(pko)soğan suyu işe yaramadı

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve kuru tarafından 14 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuru
  1. kuru

    kuru Guest

    arkadaşlar bende pko luyum.sayın ibrahim saraç dr.tavsıyesı uzerıne 15 gün sabah 2 bardar akşam 2 bardak sogan suyu içtim.bu ayda yumurtalık takıbım yapıldı yıne pko var.hıc degısme yok.yumurtalar klomen ıle 10 mm oldu.bu aykı tedavım bıttı bır dahakı ay yıne takıp yapılcak.bakalım ınsallah buyur yumurtalarda asılama yapılır.çok morelim bozuk yaaa.niye hiç bir işim rast gitmiyor.çok düzenli namaz kılıyordum 1 aydır kılmıyorum ay hersey tersine gidiyor...:Saruboceq:
     
  2. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuru
  3. angel_eda

    angel_eda rabbim bebeğimi koru... Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    lütfen böle düşünüp isyan etme. yanlış bence.. ona bakarsan yumurtalıkların olmadan da doğabilirdin. yada erken yaşta rahimini kaybedebilirdin. kendinden kötüleri düşünüp şükretmek ve sabretmek gerek. ben inanıyorum ki bu da bizim dünyadaki sınavımız...

    sağlıklı günler dilerim...
     
  4. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuru
  5. isolde

    isolde sadece kızım.... Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    11.892
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    canım benim hemen koyverme bakalım...pco birçok kadınını karşılaştıgı bi hastalık..bendede vardı...hastalığın biri bitioo biri başlıo...ben bu hastalığı atlattımm..tıpkı senin gib soğan suyu içtim ama zaten benim hastalığım çok az seviyelerdeymiş..ha noldu o hastalık bitti bi başkası başladıı..dualarını kendinden eksik etme bitanem ..moralinide bozma...
     
  6. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuru
  7. 35sevi35

    35sevi35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    959
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canım soğan suyunu 15 gün içeceksin 10 gün ara vereceksin tekrar içeceksin tek seferde iyi gelmez gerekirse 3 ay içeceksin benim arkadaşım var bu istede o 3 ay içti kisti kayboldu canım şimdi bende içiyorum
     
  8. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuru
  9. boncuk84

    boncuk84 nefsim içine sindi!!! Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.915
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benim annemde 3 hafta aralıksız içti hiç bişe olmadı onunda rahimde problem var
     
  10. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuru
  11. KATRE**

    KATRE** Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar aranızda pco lu olupta soğan suyunu kullanan varmı?Soğan suyu horman yükselmesini normale düşürüyormu.Soğan suyu kullanıpta doktora giden varmı.Yani doktor iyiki kullanmışsın yada kullanıyorsun, hormonların düzelmiş.Bu tür cevaplar alan oldumu.Ben adet söktürücü ilaç kullanmadan adet olamıyorum.Yani nerdeyse sende bir kere adet oluyorum onuda ilaçla işte.Doktor ilaç verdi adet olunca kullanmaya başla diye ama olamıyorumki kullanıyım.Çok zor bir durum.Ya acaba tedavi olmasak, hep böyle kalsa ilerde ne gibi sorunlarla karşılaşılır.Allah herkese şifasını verir inşallah.
     
  12. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuru
  13. semos427

    semos427 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.134
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    bende soğan suyu içtim ve doktor kist görmüştü bende 2 ay üst üste kistlerim gitti.bence bu tür şeylerde sabırlı olmak gerekiyor.zamanla etkisini gösterir.hemen değil zaten soğan kürünüde saraçoğlu hoca 5-6 ay adetinize 10 gün kala içeceksin diyor.

    bende kist yönünde yaradı evet
    ama henüz adetlerimi düzenlemedi. oda zamanla olur inş. sabrediyorum.
    benimde fsh yüksek adet olamıyorum.
    saraçoğlu hocamız fsh ı soğan kürü düşürğyor diyor
    bende ilaçla adet olurum zamanını bilirim adetimin
    adetim başlamadan 10 gün önce soğan içicem bende 6 ay gerekirse 1 sene
    sadece adetlerimi de düzene koysun ben eski sağlığıma kavuşmak istiyorum
    ardından da inş. bebeklerimiz gelir diye düşünüyorum
     
  14. 29 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kuru
  15. yagmuryagsa

    yagmuryagsa Guest

    Bende de yaramadı mlsfsenağlama Bende de pko var ve 3 aya yakın bi zamandır adet olamıyorum, bu durum bende acayip stres yapıyo:bbo: bugün 9 gün oldu soğan kürüne başlayalı ama bitürlü adet olamadım, ilerde çocuğum olmaz diye çok korkuyorum:1no2: Soğan kürünü daha öncede denemiştim ama sonunu getirememiştim birinde 7 gün diğerinde 2 gün falan içebilmiştim, bu defa 15 e tamamlıycam ama pek umudum yok, galiba ilaçsız adet olamıycam bensenağlama
     
  16. 29 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kuru
  17. benjamine

    benjamine Guest

    Bende soğan suyunu 3 defa 15 er gün denedim.Bendede işe yaramadı.
     
  18. 29 Eylül 2009
    Konu Sahibi : kuru
  19. benjamine

    benjamine Guest

    Ayrıca kistleri düşürdüğü söyeniyor ama oda işe yaramadı.