polikistik over

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve tinkerbell_tinkerbell tarafından 8 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    8 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : tinkerbell_tinkerbell
  1. tinkerbell_tinkerbell

    tinkerbell_tinkerbell Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mrb bayanlar bende polikistik over kisti varmıs
    bu ay doktora gittim adet düzensizliği için
    doktor doğum kontrol hapı verdi
    onu kullanmaya basladım
    aranızda bu kistten olan varmı yumurtalıklarında
    varsa tedavi görüyomu
    ne kadar basarı sağlandı
    kilo aldı mı
    merak ediyorum
     
  2. 8 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : tinkerbell_tinkerbell
  3. seyma88

    seyma88 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.264
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
  4. 8 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : tinkerbell_tinkerbell
  5. Lys

    Lys Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    863
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    108
    Çok geçmiş olsun Tinkerbell,,,, ben de kendimde kist olasılığından şüpheleniyorum açıkcası,,, 2 aydır,,, bu hafta doktora gidicem,,, bişiy sormak istiyorum,aşırı tüylenme de yapıyor değil mi? benim de çenemde 3-4 adet tüy çıktı durduk yere,,,aşırı sayılmaz ama bi bozukluğun göstergesi bence,,,daha önce kendimde şahit olmadığım bişiy,,,,şayet kistim varsa,,tanı-tedavi ve sonrası süreçleri sizlerle paylaşırım arkadaşlar ben de,,,,genel preventive tedavi öncelikle doğum kontrol hapları oluyor,,onlar işe yaramazsa link yöntemi ile laparoskopi yada açık ameliyat,,,,ben kisti nadir görülen bi olay olarak biliyordum ama hiç de öyle değilmiş,istatistikler bunu gösteriyo,,,,,herkese acil şifalar dilerim,,hasta olan avrsa,,kendim de dahil:KK43:
     
  6. 8 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : tinkerbell_tinkerbell
  7. tinkerbell_tinkerbell

    tinkerbell_tinkerbell Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hiç sorma cnm ya ben normalde öyle tüylü bi insan falan değilim benimde belim ve göbeğimde tüylenme cene altınfa falan oldu
    cok kafaya takmaya basladım
    gercş düzenli ağdaya gidiyorum tüm heryerime yaptırıyorum
    ama cene altında cıkan 2-3 tüy beni deli etti
    belli olmuyo cok değil ama üzüyo beni
    doktor kistten dolayı dedi
    adette düzensizlesti
    tedaviye basladım daha yeni
    inş. faydası olur
    tsk ederim
    herkese gecmiş olsun
     
  8. 20 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tinkerbell_tinkerbell
  9. you_dream

    you_dream Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    tınker 4 ay önce şüpheleniyorum diye yazmıstım ve doktora gitmiştim varmıs ama kucuk dedıler bişi olmaz dedıler bişi yapmadılar ve bugun e kadar 7 kılo aldım adetim gecikiyo çok yuzumde tuylenme basladı
     
  10. 20 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tinkerbell_tinkerbell
  11. you_dream

    you_dream Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    tedavı olarak ne verdıler birde kistler suanda ne durumdaymıs bana zararsız durumda olduklarını söylediler
     
  12. 21 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tinkerbell_tinkerbell
  13. Bammbik

    Bammbik SiGaRaYa HaYıR :lepi: Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.708
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Merhaba, bende 2 ay adetim kahverengi lekeler şeklinde oldu diye doktora gittim, rahimde kist var dedi ve duphaston diye bir ilaç verdi 10 gün kullandım adet oldum.. Hamile kalmama engel mi diye sordum "kesinlikle değil"dedi önemli bişey mi diye sordum "önemli değil herkadında mutlaka olur " dedi hatta hamile kalmaya karar verince folik asit kullanmaya başlamam için folic asit bile verdi.. tekrar kontrole gitmedim ama içime kurt düştü, benim durumumda olan varmı acıbağ??
     
  14. 22 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tinkerbell_tinkerbell
  15. funmak

    funmak minik kuşum geliyor... Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.782
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    ben 2 yıldır düzenli olarak pko tedavisi oluyorum yasmin kullanıyrum kilo falan almadım aksine verdim bbek daha denemedik 1 yıl sonra deneyeceğiz başka nedenlerden dolayı ama doktorum ısrarla sorun çıkmad hamile kalabileceğimi düşünüyor yakında kistlerimin durumunu görmek için doktora gideceğim
     
  16. 22 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tinkerbell_tinkerbell
  17. katip

    katip Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar ben 11 kilo aldım
    en büyük düşman zaten kilo doktorum tek çare kilo vermek dedi
    zaten son kontrolden sonra kilo veremezsen bir daha bana gelme dedi
     
  18. 22 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tinkerbell_tinkerbell
  19. iremm24

    iremm24 YARABBİ ŞÜKÜRRR Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    348
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşım kaç kilosun ki.