polikisover var bende

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve terenova tarafından 6 Mart 2009 başlatılmıştır.

    6 Mart 2009
    Konu Sahibi : terenova
  1. terenova

    terenova Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Çok üzgünüm çoook
     
  2. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : terenova
  3. terenova

    terenova Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba ben yeni katıldım aranıza beşyıllık evlim beşıldır uraşyorum bebiş için üç aşılama yaptırdım kasım ilk tüp bebek yaptıracam
     
  4. 7 Mart 2009
    Konu Sahibi : terenova
  5. Celena

    Celena Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Allah yardimcimiz olsun.

    Terenova bende de polikistik over var. Omrumde 3-5 kez kendiligimden adet olmusumdur herhalde.
     
  6. 7 Mart 2009
    Konu Sahibi : terenova
  7. terenova

    terenova Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben ilaç içmeden olmuyo canım
     
  8. 7 Mart 2009
    Konu Sahibi : terenova
  9. terenova

    terenova Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    dr um şeker hapı kullanacaksın diyor
     
  10. 7 Mart 2009
    Konu Sahibi : terenova
  11. Celena

    Celena Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ben 7 yil dogum kontrol hapi kullandim adet gormek icin. Ustelik bekardim ve gereksiz yere icmis oldum. Simdiki aklim olsa icmezdim ama jinekologlar verdi hep Tr'de.

    Seker hapi mi? O neden?
     
  12. 7 Mart 2009
    Konu Sahibi : terenova
  13. terenova

    terenova Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    dr um dediyine göre kilo verdiryormuş ve yumurtlara ollumlu etkisi varmış bende adetdüzensis ve tüylenme var sende celena hangi beritiler var canım
     
  14. 7 Mart 2009
    Konu Sahibi : terenova
  15. sersev79

    sersev79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    842
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    86
    merhabalar canlarım aramıza hoş geldiniz bu kadar karamsar omayın lütfen sadece pko mu var sizde bende neler vardı neler pko miyom kist zehirli guatr hormon bozukluğu daha neler neler birini düzeltirken öbürü çıkıyodu önce guatr tedavisi sonra kist sonra miyom ameliyatı hormon yüklemesi 20 gün sonra tüp bebek derken koca bi 14 hafta geçti aradan şimdi ikizlerimi bekliyorum hayırlısıyla size tavsiyem normal dra gidiyorsanızda mutlaka bi tüp bebek merkezine danışın ilaçlarla artık herşey mümkün bakın benim merkezde bi ablam var 40 yaşında ve hiç yumurta yapmıyodu ama ilaçlarla yumurtlamaya başladı az da olsa yumurtası çıkıyor ki ben onun gibi umutsuz bi hasta daha görmedim beterin beteri var arkadaşlar uğraşmadan hiç bişey olmuyor hepinize tedavisinde bol şanslar dilerim bi an önce kavuşursunuz yavrularınıza
     
  16. 7 Mart 2009
    Konu Sahibi : terenova
  17. Sera96

    Sera96 benimdemeleğimvar Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    904
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    hoş geldiniz kızlar aramıza pcos korkulacak bir şey değil korkmayın olurmu bende pcos luyum benimde tek problemim düzensizliğim ve biraz kilo almamdı tüylenmem felan olmadı benim doktorum bana şeker ilacı düzenleyici felan vermedi sadece spor yapacaksın yağ yakacaksın kilolar öyle gidecek 6 ayda 11 kilo verdim yani ayda ortalama 2 kilo ama sporla ve birazda diyetle şimdi kilom iyi
    kasımda tüp denedim şubatta dondurulmuşları ama sonuç negatif

    allahtan pcos un olumlu yanı yumurta hücrelerimiz bol sadece gelişemiyorlar o da tüp bebek tedavisinde bolca cevap veriyor ve bir sürü yumurtanız oluyor dr.um daha kolay sonuç alabiliyoruz demişti bana

    yani sözün kısası korkmayın avantajı bile var bizim için tek sorun pcos olsun birde ne olur kilo verin
    ben kasımdan beri sporu bırakmıştım mart 1 başladım hedefim 2. tüp denemem için 55-56 kilo ya inmek şu anda 58 kiloyum bakalım hakkımızda hayırlısı
     
  18. 7 Mart 2009
    Konu Sahibi : terenova
  19. canım allah bebişlerimizi kucağımıza almak nasip etsin. bende ikizleer hamileyim. geçen testler yapıldı. az bir şey guatır çıktı. doktorum dahiliyeciyle görüş dedi. acaba beişlere zararı nasıl olurrrr..:KK46: