porselen makyajla su bazlı makyaj arasındaki fark nedir????

Konusu 'Özel Günler İçin Makyaj Önerileri' forumundadır ve eminem16 tarafından 2 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    2 Nisan 2010
    Konu Sahibi : eminem16
  1. eminem16

    eminem16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba bayanlar zemuszemus
    porselen makyajla su bazlı makyaj arasındaki fark nedir???? ve düğünüm temmuzda olacak kınam bursada dügünüm samsunda olcak bursada ve samsunda süper bir kuaför arıorum
     
  2. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : eminem16
  3. m_ucizem

    m_ucizem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2010
    Mesajlar:
    681
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben kuaförümü ayarladım porselen makyaj yaptırıcam inşallah güzellik uzmanı bir bayanla tesadüfen tanıştım konu açıldığında makyajını su bazlı yaptr dedi daha kalıcı oluyor dedi ayrıntıya giremedim ben de merak ediyorum farklarını
     
  4. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : eminem16
  5. slm cnm bnmde mayısda ..ben bursada kuaför Emma ya gidicem..hatta hafta sonu provam var bayanssulusmile ..emmanın kalitesini biliyosundur ztn bursalı olarak..tabiki porselen makyaj yapılacak..zaten gelinlere normal makyaj yapmıyo emma..
     
  6. 27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : eminem16
  7. eminem16

    eminem16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    az kalmış senin çoook heyecanlısındır yaaa bn şimdiden stres içindeyim
     
  8. 27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : eminem16
  9. baypipo

    baypipo annesinin birtanesi Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    947
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben de ölüyorum stresden nasıl olacak yolunda gidecekmi herşey uykularım kaçıyor hayırlısıyla bir atlatsaydıkk kısslarr
     
  10. 6 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : eminem16
  11. ia59

    ia59 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba bayanlar,epey kafanız karışmış anlaşılan :)porselen mkyaj normal makyaja göre daha yoğun fondötenler kullnılır bu yüzden daha kalıcıdır,uzman ellerden çıkması gerekir çünkü kullanımı bilmezseniz yapay maske gibi durur.ama aslında görünümünden dolayı bu ismi almıştır böyle bir makyaj adı yok normalde.belki karşılığına tv makyajı denir.gelelim su bazlı makyajaaaa:)hangi anlamda su bazlı?aqua makyajdan bahsediyoruz sanırım.bu makyajda aklınıza sulu boya gelsin.sulu boya paletleri gibi far paletleri mevcut bunlardan kullanılır.makyaj yaparken bu palet,boy boy fırca ve bir bardak suya ihtiyacınız var ve birde bu anlamda bir profesyonele.ama piyasada bulabileceğiniz ıslatarak kullanabileceğiniz farlarda var(ıslak kuru kullanımına dikkat edin,deneyin)su bazlı derken birde su bazlı fondötenler var yağlı ciltlere özel ki sanırım kastettiğinişz bu değil.sevgiler...

    make up artist
    05423311227
     
  12. 6 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : eminem16
  13. nursall

    nursall Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    928
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar peki kuaförler porselen makyaj için ne kadar istiyorlar. gelinbaşı hariç sadece makyaj için
     
  14. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : eminem16
  15. ia59

    ia59 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    o kuaförün kaltesine göre değişir,ama kuaförler genelde manikürcülerine makyaj yaptırır ve yapılan makyaj alalade yapılmış olup porselen makyaj diye yutturulur.bu benim bildiğim 40 liradan 500 e kadar çıkar.. bulurdelikafadulden
     
    Son düzenleme: 11 Mayıs 2010
  16. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : eminem16
  17. saadet81

    saadet81 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.326
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    cok iyi kuaforler disinda mos dan falan bahsediyorum ne kadar makyaj egitimi aliyorlarki porselen dedilkelrini gordum golden rose marka fondoten makyaj urunu kullaniyolar igrenc yani ben bir akrabamin dugununde yaptirmak istedim baktim pazar malzemeleri ben verdim estee lauder ve mac makyaj urunelrimi iyi arastirin pazar urunleri ile porselen makyaj adi altinda sacma bir sey yapilip yollamasinalr sizi :)
     
  18. 27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : eminem16
  19. makyaj

    makyaj Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    slm arkadaşlar