Pompayla göğsümden süt gelmio

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve tubilay tarafından 20 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : tubilay
  1. tubilay

    tubilay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2008
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Selam arkadaşlar 37 günlük kızım var sütüm az olduğu için doğumdan itibaren mama takviyesine başladık .göğsümü sıkınca süt fırlıo resmen ama pompayla enn fazla 50 ml çıkıo oda zorla iki göğsümden toplam çıkan miktar bu..sağma esnasında elimle göğsümü sıkıorum süt resmen fırlıo..Avent ve medelayıda denedim ikisindende aynı sonucu aldım neden acaba anlamadım aranızda aynı sorunu yaşayan varmı acaba ?
     
  2. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : tubilay
  3. esther

    esther let the game begin... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.821
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    kaç saatte bir sağıyosun canım? yani 50ml kaç saat sonra çıkıyo sağınca? bide kaç dakika sağıyorsun?
     
  4. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : tubilay
  5. demirim

    demirim annesinin lokumu Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.383
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    bu sağma işleminde zmn çok önemli mesela ben medelayla sağıyorum bazen 5dk.da uyarılıyo bazen 10 dk. sonra o yüzden 15 dk. mutlaka bekliyorum tek göğüsü o zmn daha iyi sonuç veriyo
     
  6. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : tubilay
  7. tubilay

    tubilay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2008
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşımdan ödünç aldım pompayı denemek için mesela 45 dk da 55 ml zor çıkmıştı.sabah ilk kalktığımda da sağdım gene çok zorluo bıraktım..göğsüğmde süt var görünüo ama pompayla gelen miktar çok az yani çok uğraşırsam 2 saat filan belki 80ml filan olur die düşünüorum..
     
  8. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : tubilay
  9. esther

    esther let the game begin... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.821
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    benim sol göğsümün sütü az. ilthap kapmıştı ve azaldı sütü. sağdığım zaman 3 saatte en fazla 40 ml çıkıyo. saatte 80 ml çıkıyo sol gögsümden. ama elimle sıkınca bakıyorum ki süt fışkırıyo. seninki gibi yani. ama sağ gögğgümden daha çok çıkıyo.
     
  10. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : tubilay
  11. demirim

    demirim annesinin lokumu Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.383
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    benimde sol göğüsümde sorun var sağ göğüsüm hemen dolarken sol göğüsüm hep boş kalıyo ama oğluma hep sol göğüsümü veriyorum onu daha çok emsinde sütüm çoğalsın diye çoğalmıyo ama emerken lıkır lıkır sesini dyyorum sütler saklanıyomu nedelikafadulden
    bnm sağ göğüsümden 90-100cc çıkıyo sağ göğüsümü pek sağmıyorum oğluşum onu daha çok emdiği içinlaelaelaelaelae
     
  12. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : tubilay
  13. tubilay

    tubilay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2008
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    işte ben sağdımmı en fazla 40-50 çıkıyor. Ama benim minnoş mama yedikten sonra da illaki meme istiyor ağlıyor meme verince susuyor emiyorda bayağı canım acıyor çıkarıp göğsümü sıkınca süt fırlıyo anlamadım gitti 1 saat memede durduğu oluyor ama artık ben dayanamaıorum ama ağzına süt gelmese kıyameti koparır anlamadım gittin velhasıl bir tülü oturtamadık şu süt olayını off..
     
  14. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : tubilay
  15. demirim

    demirim annesinin lokumu Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.383
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    bence yalancı meme yerinede emiyo olabilir ama senin bebişin küçüktü yanılmıyosam bende öyle sanırdım fakat 2.aydan sonra düzene girdi birzcık sabır
     
  16. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : tubilay
  17. BeyazBulut

    BeyazBulut sihirli değneğim var benim :) Pro Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    11.412
    Beğenildi:
    464
    Ödül Puanları:
    203
    bu süt işi birazda psikolajik kızlar bende sağarken süt çıkmazdı ama kızımı emzirirken süt akardı duyardım yutkunduğunu bir göğsüme kızmı alıp diğer göğüsmüde sağdım daha fazla süt çıktı ozaman
    annenin bebeğine duyduğu sevgi sütü akıtıyor bennce
     
  18. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : tubilay
  19. tubilay

    tubilay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2008
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    biraz önce pompayla denedim yine bir ümit yok hiç çıkmadı desem yeridir üstelik göğüs ucum kanadı bende korktum bıraktım...sonra kızımı emzirdim dinledim yutkunuyor sıkıyorum birsürü süt fırlıyor nedir anlamadım..benim bebiş daha ufak evet nasipse çarşamba günü kırkı çıkıcak...bebekler kırkı çıktıktan sonra düzene girermiş huy değiştirirlermiş doğrumu sizce?