PluginBaby'nin başarı öyküsü...

Konusu 'Diyet Başarı Öyküleri' forumundadır ve vanillya tarafından 8 Mart 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    8 Mart 2010
    Konu Sahibi : vanillya
  1. vanillya

    vanillya sensiz eksiğim..nefesim.. Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    576
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    zayıflamaya başlarken başta büyük kararlılıkla başladım yani büyük inançla enaz 15 kilo vermeliyim diyordum kendi kendime.başları bayağı zorlandım ama daha sonraları midem küçüldü ve kendimi hiç diyette hissetmedim bile.

    ilk olarak dedim kahvaltıda ve yemeklerde hem ekmeği hemde yiyecekleri çok az yiyeceğim diye.

    kahvaltıda sadece bir dilim ekmek 3-4 zeytin bol bol sınırsız çiğ sebze (yani domates,salatalık,maydonoz v.b),bir ince dilim peynir ve yanında bir bardak yeşil çay içtim.
    aradan iki saat geçtiğinde ise bir porsiyon meyvenin yanında 2-3 kaşık kadar yoğurt yedim.bundan 2 saat sonra ise az yağlı sebze yada haşlanmış et yemeği (tavuk,balık yada kırmızı et) (4-5 kaşık kadar yani 1 küçük kase civarı)
    bi iki saat sonra yine meyve ve yoğurt yedim ki hem aç kalmadan zayıflayayım hem de metobolizmam hızlı çalışsın diye.bi 2 saat sonra tekrar aynı şekilde akşam yemeği yedim.yanında hiç yağsız nar ekşili limonlu yada sirkeli salata istediğim miktarda yedim.
    yemekten sonra soda yada yeşil çay içtim.
    yemekten 2 saat sonra ise bir porsiyon meyve daha yiyerek tamamladım ve tabiiki günde 1 saat yürüyüş ve jimnastik hareketleri de yaptım.benim asıl derdim basendi. o sorunu da yürüyüş ve pedal çevirmeyle çözdüm. tatlı ve abur cubur hiç yemedim..


    30 mart 2009da başladığımda kilom 68di ve haziranın sonuna kadar 58 kiloya indim.haziranın 10undan 30una kadar kilo kaybı olmadı.daha sonra ise kilo verme hızı yavaşladı yani öncekine göre daha yavaş kilo verdim.ramazanda bile oruç tutarak zayıfladım.okullar 28 eylülde açıldığında 51 kiloydum ve herkes şok geçirmişti beni gördüğünde.

    Bu arada yaşım 20 boyum ise 1.64 m

    zorlu bir iş ama ben şunu anladım ki inanmayınca insanın başaramayacağı iş yok yeterki kendine inansın.ben şimdi diyorumki iyiki bu kararı zamanında vermişim ve kendime inanmışım.gerçekten başarılıyor ..
    sevgilerimle :hooray:
     
  2. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : vanillya
  3. ZAMBAK 3

    ZAMBAK 3 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.576
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    canım tebriklerrr
    inşallah bizde böyle başarı öyküleri yazarızzz
    resim koysandın keşke
     
  4. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : vanillya
  5. balperisi

    balperisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.172
    Beğenildi:
    775
    Ödül Puanları:
    153
    tebrik ederim babycimm. Birden bire de vermemisiin 6 aya yayman cok guzel olmus,
     
  6. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : vanillya
  7. vanillya

    vanillya sensiz eksiğim..nefesim.. Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    576
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim arkadaşlar opuyorumnanaktanama resim ekleyemiyorum sorun veriyor
     
  8. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : vanillya
  9. osge1989

    osge1989 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.414
    Beğenildi:
    1.345
    Ödül Puanları:
    238
    tebrikler canım okurken ohaoldumsmile oldum bende suan diyetteyim sabah kahvaltı aynı bende 2 saat arayla yemek yiyirum ve meyve yerken yanında yoğurtta yiyorum aksam yemekten sonra yesilcay içiyorum demekki doğru yoldayım haftada 3 4 gün spor yapıyorum ama abur cubur değilde arada tatlı yiyorum sonucta hayatımın sonuna kadar tatlı neden yemeyim diyet gibi düşünmüyorum zaten bbu sekilde yeme alıskanlığı edindim abartmadan tatlımıda yiyorum tabi tatlıyla aran yoksa o baska sanslısın ozman
     
  10. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : vanillya
  11. vanillya

    vanillya sensiz eksiğim..nefesim.. Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    576
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    tatlıyı çok severim canım ama mecburen artık az yiyorum , meyveyle takviye yapıyorum.tabiiki çok abartmadan yiyebilirsin. diyetteyken çok özlediğimden şimdi bazen dayanamayıp arada çikolata yiyorum bende az yiyince tadı da daha güzel geliyor ..:kedi:
     
  12. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : vanillya
  13. osge1989

    osge1989 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.414
    Beğenildi:
    1.345
    Ödül Puanları:
    238
    bence cikolata yemeyi en cok sen hakediyosun sağlımızı bozmucak kadar tadımlık yemektn de bişi olmaz zaten okadar da değil yani yoksa diyet işkenceye döner
     
  14. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : vanillya
  15. beren2008

    beren2008 2013 benim yılım olacak:) Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    637
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    tebrik ederim canım darısı vermek isteyenlerin başına resim koyabilseydin iyi olurdu ama olsun
    seni tebrik ederim canım
     
  16. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : vanillya
  17. mor_siyah

    mor_siyah Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2007
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    aynı yaşlarda aynı kilolarda ve aynı boylardayız. ben de yaz tatilinden sonra okula döndüğümde 55 kilo olmak istiyorum,umarım senin kadar istikrarlı olurum.. tebriklerr
     
  18. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : vanillya
  19. vanillya

    vanillya sensiz eksiğim..nefesim.. Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    576
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler arklar.mor siyah canım önemli olan karar vermek zaten beni caydırmaya çalışan çok olmuştu sanki şu kadarcık yesen ne olur yada biraz ara ver diyete gibi ama insanın iradesi işte asıl burada devreye giriyor ve hiçbir gücün bu iradeyi kıramayacağını anlıyor
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.