,


    evlilik tabiki anne evine benzemez :kahve:
     
  16. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : incim_58
  17. nidam034

    nidam034 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    757
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    illa bu tür seylerden rahatsız olmak için yurt dısında büyümek gerekmiyor..bende rahatsız olurum..sana alısacaksın dıyor..hayır efendım yanlış yapan o onun kendi durumundan vazgecmesi gerekiyor..asıl o alışsın karıstırmamaya...cok acık yureklılıkle geç karsısına anlat..sevmedıgını yaptıgının yanlıs oldugunu.baktın anlamıyor..alma evine..gelince kapıyı açma..daha yapabilecegin bişey yok..
     
  18. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : incim_58
  19. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Üzüldüm gerçekten, söylediğin halde ''alışmak zorundasın'' dendiği zaman da insan ne yapabilir ki?

    Sanırım ben olsam ''alışmak zorunda değilim alışmıycam siz bana alışın'' derdim..Yani biraz ters bir öneri olacak sana ama üzgünüm ben de bazı konularda taviz vermem, değişmem, eşim için bile olsa bir yere kadar..

    Ama evimde de benim sözüm geçer, ''alışacaksın '' gibi ters bir kelime karşısında sessiz kalmam..

    Bu arada kayınvalidem kin beslemiyor diyorsun ama sanırım o biraz gurursuzluk, yarabbi şükür olayı, yüzsüzlük olayı...Yani sen evden kovmuşsun çook yanlış ayrı konu da, hala birşey olmamış gibi davranıyorsa demek ki gerçekten olayların üzerinde durmayan cinsten, o halde sen de mücadeledn çekinme, söyleyeceğini söyle nasıl olsa kızmıyor unutuyor:)))

    Başka çaren yok arkadaşım, eşinle sorunun yokmuş..
    Bu konuda eşinden fazla birşey bekleme, erkeklerin böyle durumlarda yapacağı tek şey genelde, annesi ile karısı arasında kalmaktır:) Genelde başka birşey yapamazlar, arada kalırlar, orda da kalmaya devam ederler..:)))
    Kendi kurallarında ödün vermemeye çalış, hayat senin, ev senin, düzen senin..

    Alışacaksın dedikleri zaman , hayır siz bana bu şekilde alışacaksınız dee...Kızmaz nasıl olsa..:)

    Saygısızlık da değil bu...Hadi bakalım kolay gelsin.