platform topuklu gelin ayakkabısı

Konusu 'Gelinlik Ayakkabısı' forumundadır ve SourOne tarafından 1 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    1 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SourOne
  1. SourOne

    SourOne Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    merhaba kızlar, gelinlikçim damatla boy farkımızı azaltmak için platform topuk ayakkabı almamı önerdi. nişanlımla boy farkımız çok fazla (ben, 160 cm; o, 185 cm), yalnız önerdiği ayakkabı da inanılmaz yüksek, en az dört saat o ayakkabıyla nasıl yürüyeceğimi şimdiden düşünür oldum. sizce boy farkına rağmen normal topuklu giyeyim mi? platform çok mu rahatsız olur?

    ufak bir de ekleme yapmak istiyorum. gelinlik ayakkabımı beyaz almayı düşünmüyorum. pudra rengi ya da pembe alacağım. ayakkabı pek görünmese de el çiçeğimle uyumlu olacak. sizce nasıl olur kaydirigubbakcemile3.
     
  2. 1 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SourOne
  3. Burcuxoxzge

    Burcuxoxzge Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2007
    Mesajlar:
    11.973
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    198
    son dönemde opldukça moda renkli ayakkabılar bence güzel ve orjinal olur...
    boy farkınıda dert etmee. zaten siz birbirinizi böyle sevmişsiniz. sizi tanıyanlar boylarınızı zatenn biliyorr...
    sırff uygun duracaksınız die onca topuk bana komik geliyor. Sen kendini nasıl rahat hissedeceksen öyle giy bence. ben düğünümde babet giydim... kimseyide ilgilendirmezz.... o gün senin günün canım içinden geldiği gibi yaşaa.. etrafdan yorum yapan çok olacaktır. banada kabarık olmayan gelinlikmi olur canımm falan demişlerdi gayet güzelde oldu.... içinden geldiği gibi yaşa çünkü tekrarı yok...
     
  4. 1 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SourOne
  5. nix

    nix birgül<3beliz Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.490
    Beğenildi:
    1.755
    Ödül Puanları:
    238
    ya burcucum aradaki fark 25 cm ama ....10 cm fılan olsa dert etme dicem ama ben olsam gıyerdım platform..tabi yine son karar senin canım öemli olan kalplerinizin beraberliği.
     
  6. 1 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SourOne
  7. Burcuxoxzge

    Burcuxoxzge Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2007
    Mesajlar:
    11.973
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    198
    kuzucum bende 170 im eşim 185. ben babet giydim. takılmam böyle şeylere... güya topuklu ayakkabı aldım düğüne gidene kadar sıkıldım ayy verin babetlerimi dedim hahaha... yani oda topuklu giyseee max benimki kadar olacak. neticede bu insanlar normalde de böyle geziyorlar. düğünde uysa bile insanlar bilmeyecek mi ayağında topukludan ötürü. yani kendin dert etmiyorsan kuzucum sorun yok. ama kimisi kompleks yapar üzüleceksen giy platform. ama çokkk yüksek olanları kaba duruyor. platformunda zariflerini tercih et derimmm... Şeniz
     
  8. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SourOne
  9. SourOne

    SourOne Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    BurcuÖzge, nix çok teşekkürler. bu hafta platform topuklara bir bakıp deneyeyim diyorum. eğer rahat gelmezse, boy farkını dert etmeyeceğim. ya zaten normalde de aynı boy farkı var, topuklu ayakkabıyı nadiren giyiyorum. gerçi ne yalan söyleyeyim, aramızdaki fark biraz kapanınca daha güzel duruyor. en iyisi ayakkabı seçimine sevgilimi de götürmek değil mi kızlar? bakarım nasıl duruyoruz diye CADIARZU çok kararsızım çook. görmeden konuşmamam lazım herhalde böyle düşünüp duruyorum.
     
  10. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SourOne
  11. LEHA

    LEHA Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2010
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    canım bizim boy farkımız o kadar olmadığı halde bende sözde platform giydim çünkü resimlerde falan nokta virgül gibi çirkin duruyor kısa gelin uzun damat. ayrıca platform çokta rahat oluyor ama bir şartla rugan olmamalı!!!
    hatta ben şimdi o ayakkabılarımı kotların altına dışarı da giyiyorum çokta şık duruyorbayanssulusmile
     
  12. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SourOne
  13. sebbnemm

    sebbnemm umutlarbaskabaharakaldı Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.022
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Cnm ben nisanimda da dugunumdede platform topuklu ayakkabi giydim esimle boy farkimiz sizin gibi bence goruntu acisindanda rahatlik acisindanda iyi tavsiye ederim gelin ayakkabilari bolumunde ayakkabilar adli topikte platform ayakkabilara bakabilirsin cnm
     
  14. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SourOne
  15. em4561

    em4561 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.993
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bence platform normal topukludan çok daha rahat olur. bi de aranızdaki farkı azaltmak için yüksek bir topuz yaptırbilirsin
     
  16. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SourOne
  17. himmm

    himmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bende eşimle aynı sizin gibiyiz. boy farkımız fazla. ayrıca platform topuklar rahatsız edici değil. bende düğünümde platform giydim.öndede yükseklik olduğu için çok rahat oluyo. ben sabahtan geceye kadar giydim ve hiç bi sıkıntı çekmedim. bir de boy farkını kapatmak için saç modelini ona göre yaptır. topuzun ne kadar yüksek olursa o kadar boy farkı azalıyo.
     
  18. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SourOne
  19. samantha

    samantha bkz: kara mizah Pro Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.086
    Beğenildi:
    2.555
    Ödül Puanları:
    163
    SourOne ayakkabıyı kendin yaptırırsan yani ayağına göre yapılırsa hiç bir zorluk çekmezsin kaldı ki platform daha rahat olur ayrıca en çok da platform yakışır. Misal ben balo için yaptırmıştım 100-150 arası yapıyorlar Ankara'da. Ayağın cuk oturduğu için de 3 gün durabilirsin çıkarmadan.. Hatta gelinliğin kumaşından bile kaplanabilir. Detaylarını kendin ekleyebilirsin falan.
     
    Son düzenleme: 4 Ekim 2010