Polihidramnios yaşayan ikiz anneleri

Konusu 'İkiz gebelik ve çoğul gebelikler' forumundadır ve ekin0486 tarafından 10 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : ekin0486
  1. ekin0486

    ekin0486 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.805
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bu sorunu yasayan anneler lütfen paylaşımlarınızı bekliyorum.ben çok zor günler yasadım bu konuyla ilgili.yasayanlar warsa merak ediorum.
     
  2. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : ekin0486
  3. açeyla

    açeyla Açelya Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.338
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    26. haftada kondu bu teşhiş. nedeni araştırıldı . gebelik şekerin varmış. bu yüzden yükselmiş.iki kesedede su fazlalığı vardı.
     
  4. 12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : ekin0486
  5. ekin0486

    ekin0486 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.805
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    sen çok şükür bebeklerine kavuşmussun...ben ikisinide kaybettim erken doğum oldu 1 hafta yasadılar.çok zor günler yasadım halada yasıyorum unutulmuo asla zaten doğum yapalı daha 4 ay oldu..
     
  6. 12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : ekin0486
  7. selsel

    selsel Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2009
    Mesajlar:
    172
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ekincim kaıncı haftanda yaptın dogumunu merak ettim.ve gebelik şekeri yüzündenmi kaybettin bebeklerini.başın sagolsun. Rabbım tekrar nasıp eder inş
     
  8. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : ekin0486
  9. ekin0486

    ekin0486 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.805
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    25. haaftada doğum yaptım.şeker yoktu normaldi ama suyum çok fazlaydı 22. haftada karnımdan suyun bi kısmını boşalttılar ama bebekler tekrar suyu 2 gün içinde eski haline getirdiler.bebeklerim idrarıyla olusuomus su.ve sudan dolayı gelişimleri geri gitmiş hep doktor bunu 5. aya kadar anlamadı ve ondan sonra bütün aksilikler başladı.çok küçük doğdular biri 3 gün biri 7 gün yasadı zaten:KK43:(
     
  10. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : ekin0486
  11. açeyla

    açeyla Açelya Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.338
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    Başın sağolsun.
    Su fazlalığı boşaltılması yapıldığına göre Senin su fazlalığı çok ağırmış. Çok geçmiş olsun.
    şuanda hamile misin bilmiyorum ama İnşallah bir daha ki hamileliğinde böyle bir problemle karşılaşmadan sağlıklı bir şekilde tamamlarsın.
    Bende şeker çıkmıştı. Ve buda amnio sıvıısıda artışa neden olmuştu. Şeker takibi yapılarak diyetle kontrol altına alındı şekerim. Böylelikle amnio suyunda aşırı artışlar yaşamadan tamamladım.35. haftada doğum yaptım. çok Tehlikeli bir şey zaten iki bebek taşıyorsunuz rahim haddinden fazla yük taşıyor. bide iki kesede birden su fazlalığı olması durumunda erken doğum malesef kaçınılmaz oluyor.
     
  12. 14 Ekim 2010
    Konu Sahibi : ekin0486
  13. ekin0486

    ekin0486 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.805
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    yok şuan hamile deilim25. hafta doğum yaptım .benim doğum normal oldu ne epidural ne bişi zaten suyum birden geldi.hastanede yatıodum o sırada zaten.doğumdan sonra ateşlendim falan meğer pelasentanın parçası kalmış içimde hep doktor hatası yasadım.doğumdan 2 gün sonra amiliyat oldum ve 1 ay hastanede yattım tabi bebekler başka hastanede küvezdelerdi göremedim bile onları...çok zor günler yasadım.bugün kontrolüm war bakalım 2. bebeğe hazırlık.rabbim işşallah bana ve tüm isteyenlere sağlıklı bebekler nasip eder...
     
    2miracles bunu beğendi.
  14. 18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : ekin0486
  15. semenfam

    semenfam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2010
    Mesajlar:
    76
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    88
    bende 29 haftalık hamileyim benimki tek gebelik doktor amniyo sıvısının fazla olduğunu ve erken gebelik riski taşıdığımı söyledi risk bile demedi kesin diye konuştu bebeğime bir zarar gelmesinden çok korkuyorum bunu yaşayan annelerden yorum bekliyorum şeker riski falanda yok neyden kaynaklandığı bilinmiyor çok üzgünüm
     
  16. 20 Ekim 2010
    Konu Sahibi : ekin0486
  17. ekin0486

    ekin0486 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.805
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    umarım herşey yolunda gider.su fazlalılığı yüzünden bebeklerin midelerinde idrar yollarında yemek borularında sorun oluomus.ben bu konu hakkında uzman oldum artık çok acı tecrübelerim war ne yazık ki.ikiz gebeliklerde daha farklı sorunlar oluo tabi biri çok gelişio digeri gelişemio.ni tekimde bebeklerim doğduktan sonra bu sorunların hepsi mevcuttu.tabi ben çoğul gebelik hakkında bilgi sahibiyim.umarım hamileliğin yolunda gider ve bebeğine sağlıklı bi şekilde kavusursun....
     
  18. 9 Aralık 2010
    Konu Sahibi : ekin0486
  19. semenfam

    semenfam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2010
    Mesajlar:
    76
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    88
    şuana kadar çok kaygılanmıştım ama artık herşey yolunda 36. haftayı bitirmiş bulunuyoruz ve doktor amniyo sıvısının normale döndüğünü söyledi 38. haftayı bitirdiğimizde sezeryan olacağım Allah hepinizin yardımcısı olsun şimdilik herşey yolunda