polikistik over YASMİN (hormon tedavisi için kullananlar)

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve ezzoo tarafından 28 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  1. ezzoo

    ezzoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    mrb arkadaşlar..ben bu hapı kullanıyorum 5 gündür.adet düzensizliğim çok fazla olmadı aslında ama yumurtalıklarımda miyom (yanlış olabilir) çıktı.we kıllanma için bu hapı werdi dr..1 yıl kullanmam gerektiğini söyledi.ayrıca benm göğüslerim çok küçük bu sebepten olduğunu söyledi..kilo alırsam sevinicem ama başka yan etkisini gören war mı..bide şu dildeki kısırlığa sebep olma durumu..bu hapı ewlenmeden kullanıp çocuk sahibi olamayan war mı..:bbo:
    cevaplar için tşk şimdiden..opuyorumnanaktan
     
  2. 28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  3. Hymarry

    Hymarry SOLDAKİ SAREE'NİN, SAĞDAKİ HALE'NİN ANNESİ :) Pro Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.113
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    Ya başkaları aslında sizin önceden de çocuk sahip olma kapasiteniz yoktur da ilaçtandır sanıyorsunuzdur diyor,kesinlikle kabul etmiyorum.Evlenmeden 2 ay öncesinde kullanmaya başladımben bu kontrol hapını,öncesinde hormon,yumurtalık kapasitesi değerlendirildi ve doktorumuz kessinlikle bebek sahibi olmanıza bir engel yok,ilaçlardan sonra da bir engel olmaz dedi.evlilik öncesiyle beraber yaklaşık 2 yıl kullandık ve sonra 2 yıl çocuk sahibi olmaya çalıştık,olmadı da..
    Şimdi binbir tedaviyle bebeklerime hamileyim.Bence o ilacı sadece adetlerini düzene sokmak için veriyorlar ve ısrarla bebek sahibi olmya engel değil diyebiliyorlar.Nasıl iş ben anlamıyorum..
    Valla benim canım çok yandı,sana geçmiş olsun canıım,kolay gelsin..
     
  4. 28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  5. ezzoo

    ezzoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aslında benm ciddi boyutta bi düzensizliğim de yok:1no2: ama ultrasonda çıkan o şeylere werdi işte dr. bende kilo alcam die sewindim :1shok: off korktum şimdi..aceba 6 ay mı kullansam..sizce çok kullanmasam zararı olur mu yine..:uhm:
     
  6. 28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  7. __Mine__

    __Mine__ Guest

    Canım aynı dert bende de var.. Hatta ben hormon testlerimi dün yaptırdım kıllanma problemimden dolayı ve Yasmin'i verdi doktor. Ama bende kist yok galiba, testesteron hormonu yüksek, östrojen hormonu düşükmüş. Doktorumun söylediklerine göre, yarın Yasmin'e başlamam gerekiyor fakat başlamaya hiç niyetim yok. Yaşım daha 17, o hapı gördükçe moralim bozuluyor. :KK70: Yan etkileri de oldukça fazlaymış. En başlarda kafama çok taktım, üzüldüm. Doğum kontrol hapı daha çok düzenini bozar diyorlar ne yapacağımı şaşırdım ben de.. Hormon düzenleyici "Hayıt tohumu" varmış. Başlığı incelediğimde kullananlarında çok memnun olduğunu gördüm. Birkaç ay kullandıktan sonra hormonları düzene giren arkadaşlarımızın sayısı oldukça fazla. Yasmin'i kullanmaktansa onu denemek daha mantıklı geldi bana.. ılk fırsatta denemek istiyorum. :))
     
  8. 28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  9. niltt

    niltt N & G... 24.05.09 Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    68
    Ödül Puanları:
    153
    vallahi ben 4 aydır kullanıyorum yasmin'i çok memnunum;korunma amaçlı dr'umla oturup uzun uzun konuştum bu konuyu hatta 2 hafta önce de söyledi,ne kıllanma,ne kilo,ne cinsel isteksizlik hiçbirini yapmadı bende allaha şükür bu ilaç tam sana uymuş senin ilacın 1 sene kadar rahatlıkla korunabilirsin dedi,ara ara kontrol ederiz çocuk yaptıktan sonra spiral le devam edersin korunmaya dedi,hatta küçük kistleri bile eritir merak etme dedi...
     
    netuse bunu beğendi.
  10. 28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  11. ezzoo

    ezzoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    alıntı
    Canım aynı dert bende de var.. Hatta ben hormon testlerimi dün yaptırdım kıllanma problemimden dolayı ve Yasmin'i verdi doktor. Ama bende kist yok galiba, testesteron hormonu yüksek, östrojen hormonu düşükmüş. Doktorumun söylediklerine göre, yarın Yasmin'e başlamam gerekiyor fakat başlamaya hiç niyetim yok. Yaşım daha 17, o hapı gördükçe moralim bozuluyor. :KK70: Yan etkileri de oldukça fazlaymış. En başlarda kafama çok taktım, üzüldüm. Doğum kontrol hapı daha çok düzenini bozar diyorlar ne yapacağımı şaşırdım ben de.. Hormon düzenleyici "Hayıt tohumu" varmış. Başlığı incelediğimde kullananlarında çok memnun olduğunu gördüm. Birkaç ay kullandıktan sonra hormonları düzene giren arkadaşlarımızın sayısı oldukça fazla. Yasmin'i kullanmaktansa onu denemek daha mantıklı geldi bana.. ılk fırsatta denemek istiyorum. :))


    benim hormonlarımda da bir sorun çıkmadı yaa,,nrden çıktı bu kistler anlamadım :umursamaz: bana dr. 4 ay sonra kıllanman azalıcak dedi.kılları da çok taktıım yok aslında.lisedeyken takardım.artık çok takmıorum.ama bugün farkettim.içime giydiğim beyaz badimde tüylerim dökülmüş..sen de önce bitkisel şifaya bak istersen canm,,inş sonuç alırsın da bu hapa gerek kalmaz.:Saruboceq:
     
    Son düzenleme: 28 Temmuz 2009
  12. 28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  13. ezzoo

    ezzoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ewt bana da küçük kistleri eritmesi için werdi zaten de,,korkum bebeğim olmuck die işte..ilerde sorun yaratması..ewli diilim.
     
  14. 28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  15. __Mine__

    __Mine__ Guest


    Evet aslında Yasmin'e doğum kontrol hapları içerisinde en iyisi,en zararsızı diyorlar. Korunma amaçlı kullansam belki daha farklı düşünürdüm ama, hormon meselesi işte. Bozuk :) Doktor bi de bana sadece 1 ay kullan dedi, sonra başka ilaca geçicez dedi. Ben de endişelendim haliyle.. İyice bozulacak herşeyim. kaydirigubbakcemile3
     
  16. 28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  17. ezzoo

    ezzoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yok yaa sende bişe yapmaz bencekaydirigubbakcemile3
     
  18. 28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ezzoo
  19. __Mine__

    __Mine__ Guest

    kaydirigubbakcemile3 Şu ilacı kullan herşey düzelecek dese kafamda soru işareti kalmayacak da.. tam ona alışmışken bir de hormon ilacına geçmek korkutuyor, kafamı karıştırıyor benim.. Çoğu kişi de Yasmin bi işe yaramadı, çok iyi bir doktor bul dedi. İki gündür oturdum hindi gibi düşünüyorum :KK70::KK70: :sm_cool: